Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00295384/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mieszanki mieneralno-asfaltowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36
1.5.2.) Miejscowość: Karczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/3580531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mieszanki mieneralno-asfaltowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c148671d-16e6-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295384/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-16/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 665512,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:
a) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorącą AC 11W dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014
b) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorącą AC 11S dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014
c) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorącą AC 16W dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014
2. W ramach zamówienia podstawowego Dostawca zobowiązany jest do dostarczania:
a) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorącą AC 11W dla kategorii
ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 200 ton
b) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorącą AC 11S dla kategorii
ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 700 ton
Zamawiający informuj, iż zobowiązuje się do wykorzystania 70% zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że korzysta z prawa opcji, przedmiot zamówienia może się zwiększyć maksymalnie o ilość:
3
a) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorącą AC 11W dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 250 ton
b) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy ścieralnej stosowanej na gorącą AC 11S dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 250 ton
c) Mieszanki mineralno-asfaltowej warstwy wiążącej stosowanej na gorącą AC 16W dla
kategorii ruchu KR 4 zgodnie z normą PN-EN 13108 i WT-2 2014 w ilości 250 ton
4. Informację dotyczące zadania
1) Informację dotyczące mieszanki mineralno-asfaltowej:
a) Przedmiot zamówienia wykorzystywany będzie do realizacji zadań inwestycyjnych
(wykonanie nowej nakładki asfalt-betonowej) na drogach powiatowych:
- Nr 1303W Śniadków – Siedzów gmina Sobienie-Jeziory (zamówienie podstawowe),
- Nr 2730W Kępa Nadbrzeska – Otwock Wielki gmina Karczew (zamówienie w ramach
opcji)
b) Zamówiona mieszanka mineralno-asfaltowa musi być zgodna z PN-EN 13108-1 WT-2
2014,
c) Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Dostawca przedłoży do akceptacji
Zamawiającego recepty mieszanek mineralno-asfaltowych. Zamawiający może nie wyrazić
zgody na produkcję mieszanki mineralno-asfaltowej na podstawie zaproponowanej przez
Dostawcę recepty. W takim przypadku Dostawca jest zobowiązany do przedłożenia recepty
do momentu uzyskania akceptacji Zamawiającego
d) Miejsce dostawy:
- droga Nr 1303W Śniadków – Siedzów gmina Sobienie-Jeziory (zamówienie podstawowe),
- droga Nr 2730W Kępa Nadbrzeska – Otwock Wielki gmina Karczew (zamówienie w
ramach opcji)
- opcjonalnie inne drogi powiatowe na terenie powiatu otwockiego.
e) Odbiór wytworzonej masy w dni robocze w godzinach od 7 00 do 22 00 ,
f) Koszt transportu za dostarczenie zamówionej mieszanki mineralno-asfaltowej ponosi
wykonawca – musi być wliczone w cenę,
g) Masę asfaltobetonową należy przewozić pojazdami samowyładowczymi z
przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek z
jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania tj. nie
mniej niż 140 O C. Zaleca się stosowanie samochodów termosów z podwójnymi
ścianami skrzyni wyposażonej w system ogrzewający z jednoczesnym spełnieniem
zachowania temperatury wbudowania nie mniej niż tj. 140 o C.
h) Producent udzieli gwarancji na jakość wytworzonej mieszaki minimum 1 rok od daty
produkcji mieszanki mineralno-asfaltowej.
i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli mieszanki mineralno-asfaltowej w
niezależnym ośrodku badawczym. Kontrola może odbyć się nie więcej niż 2 razy w
okresie obowiązywania umowy i zostanie przeprowadzona na koszt Wykonawcy.
j) Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ i
kwit wagowy oraz dokument potwierdzający jej skład oraz badania laboratoryjne –
przedmiotowe dokumenty muszą być dołączone do faktury.
k) Kupowany produkt powinien posiadać krajową ocenę techniczną, atest lub inny
dokument stwierdzający zgodność produktu z normą.
l) Dostawy będą realizowane transportem Wykonawcy po telefonicznym uzgodnieniu
ilości.
m) Fakturowanie za odbierany produkt będzie się odbywała raz w miesiącu. Do każdej
faktury oprócz dokumentów wskazanych wyżej, należy dołączyć kopie WZ oraz
zestawienie miesięczne z podziałem na poszczególny rodzaj masy oraz zestawienie
ilości wykorzystanej masy. n) Mieszanka musi być dostarczana w sposób ciągły w miejsce wbudowania, nie
dopuszcza się doprowadzenia do przestojów w dostawie w trakcie wbudowywania
mieszanki.
Dopuszczenie rozwiązań równoważnych opisywanym w przypadku opisania przedmiotu zamówienia
przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3
Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą
słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań
równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności
leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła
lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga
aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie
dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny
równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych,
specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i
ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w
sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113800-3 - Materiały do układania nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716475,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 716475,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 716475,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLSKI RECYKLING SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261979487
7.3.3) Ulica: Brzeska 128
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 716475,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-30INNE PRZETARGI Z KARCZEWA
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego biletów miesięcznych dla uprawnionych do przewozu uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Karczew, w roku szkolnym 2024/2025
- Remont instalacji kanalizacji w budynku Przedszkola Nr 1 przy ul. Bednarskiej w Karczewie
- Modernizacja drogi 2765W
więcej: przetargi w Karczewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.