Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00243057/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży budowlanej”.
Zamówienie podzielone na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży budowlanej”.Zamówienie podzielone na części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba4168bd-3333-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243057/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.26.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 491551,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zleconych każdorazowo przez Zamawiającego konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży budowlanej, w budynkach mieszkalnych (punkty od 1 do 31), biurowych (punkty od 32 do 34), a także urządzeń na terenach przyległych do tych budynków, stanowiących własność Zamawiającego, położonych we Wrocławiu przy ulicach:1) ul. Stanisława Przybyszewskiego nr 112-114,
2) ul. Bolesława Krzywoustego nr 91,
3) ul. Bolesława Krzywoustego nr 93-93A,
4) ul. Bolesława Krzywoustego nr 285,
5) ul. Zielnej nr 4-6-8-10-12-14-16-18-20-22,
6) ul. Zielnej 4a -4b-4c-4d,
7) ul. Michała Tadeusza Falzmanna nr 17-19-21-23-25,
8) ul. Michała Tadeusza Falzmanna nr 27-29-31-33 –ul. Kamieńskiego 200,
9) ul. Kasztelańskiej nr 13-15-17-19
10) ul. Kasztelańskiej nr 21,
11) ul. Stacha Świstackiego nr 5-7-9-11- 13,
12) ul. Bytomskiej nr 1,
13) ul. Bytomskiej nr 3-5,
14) ul. Wileńskiej nr 1-3-5-7-9-11-13,
15) ul. Wileńskiej nr 15-17-19-21-23-25-27,
16) ul. Wileńskiej nr 29-31-33-35-37 – Pionierów 5-7,
17) ul. Wileńskiej nr 2-4-6-8-10-12 - Syjamskiej 4,
18) ul. Wileńskiej nr 14-16-18-20-22-24 - Pionierów 9,
19) ul. Cedrowej nr 1-3-Pionierów 4-6,
20) ul. Cedrowej nr 5-7-9-11-13,
21) ul. Cedrowej nr 15-17-19-21-23 - Topolowej 5.
22) ul. Cedrowej nr 2-4-6-8-10-12 - Pionierów 8,
23) ul. Cedrowej nr 14-16-18-20.
24) ul. Cedrowej nr 22-24-26-28-Topolowej 3,
25) ul. Leonarda da Vinci nr 5a-6a-7a-8a-9a-10a,
26) ul. Leonarda da Vinci nr 11a-11b-12a-12b-12c,
27) ul. Trzebnicka nr 76b-76c-76d-76e,
28) ul. Pakistańskiej nr 5-7-9-11- Wietnamskiej nr 3,
29) ul. Birmańskiej nr 1- Mościckiego nr 42a-42b-42c,
30) ul. Afgańskiej nr 2-4-6,
31) ul. Afgańskiej 8-10-12-14,
32) ul. Przybyszewskiego 102/104,
33) ul. Tylnej nr 14,
34) ul. Trzebnickiej nr 76 a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 268843,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zleconych każdorazowo przez Zamawiającego konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży budowlanej, w budynkach mieszkalnych (punkty od 1 do 69), budynku kotłowni (pkt. 70), a także urządzeń na terenach przyległych do tych budynków, stanowiących własność Zamawiającego, położonych we Wrocławiu przy ulicach:1) ul. Górniczej nr 24-26-28-30-32-34-36-38-40-42-44-46-48-50,
2) ul. Błońskiej nr 1-3-5,
3) ul. Błońskiej nr 7-9,
4) ul. Prężyckiej nr 19-21-23,
5) ul. Prężyckiej nr 25-27-29,
6) ul. Prężyckiej nr 31-33-35,
7) ul. Prężyckiej nr 37-39-41,
8) ul. Prężyckiej nr 66-68-70,
9) ul. Prężyckiej nr 72-74-76,
10) ul. Dolnobrzeskiej nr 13-15-17,
11) ul. Dolnobrzeska nr 19-21-23,
12) ul. Dolnobrzeska nr 25-27-29,
13) ul. Dolnobrzeska nr 31-31a,
14) ul. Dolnobrzeska 33-35-37,
15) ul. Dolnobrzeska nr 39-41-43,
16) ul. Dolnobrzeska nr 45-47-49,
17) ul. Dolnobrzeskiej nr 24-26-28-30,
18) ul. Dolnobrzeskiej nr 36-36a,
19) ul. Dolnobrzeskiej nr 40-40a,
20) ul. Dolnobrzeskiej nr 42-42a,
21) ul. Dolnobrzeskiej nr 44-44a,
22) ul. Brzezińskiej nr 13-15-17-19-21-23-25-27-29,
23) ul. Brzezińskiej nr 31-33-35-37-39-41-43,
24) ul. Krępickiej nr 44-44a-44b-44c-44d–44e-44f
25) ul. Krępickiej nr 46-46a-46b-46c-46d,
26) ul. Prochowickiej nr 1-3-5,
27) ul. Prochowickiej nr 7-9-11,
28) ul. Prochowickiej nr 13-15-17,
29) ul. Prochowickiej nr 2-4,
30) ul. Prochowickiej nr 6-8.
31) ul. Prochowickiej nr 10-12,
32) ul. Daktylowej nr 1,
33) ul. Daktylowej nr 3,
34) ul. Daktylowej nr 5,
35) ul. Rodzynkowej nr 1,
36) ul. Rodzynkowej nr 3,
37) ul. Rodzynkowej nr 5,
38) ul. Rodzynkowej nr 2,
39) ul. Rodzynkowej nr 4-6,
40) ul. Rodzynkowej nr 8-10,
41) ul. Rodzynkowej nr 12-14,
42) ul. Wojanowskiej nr 2,
43) ul. Wojanowskiej nr 4,
44) ul. Wojanowskiej nr 6,
45) ul. Wojanowskiej nr 8-10,
46) ul. Wojanowskiej nr 12-14,
47) ul. Wojanowskiej nr 16-18,
48) ul. Wojanowskiej nr 20-22,
49) ul. Wojanowskiej nr 24,
50) ul. Wojanowskiej nr 26-28,
51) ul. Wojanowskiej nr 30,
52) ul. Wojanowskiej nr 32,
53) ul. Wojanowskiej nr 34-36,
54) ul. Wojanowskiej nr 38-40,
55) ul. Wojanowskiej nr 42-44,
56) ul. Wojanowskiej nr 46,
57) ul. Wojanowskiej nr 48,
58) ul. Wojanowskiej nr 50-52,
59) ul. Wojanowskiej nr 54-56,
60) ul. Wojanowskiej nr 58,
61) ul. Wojanowskiej nr 60,
62) ul. Wojanowskiej nr 62-64,
63) ul. Wojanowskiej nr 66-68,
64) ul. Wojanowskiej nr 70,
65) ul. Wojanowskiej nr 72,
66) ul. Wojanowskiej nr 74-76,
67) ul. Wojanowskiej nr 78-80
68) ul. Wojanowskiej nr 82-84,
69) ul. Brzozy nr 21-23-25 - ul. Berga nr 7-9-11-13 - ul. Bieńkowskiego nr 20-22- 24
70) ul. Wojanowskiej nr 30/K – kotłownia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 222708,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348852,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348852,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 348852,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAROBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992868006
7.3.3) Ulica: ul.Łódzka 19/1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-521
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROBUD SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
JAROBUD SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348852,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 323546,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323546,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 323546,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Facility Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542772525
7.3.3) Ulica: ul.Szczecińska 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALBA FACILITY MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 323546,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu utrzymania obiektów turystycznych, rekreacyjnych i edukacyjnych na terenie Nadleśnictwa Niepołomice w 2025 r.
- Usługi konserwacyjno-naprawcze instalacji ciepłowniczej i wodno-kanalizacyjnej w budynkach Instytutu Biologii Doświadczalnej PAN w Warszawie
- Równanie i profilowanie dróg na terenie Gminy Linia z podziałem na części
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Usługi całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław oraz naprawy i konserwacje tych systemów.
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.