Og³oszenie z dnia 2024-04-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00341734/01 - Wynik z dnia 2024-05-28
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa zestawów jednorazowych URS, systemów irygacyjnych na potrzeby Szpitala im. prof. W. Or³owskiego CMKP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. W. OR£OWSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTA£CENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290883
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 231
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-416
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48225841400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital-orlowskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital-orlowskiego.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa zestawów jednorazowych URS, systemów irygacyjnych na potrzeby Szpitala im. prof. W. Or³owskiego CMKP.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-02cd5756-0075-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00295616
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00253648/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.2.10 Dostawa sprzêtu medycznego specjalistycznego jednorazowego u¿ytku do zabiegów urologicznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://szpitalorlowskiego.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalorlowskiego.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms).
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w zak³adce „Postêpowania”, dalej „Lista postêpowañ otwartych” wykonawca wybiera niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, kiedy wykonawca nie posiada konta na Platformie, lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu w przypadku posiadania konta na Platformie;
2) po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje wiadomo¶æ elektroniczn± (e-mail) informuj±c±, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych).
3) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu email oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez Platformê;
4) w zak³adce „Za³±czniki organizatora” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz pozosta³e dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
5) Zaleca siê, aby Wykonawca na bie¿±co ¶ledzi³ (sugerujemy codziennie) zmiany jakich w trakcie postêpowania mo¿e dokonaæ Zamawiaj±cy. Zalecenie dotyczy równie¿ informacji jakie Zamawiaj±cy kieruje do Wykonawców po zakoñczeniu sk³adania ofert.
Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min.
2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta (sugerujemy nie starsze ni¿ 3 lata od daty wszczêcia postêpowania),
3) zainstalowana dowolna wersja przegl±darki internetowej - sugerujemy najnowsze wersje: Chrome, Safari, Edge, Firefox, Opera,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 RODO:
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 2016 r. 119, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny CMKP, adres: 00-416 Warszawa, ul. Czerniakowska 231, tel. (22) 584-12-50.
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pani/a danych przez Administratora mo¿na kontaktowaæ siê z wykorzystaniem powy¿szych danych lub wyznaczonym inspektorem ochrony danych na adres e-mail inspektorOD@szpital-orlowskiego.pl
3. Pani/a dane bêd± przetwarzane w celu usprawnienia kontaktu w sprawach dotycz±cych przedmiotowego postêpowania a w przypadku wybrania oferty w celu sprawnego i skutecznego przeprowadzenia realizacji zamówienia.
Podanie danych jest dobrowolne i nie stanowi warunku udzia³u w postêpowaniu, ani realizacji umowy. Ich niepodanie mo¿e mieæ wp³yw na opó¼nienie lub utrudnienie realizacji zamówienia przez podmiot, w którego imieniu Pan/i dzia³a.
4. Podstaw± przetwarzania Pani/a danych jest prawnie uzasadniony interes administratora, jakim jest zapewnienie sprawnej realizacji zamówieñ i bie¿±cego kontaktu z kontrahentami (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Je¶li dane nie zosta³y przekazane przez Pana/i± bezpo¶rednio, zosta³y udostêpnione administratorowi przez podmiot w imieniu którego Pan/i dzia³a. Administrator w takim wypadku otrzymuje dane w zakresie Pani/a imienia, nazwiska, stanowiska/funkcji, danych kontaktowych.
6. Odbiorcami Pani/a danych osobowych mog± byæ podmioty, które uprawnione s± do ich otrzymana na mocy przepisów prawa. Ponadto Pani/a dane mog± byæ udostêpnione firmom zapewniaj±cym wsparcie informatyczne.
7. Pani/a dane osobowe bêd± przechowywane do czasu ustania umowy z podmiotem w imieniu którego Pan/i dzia³a. Dane zawarte w dokumentacji przetargowej oraz tre¶ci dokumentów zwi±zanych z realizacj± umowy, bêd± przechowywane przez okres wymagany przepisami Ustawy Pzp, a w przypadku dokumentów rozliczeniowych przez okres wymagany przepisami ustawy z dn. 29.09.1994 r. o rachunkowo¶ci (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z pó¼n. zm.)
8. Posiada Pan/i prawo ¿±dania dostêpu do sowich danych osobowych, a tak¿e ich sprostowania (poprawienia). Przys³uguje Pani/u tak¿e prawo do ¿±dania usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przys³uguje ono jedynie w sytuacji, je¿eli dalsze przetwarzanie nie jest niezbêdne do wywi±zania siê przez Administratora z obowi±zku prawnego i nie wystêpuj± inne nadrzêdne prawne podstawy przetwarzania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14/8/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 203703,70 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 151695,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Zestaw jednorazowy do URS, Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – System irygacyjny. Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 97
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostaw czê¶ciowych
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej, ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 i 2 ustawy Pzp wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed dniem z³o¿enia.
3) O¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej – sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ – je¿eli na dany pakiet wp³ynie wiêcej ni¿ jedna oferta.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
O¶wiadczenie - dotyczy wyrobów medycznych - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia (je¿eli nie dotyczy zamówienia, nale¿y wpisaæ „NIE DOTYCZY” i podaæ uzasadnienie) wymieniony w ofercie, dopuszczony jest do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, spe³nia wymagania polskich i europejskich norm, oznaczony jest znakiem CE, oraz posiada dokumenty wystawione przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np.: znak CE, Deklaracjê Zgodno¶ci, niezbêdne ¶wiadectwa, atesty, certyfikaty), zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974 z pó¼n. zm.).5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
O¶wiadczenie - dotyczy wyrobów medycznych - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowany przedmiot zamówienia (je¿eli nie dotyczy zamówienia, nale¿y wpisaæ „NIE DOTYCZY” i podaæ uzasadnienie) wymieniony w ofercie, dopuszczony jest do obrotu i stosowania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, spe³nia wymagania polskich i europejskich norm, oznaczony jest znakiem CE, oraz posiada dokumenty wystawione przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np.: znak CE, Deklaracjê Zgodno¶ci, niezbêdne ¶wiadectwa, atesty, certyfikaty), zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 poz. 974 z pó¼n. zm.).5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± (tj. formularzem oferty Za³±cznik nr 1 do SWZ) Wykonawca sk³ada, sporz±dzone w jêzyku polskim:1) Formularz asortymentowo-cenowy, którego wzór okre¶la Za³±cznik nr 2 do SWZ.
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór okre¶la Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy w Wykonawców.
3) Je¿eli Wykonawca bêdzie polegaæ na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (tzw. „trzeciego”):
O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4) Dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania zgodnie z pkt 5-8 niniejszego Rozdzia³u. Dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy - Za³±cznik nr 7a i 7b do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-29
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddzia³ w Warszawie oraz jednostek podleg³ych.
- Dostawa nici chirurgicznych
- "Dostawa aparatu USG z funkcj± dopplera"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Ko¼la 20/22 m 7 (ADK-4), czê¶æ nr 2: Freta 20/24 m 2 (ADK-4) - w podziale na 2 czê¶ci
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.71.2024
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla Centrum Aktywno¶ci Miêdzypokoleniowej "Nowolipie"
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy p³ynów infuzyjnych.
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych kolorowych monochromatycznych oraz innych akcesoriów, materacy na ³ó¿ka szpitalne, automatycznych cyfrowych (...) w podziale na 4 czê¶ci.
- Pieluchomajtki dla dzieci i doros³ych oraz podk³ady ch³onne
- zakup i dostawy materia³ów do dializ oraz ogólnomedycznych
- Zakup wraz z dostaw± wyrobów medycznych dla ¦wiêtokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Sukcesywna dostawa sprzêtu jednorazowego II dla Powiatowego Zespo³u Szpitali
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.