Og³oszenie z dnia 2024-05-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00295616/01 - Og³oszenie z dnia 2024-04-22
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa zestawów jednorazowych URS, systemów irygacyjnych na potrzeby Szpitala im. prof. W. Or³owskiego CMKP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. W. OR£OWSKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTA£CENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290883
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Czerniakowska 231
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-416
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48225841400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@szpital-orlowskiego.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.szpital-orlowskiego.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://szpitalorlowskiego.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa zestawów jednorazowych URS, systemów irygacyjnych na potrzeby Szpitala im. prof. W. Or³owskiego CMKP.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-02cd5756-0075-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00341734
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00253648/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.2.10 Dostawa sprzêtu medycznego specjalistycznego jednorazowego u¿ytku do zabiegów urologicznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00295616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14/8/2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 203703,70 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 151695,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Zestaw jednorazowy do URS, Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 146250,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – System irygacyjny. Szczegó³owe zestawienie asortymentu znajduje siê w Za³±czniku nr 2 do SWZ – formularzu asortymentowo-cenowym4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 5445,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 157499,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 157499,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157499,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331039951
7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 157499,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 8748,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 8748,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8748,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 331039951
7.3.4) Miejscowo¶æ: Koszalin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 8748 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Us³uga organizacji ¶wiadczeñ z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wy³onieniu ekspertów/ekspertek do Zespo³u do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podzia³em na 6 Czê¶ci
- Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych (benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomo¶ci (KZN) na okres 12 miesiêcy
- Przygotowywanie i dowo¿enie we wskazane miejsce gor±cych zestawów obiadowych klientom O¶rodka Pomocy Spo³ecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i dzia³aj±cego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynno¶ci administracyjno - biurowych w zakresie windykacji nale¿no¶ci
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podk³adów ch³onnych oraz sprzêtu jednorazowego u¿ytku do drena¿u
- Dostawa rekrystalizowanego siarczanu wapnia zarejestrowanego do stosowania w infekcjach tkanek miêkkich i ko¶ci
- Dostawa materia³ów medycznych jednorazowego u¿ytku, w tym cewniki, worki do cewnikowania, chusty trójk±tne
- Zakup sprzêtu jednorazowego dla wszystkich oddzia³ów- powtórzenie
- Sukcesywna dostawa sprzêtu drobnomedycznego jednorazowego II
- Dostawa materia³ów medycznych (2 czê¶ci) - 35/MMED/2024
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.