Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215891/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowej 5 letniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Majowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ a także: https://bip.ttbs.com.pl/category/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowej 5 letniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdabf04b-f139-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018935/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Wykonanie okresowej 5 letniej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215891/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 214436,15 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174338,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) kontrola instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych:a) przeglądy tablic elektrycznych w mieszkaniach i lokalach użytkowych,
b) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych i wyłączników różnicowoprądowych,
c) sprawdzenie tablic licznikowych i licznika,
d) sprawdzenie stanu gniazd wtykowych i łączników,
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych,
f) wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− skuteczności środków ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
− sprawdzenie skuteczności działania wyłączników różnicowoprądowych,
2) kontrolę instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia inne):
a) przegląd i ocena sprawności wyłączników, przycisków oraz opraw oświetleniowych,
b) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych w tablicach administracyjnych,
c) wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
3) kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej:
a) sprawdzenie stanu technicznego zabezpieczeń budynku (przegląd, ocena sprawności technicznej od strony mechanicznej),
b) przegląd tablic rozdzielczych piętrowych,
c) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych,
d) sprawdzenie tablic licznikowych i liczników (obwodów administracyjnych),
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych.
f) wykonanie badań i sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
− sprawdzenie rozdzielnic tablicowych,
− sporządzenie schematu ideowego 1-kreskowego wlz instalacji elektrycznej budynku - od zewnętrznego przyłącza kablowego do tablic w mieszkaniach lub lokalach użytkowych - z opisem rodzaju i przekrojów przewodów oraz stosowanego osprzętu i zabezpieczeń,
4) kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami aktualnej normy:
a) oględziny instalacji części naziemnej,
b) sprawdzenie ciągłości połączeń części naziemnej,
c) pomiar rezystancji uziemienia,
d) sprawdzenie stanu uziemienia i sporządzenie protokołu oporności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 144488,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) kontrola instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych:a) przeglądy tablic elektrycznych w mieszkaniach i lokalach użytkowych,
b) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych i wyłączników różnicowoprądowych,
c) sprawdzenie tablic licznikowych i licznika,
d) sprawdzenie stanu gniazd wtykowych i łączników,
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych,
f) wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− skuteczności środków ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
− sprawdzenie skuteczności działania wyłączników różnicowoprądowych,
2) kontrolę instalacji elektrycznych oświetlenia administracyjnego (klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia inne):
a) przegląd i ocena sprawności wyłączników, przycisków oraz opraw oświetleniowych,
b) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych w tablicach administracyjnych,
c) wykonanie badań oraz sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
3) kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej:
a) sprawdzenie stanu technicznego zabezpieczeń budynku (przegląd, ocena sprawności technicznej od strony mechanicznej),
b) przegląd tablic rozdzielczych piętrowych,
c) sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiarowo prądowych,
d) sprawdzenie tablic licznikowych i liczników (obwodów administracyjnych),
e) sprawdzenie ciągłości przewodów ochronnych, w tym połączeń wyrównawczych.
f) wykonanie badań i sporządzenie protokołów:
− skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przez samoczynne wyłączenie zasilania,
− rezystancji izolacji instalacji elektrycznej,
− sprawdzenie rozdzielnic tablicowych,
− sporządzenie schematu ideowego 1-kreskowego wlz instalacji elektrycznej budynku - od zewnętrznego przyłącza kablowego do tablic w mieszkaniach lub lokalach użytkowych - z opisem rodzaju i przekrojów przewodów oraz stosowanego osprzętu i zabezpieczeń,
4) kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami aktualnej normy:
a) oględziny instalacji części naziemnej,
b) sprawdzenie ciągłości połączeń części naziemnej,
c) pomiar rezystancji uziemienia,
d) sprawdzenie stanu uziemienia i sporządzenie protokołu oporności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 21561,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99502,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255497,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99502,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ramo Polska Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223122369
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 214
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99502,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15879,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43199,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15879,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOR-EL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272789643
7.3.3) Ulica: Gimnastyczna 132
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-128
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15879,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Aleksandrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim
- ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Ostrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim".
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Wykonywanie usług geodezyjnych na nieruchomościach Zasobu WRSP, którymi dysponuje Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego
więcej: Usługi pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.