eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RokitnoDostawa pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2022r.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308940

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 38

1.4.2.) Miejscowość: Rokitno

1.4.3.) Kod pocztowy: 66-340

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.4.7.) Numer telefonu: 95/7493059

1.4.8.) Numer faksu: 95/7493059

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpsrokitno38.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_rokitno_38/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296058

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00293333/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego w workach jednostkowych o wadze jednostkowej do 30 kg w szacowanej ilości rocznej 110 ton na koszt Wykonawcy.
W rozbiciu na miesiące:
- styczeń do kwietnia około 50 ton
- maj do września około 10 ton
- październik do grudnia około 50 ton
Wielkość jednorazowej dostawy to 5-10 ton.
3. Dostawy pelletu odbywać się będą każdorazowo na podstawie zgłoszenia zapotrzebowania przez wyznaczonego pracownika Zamawającego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e- mail Wykonawcy. Zamówienie będzie składane min 48 godzin przed oczekiwanym terminem dostawy. Dostawa będzie wykonana w czasie wskazanym przez Wykonawcę ( parametr oceniany) od złożenia zamówienia w godzinach od 07:00 do 15:00 w dni robocze, z zastrzeżeniem, że jednorazowa ilość zamawianego pelletu wyniesie od 5 do 10 ton.
W szczególnych przypadkach termin dostawy może być inny niż proponowany po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługują wobec zamawiającego żadne roszczenia z tego tytułu.
5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą z Wykonawcą telefonicznie.
6. Dostarczany pellet drzewny będzie posiadał normę jakościową Din Plus lub EN PLUS A1 potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem.
Pellet ma spełniać następujące kryteria:
-wyprodukowany z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
-średnica 8 mm (tolerancja +- 1 mm)
-wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
-wartość opałowa nie mniejsza niż 5,3 kWh/kg
-zawartość popiołu do 0,7 %
-wilgotność do 10%
-dostarczany pellet musi być przesiany, bez zanieczyszczeń oraz drobnych frakcji i trocin.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej dostarczanego pelletu. Ujawnienie przy pomocy badań laboratoryjnych niezgodności dostarczonego pelletu z określonymi w certyfikacie właściwościami fizyko-chemicznymi będzie obligować Wykonawcę do dostarczenia w ciągu 48 godzin odpowiednią zgodną z zamówieniem ilość pelletu. W przypadku, gdy jakość dostarczonego pelletu nie spełnia właściwości określonych w niniejszej SIWZ , koszt wykonania badań obciąża Wykonawcę.
8. W przypadku, gdy wadliwy pellet zostanie wsypany do zbiorników Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany na swój koszt wymienić całą zawartość zbiornika.
9. Dostarczony do Zamawiającego pellet drzewny :
- nie będzie wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo - organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z § 2 pkt 1 lit. e Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 24 września 2020 r. w sprawie standardów
emisyjnych dla niektórych rodzajów instalacji, źródeł spalania paliw oraz urządzeń spalania lub współspalania odpadów, Dz. U. z 2020 r., poz. 1860)
- nie będzie zawierał w sobie substancji niebiodegradowalnych w stopniu odbiegającym od znanych naturalnych właściwości pelletu drzewnego danego rodzaju, tj. nie będzie zawierał w sobie dodatków niebiodegradowalnych, niewystępujących naturalnie (np. farby, lakiery, impregnaty) lub w stopniu przekraczającym znane naturalne wielkości tych zanieczyszczeń, które wpływają na procesy spalania, a zatem wpływałyby na ilość pozyskiwanych świadectw pochodzenia;
- nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia;
10. Ilość stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
11.Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego opału.
Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wymagane parametry jakościowe i opałowe (np. protokoły z badań czy analiz, certyfikat/świadectwo jakości wystawione przez producenta, potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego pelletu, zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry).

12.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować sukcesywne dostawy w zależności od potrzeb
Zamawiającego, własnymi środkami transportowymi, wraz z załadunkiem i rozładunkiem opału na placu Zamawiającego zgodnie ze złożonymi zamówieniami.
10. Wielkość każdorazowej dostawy Zamawiający poda e- mailem lub telefonicznie.
11. Każda dostawa będzie się odbywała w terminach, godzinach i w ilościach wskazanych przez Zamawiającego w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
12. Maksymalny czas dostawy – 48 godziny ( kryterium oceny ofert).
13. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności koszty załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
14. Zamawiający wymaga dostawy zamówionego towaru wraz z fakturą. Wykonawca jest zobowiązany do wystawiania faktury za każdą dostawę przedmiotu zamówienia.
15. Dane do faktury:
Nabywca:
Powiat Międzyrzecki
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
NIP 596-15-43-170
Odbiorca:
Dom Pomocy Społecznej
Rokitno 38
66-340 Przytoczna
Fakturę należy wysłać na adres odbiorcy
16. Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami Wspólnego Słownika
Zamówień (CPV): 09111400-4 - Paliwa drzewne
17. Do realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca zobowiązany jest:
1) Dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
2) Dostarczyć Zamawiającemu produkt nowy, nieuszkodzony, nierozdrobniony, o wymaganych parametrach i właściwościach.
18. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 ze zm.) oraz ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.)
19. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacja i postanowieniami umowy.
20. Reklamacja:
1) Reklamacje z tytułu ilości lub jakości dostarczonego pelletu drzewnego Zamawiający składa Wykonawcy natychmiast, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od daty dostarczenia towaru do kotłowni.
2) Podstawę rozpatrzenia reklamacji ilościowej lub jakościowej stanowi protokół sporządzony przy odbiorze towaru przez Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy.
3) Wykonawca rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni od dnia otrzymania reklamacji oraz wystawi fakturę korygującą VAT, stosowną do faktycznych ilości lub parametrów jakościowych towaru.
4) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego dostarczenia pelletu drzewnego nie
odpowiadającego parametrom wskazanym w niniejszej SWZ (rozdział III pkt 6), Wykonawca ma prawo odmówić przyjęcia partii dostawy, bez żadnych konsekwencji finansowych.
5) Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia przeprowadzenia okresowo badań jakości (zgodności) dostarczonego towaru i zastrzega sobie prawo do komisyjnego pobrania prób dostarczonego opału w celu dokonania analiz laboratoryjnych.
6) W przypadku nieprawidłowych wyników analiz laboratoryjnych, niezgodnych z wymogami określonymi w § 2 projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, Zamawiający może żądać wymiany dostarczonej partii opału na wolny od wad oraz naliczyć kary umowne o których mowa w § 6 ust. 3 i 4 projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy. Wymiany opału na zgodny z wymogami określonymi w § 2 projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy Wykonawca
dokona w ciągu 2 dni od zgłoszenia niezgodności.
21. Szczególne warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu drzewnego w workach jednostkowych o wadze jednostkowej do 30 kg w szacowanej ilości rocznej 110 ton na koszt Wykonawcy.
W rozbiciu na miesiące:
- styczeń do kwietnia około 50 ton
- maj do września około 10 ton
- październik do grudnia około 50 ton
Wielkość jednorazowej dostawy to 5-10 ton.
3. Dostawy pelletu odbywać się będą każdorazowo na podstawie zgłoszenia zapotrzebowania przez wyznaczonego pracownika Zamawającego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e- mail Wykonawcy. Zamówienie będzie składane min 48 godzin przed oczekiwanym terminem dostawy. Dostawa będzie wykonana w czasie wskazanym przez Wykonawcę ( parametr oceniany) od złożenia zamówienia w godzinach od 07:00 do 15:00 w dni robocze, z zastrzeżeniem, że jednorazowa ilość zamawianego pelletu wyniesie od 5 do 10 ton.
W szczególnych przypadkach termin dostawy może być inny niż proponowany po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługują wobec zamawiającego żadne roszczenia z tego tytułu.
5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą z Wykonawcą telefonicznie.
6. Dostarczany pellet drzewny będzie posiadał normę jakościową Din Plus lub EN PLUS A1 potwierdzoną każdorazowo przy dostawie stosownym certyfikatem.
Pellet ma spełniać następujące kryteria:
-wyprodukowany z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
-średnica 8 mm (tolerancja +/- 2mm)
-wyprodukowany wyłącznie z trociny drzew iglastych – bez kory drzewnej
-wartość opałowa nie mniejsza niż 5,3 kWh/kg
-zawartość popiołu do 0,7 %
-wilgotność do 10%
-dostarczany pellet musi być przesiany, bez zanieczyszczeń oraz drobnych frakcji i trocin.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo poddania kontroli laboratoryjnej dostarczanego pelletu. Ujawnienie przy pomocy badań laboratoryjnych niezgodności dostarczonego pelletu z określonymi w certyfikacie właściwościami fizyko-chemicznymi będzie obligować Wykonawcę do dostarczenia w ciągu 48 godzin odpowiednią zgodną z zamówieniem ilość pelletu. W przypadku, gdy jakość dostarczonego pelletu nie spełnia właściwości określonych w niniejszej SIWZ , koszt wykonania badań obciąża Wykonawcę.
8. W przypadku, gdy wadliwy pellet zostanie wsypany do zbiorników Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany na swój koszt wymienić całą zawartość zbiornika.
9. Dostarczony do Zamawiającego pellet drzewny :
- nie będzie wytwarzany z odpadów drewna, które mogą zawierać związki fluorowo - organiczne lub metale ciężkie, jako wynik obróbki środkami do konserwacji drewna lub powlekania, w skład których wchodzą w szczególności odpady drewna pochodzącego z budownictwa i odpady z rozbiórki (zgodnie z § 2 pkt 1 lit. e Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 24 września 2020 r. w sprawie standardów
emisyjnych dla niektórych rodzajów instalacji, źródeł spalania paliw oraz urządzeń spalania lub współspalania odpadów, Dz. U. z 2020 r., poz. 1860)
- nie będzie zawierał w sobie substancji niebiodegradowalnych w stopniu odbiegającym od znanych naturalnych właściwości pelletu drzewnego danego rodzaju, tj. nie będzie zawierał w sobie dodatków niebiodegradowalnych, niewystępujących naturalnie (np. farby, lakiery, impregnaty) lub w stopniu przekraczającym znane naturalne wielkości tych zanieczyszczeń, które wpływają na procesy spalania, a zatem wpływałyby na ilość pozyskiwanych świadectw pochodzenia;
- nie będzie zawierał zanieczyszczeń stałych, takich jak: elementy metalowe, kamienie, gruz, korzenie, deski itp. oraz elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści oraz igliwia;
10. Ilość stanowi wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia.
11.Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający ilość (wagę) dostarczonego opału.
Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wymagane parametry jakościowe i opałowe (np. protokoły z badań czy analiz, certyfikat/świadectwo jakości wystawione przez producenta, potwierdzające oferowaną jakość i rodzaj dostarczanego pelletu, zawierający wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry).

12.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować sukcesywne dostawy w zależności od potrzeb
Zamawiającego, własnymi środkami transportowymi, wraz z załadunkiem i rozładunkiem opału na placu Zamawiającego zgodnie ze złożonymi zamówieniami.
10. Wielkość każdorazowej dostawy Zamawiający poda e- mailem lub telefonicznie.
11. Każda dostawa będzie się odbywała w terminach, godzinach i w ilościach wskazanych przez Zamawiającego w dni robocze, od poniedziałku do piątku.
12. Maksymalny czas dostawy – 48 godziny ( kryterium oceny ofert).
13. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu umowy, w szczególności koszty załadunku, rozładunku i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
14. Zamawiający wymaga dostawy zamówionego towaru wraz z fakturą. Wykonawca jest zobowiązany do wystawiania faktury za każdą dostawę przedmiotu zamówienia.
15. Dane do faktury:
Nabywca:
Powiat Międzyrzecki
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
NIP 596-15-43-170
Odbiorca:
Dom Pomocy Społecznej
Rokitno 38
66-340 Przytoczna
Fakturę należy wysłać na adres odbiorcy
16. Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami Wspólnego Słownika
Zamówień (CPV): 09111400-4 - Paliwa drzewne
17. Do realizacji przedmiotowego zamówienia wykonawca zobowiązany jest:
1) Dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
2) Dostarczyć Zamawiającemu produkt nowy, nieuszkodzony, nierozdrobniony, o wymaganych parametrach i właściwościach.
18. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 1740 ze zm.) oraz ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.)
19. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji dostaw, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacja i postanowieniami umowy.
20. Reklamacja:
1) Reklamacje z tytułu ilości lub jakości dostarczonego pelletu drzewnego Zamawiający składa Wykonawcy natychmiast, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od daty dostarczenia towaru do kotłowni.
2) Podstawę rozpatrzenia reklamacji ilościowej lub jakościowej stanowi protokół sporządzony przy odbiorze towaru przez Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy.
3) Wykonawca rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi w ciągu 3 dni od dnia otrzymania reklamacji oraz wystawi fakturę korygującą VAT, stosowną do faktycznych ilości lub parametrów jakościowych towaru.
4) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego dostarczenia pelletu drzewnego nie
odpowiadającego parametrom wskazanym w niniejszej SWZ (rozdział III pkt 6), Wykonawca ma prawo odmówić przyjęcia partii dostawy, bez żadnych konsekwencji finansowych.
5) Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia przeprowadzenia okresowo badań jakości (zgodności) dostarczonego towaru i zastrzega sobie prawo do komisyjnego pobrania prób dostarczonego opału w celu dokonania analiz laboratoryjnych.
6) W przypadku nieprawidłowych wyników analiz laboratoryjnych, niezgodnych z wymogami określonymi w § 2 projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, Zamawiający może żądać wymiany dostarczonej partii opału na wolny od wad oraz naliczyć kary umowne o których mowa w § 6 ust. 3 i 4 projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy. Wymiany opału na zgodny z wymogami określonymi w § 2 projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy Wykonawca
dokona w ciągu 2 dni od zgłoszenia niezgodności.
21. Szczególne warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Zmiana ogłoszenia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.