eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OksaUSŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OKSIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290005410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włoszczowska 22a lokal 1, 2

1.5.2.) Miejscowość: Oksa

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-363

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 380 80 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops_oksa@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopsoksa.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8874f0a0-cf37-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. „WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8874f0a0-cf37-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296187

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027. Priorytet FESW.09.00 Usługi społeczne i zdrowotne, Działanie FESW.09.05 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Warsztaty z kreatywności i przedsiębiorczości
W ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu z nowoczesną przedsiębiorczością w celu kształtowania ich pozytywnych postaw, wzmocnieniu motywacji do twórczego myślenia i działania, budowania oraz wzmocnienia kreatywnego podejścia do kreatywności, uświadomienia uczniom ważnej roli twórczego myślenia, sposobów rozwijania kreatywności oraz omówienia z uczestnikami najczęściej przyjmowanych przez siebie ról zespołowych ich znaczenia w kontekście kariery szkolnej.
Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie ramowego programu zajęć (konspektu zajęć) oraz przeprowadzenie zajęć w formie warsztatów, podczas których nauczy uczestników projektu przedsiębiorczości, kreatywności oraz innowacyjności. Uczestnicy projektu powinni nabyć umiejętności niezbędne w prowadzeniu i zakładaniu nowoczesnej przedsiębiorczości, w tym innowacyjnych firm. Ponadto, uczestnicy projektu poznają sposoby rozwijania i wdrażania innowacyjnych pomysłów oraz uczenia się pracy zespołowej nakierowanej na osiągniecie konkretnego celu. Dodatkowo uczestnicy projektu powinni nabyć umiejętność prezentacji własnych pomysłów w sposób zachęcający i ciekawy dla innych. Każdy uczestnik warsztatów pogłębi umiejętność prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych. Po zakończeniu szkolenia powinien także potrafić oszacować nakłady inwestycyjne, koszty i przychody, tworzyć materiały promocyjne.
Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Oksa, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Popowice- 12 os.
Lipno- 12 os.
Nowe Kanice - 14 os.
Zakrzów- 6 os.
Rembiechowa-14 os.
Węgleszyn - Dębina 11 os.
Rzeszówek – 6 os.
Węgleszyn -15 os.
Oksa- 11 os.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 135 godzin (15 godzin w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Warsztaty z tańca
W ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu z różnymi formami tańca, w tym z tańcem towarzyskim, hip – hop, dance itp.
Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie ramowego programu zajęć (konspektu zajęć) oraz przeprowadzenie zajęć w formie warsztatów tanecznych. W programie zajęć powinny znaleźć się m.in. propozycje tańców towarzyskich – standardowych, dostosowanych do możliwości fizycznych i ruchowych uczestników – tańce typu hip – hop, dance itp. oraz sposób realizacji warsztatów, opis sprzętów i akcesoriów potrzebnych do realizacji zadania.
Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Oksa, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Popowice- 12 os.
Lipno- 12 os.
Nowe Kanice - 14 os.
Zakrzów- 6 os.
Rembiechowa-14 os.
Węgleszyn - Dębina -11 os.
Rzeszówek – 6 os.
Węgleszyn -15 os.
Oksa- 11 os.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 1440 godzin (160 godzin w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 172800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Warsztaty z ekologii
W ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu z tematem interdyscyplinarnych zajęć ekologicznych, których celem jest kształtowanie świadomości społecznej dzieci i młodzieży oraz wykształcenie postaw przedsiębiorczych ukierunkowanych na ekologię. Uczestnicy projektu będą mieli szansę obserwacji zjawisk zachodzących w obszarach zagrożonych ekologicznie, zapoznają się też z metodami przeciwdziałania degradacji środowiska, są zachęcani do podejmowania własnych działań związanych z ochroną przyrody. W ramach warsztatów Wykonawca zorganizuje m.in. piknik ekologiczny oraz uczestnictwo uczestników projektu w corocznych akcjach ,,Sprzątamy Świat”.

Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie ramowego programu zajęć (konspektu zajęć) oraz przeprowadzenie zajęć w formie warsztatów, pikników ekologicznych czy uczestnictwa w corocznych akcjach ,,Sprzątamy Świat” podczas których zapozna uczestników projektu z tematyką treści ekologicznych. Wykonawca opracuje program zajęć zgodnie ze zbiorem scenariuszy zajęć ekologicznych znajdującym się na stronie internetowej:
http://zasobyip2.ore.edu.pl/uploads/publications/2a878d1c76e070c080c293d779175af5.

Zamawiający wskazuje, iż wydruk konspektu zajęć ze wskazanej wyżej strony internetowej stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Wykonawca podczas prowadzonych warsztatów wyposaży uczestników w odpowiedni zasób wiadomości dotyczących podstaw wiedzy o strukturze ekosystemu, poszczególnych jego elementach i zasadach jego funkcjonowania, obejmujących rozumienie i właściwe definiowanie terminów i pojęć z zakresu ekologii, jak również dotyczących wzajemnych relacji istniejących między elementami biotycznymi i abiotycznymi środowiska, podstawowych procesów i zależności w przyrodzie umożliwiających jej funkcjonowanie i trwanie, cech charakterystycznych populacji, biocenozy i ekosystemów lądowych i wodnych, ich funkcjonowania, zakłócenia i konsekwencji tych zakłóceń. Zajęcia teoretyczne z wyłączeniem pikników ekologicznych oraz udziału a wakacjach ,,Sprzątamy Świat”, realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Oksa, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Popowice- 12 os.
Lipno- 12 os.
Nowe Kanice - 14 os.
Zakrzów- 6 os.
Rembiechowa-14 os.
Węgleszyn - Dębina 11 os.
Rzeszówek – 6 os.
Węgleszyn -15 os.
Oksa- 11 os.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 135 godzin (15 godzin w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Warsztaty z tolerancji
W ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca zapozna uczestników projektu tematem tolerancji w ujęciu przeciwdziałania nietolerancji, dyskryminacji, marginalizacji, wykluczenia, stereotypów ról kobiet i mężczyzn, tolerancji a niepełnosprawności dyskryminacji rasowej, płciowej, wyznaniowej niwelowania leku oraz obalania stereotypów i mitów dotyczących osób innych.

Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie ramowego programu zajęć (konspektu zajęć) oraz przeprowadzenie zajęć w formie warsztatów, podczas których zapozna uczestników projektu z tematyką tolerancji. Wykonawca podczas prowadzonych warsztatów zapozna uczestników również z tematyką związaną z takimi pojęciami jak: dyskryminacja, tolerancja, akceptacja, równość, wykluczenie. Wykonawca zapozna również uczestników warsztatów z prawami człowieka oraz kształtowaniem procesu emancypacji poszczególnych grup, jak i przestawi temat berier społecznych dla osób niepełnosprawnych.
Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Oksa, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Popowice- 12 os.
Lipno- 12 os.
Nowe Kanice - 14 os.
Zakrzów- 6 os.
Rembiechowa-14 os.
Węgleszyn - Dębina 11 os.
Rzeszówek – 6 os.
Węgleszyn -15 os.
Oksa- 11 os.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 135 godzin (15 godzin w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Warsztaty Nordic Walking
W ramach prowadzonych warsztatów, Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników projektu zajęcia Nord Walking, mające na celu rozwijanie ogólnej sprawności fizycznej uczestników, poznanie przez uczestników aktywnych form spędzania wolnego czasu oraz kształtowanie ich koordynacji ruchowej.

Do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie ramowego programu zajęć (konspektu zajęć) oraz przeprowadzenie zajęć w formie warsztatów, podczas których uczestnicy zostaną zapoznani z nauką techniki Nordic Walkingu, dowiedzą się jakie są zalety Nord Walkingu, jak dobrać sprzęt, strój, obuwie, poznają podstawowe zasady marszu z kijami oraz nauczą się chodzić techniką podstawową. Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć doskonalenie techniki podstawowej, eliminację błędów oraz przeprowadzi wstęp do techniki zaawansowanej.
Zajęcia realizowane będą w formie warsztatów grupowych, w Placówkach Wsparcia Dziennego, położonych na terenie Gminy Oksa, w następujących lokalizacjach z określoną poniżej ilością uczestników zajęć:
Popowice- 12 os.
Lipno- 12 os.
Nowe Kanice - 14 os.
Zakrzów- 6 os.
Rembiechowa-14 os.
Węgleszyn - Dębina 11 os.
Rzeszówek – 6 os.
Węgleszyn -15 os.
Oksa- 11 os.
Zajęcia będą prowadzone przeciętnie raz w tygodniu według harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym po podpisaniu umowy. Godzina zajęć = 60 minut. Wymiar czasowy (łącznie): 720 godzin (80 godzin w jednej PWD), przy czym Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zainteresowania ze strony uczestników projektu oraz w przypadku oszczędności finansowych w projekcie, może zostać zmieniony wymiar czasowy (łączna liczba godzin), co potwierdzone będzie aneksem do umowy z Wykonawcą. W przypadku zwiększenia wymiaru czasowego cena jednostkowa za godzinę zajęć nie może być wyższa niż w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Cena zawarta w formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu Wykonawcy do miejsca wykonywania usługi. Salę zajęć, niezbędne wyposażenie i sprzęt grający na potrzeby prowadzonych zajęć zapewni Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 86400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 1, Część 3, Część 4:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt. 3 ustawy, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Oferta z najniższą ceną na Część 1, Część 3 oraz Część 4 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38250,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWANS Ośrodek Usług Oświatowych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243107913

7.3.3) Ulica: ul. Marii Kuncewiczowej

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 1, Część 3, Część 4:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt. 3 ustawy, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Oferta z najniższą ceną na Część 1, Część 3 oraz Część 4 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197000,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 1, Część 3, Część 4:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt. 3 ustawy, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Oferta z najniższą ceną na Część 1, Część 3 oraz Część 4 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38250,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia jest art. 255 pkt 2) ustawy który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Część 5 na dzień 01.03.2023 r. do godz.: 09:00. Do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu.
W wyniku oceny złożonej oferty w przedmiotowym postępowaniu w zakresie Części 5 Zamawiający wezwał wykonawcę pismem z dnia 14.03.2024 roku do złożenia dokumentów w postaci:
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) odpowiedni odpis wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli jego posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania – w odniesieniu do warunku określonego w Rozdziale VIII WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ust. 2 pkt. 1);
6) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik do SWZ;
W odpowiedzi na Wezwanie do złożenia dokumentów z, Wykonawca przedłożył Zamawiającemu jedynie aktualny odpis z KRS wraz z pismem przewodnim, w którym utrzymywał, iż błędnie oznaczył w formularzu ofertowym przedmiotowego postępowania iż posiada wpis do rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe, o których w Rozporządzeniu Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 28 lipca 2023 roku w sprawie rejestru podmiotów świadczących usługi rozwojowe oraz że posiada status niepublicznej lub publicznej placówki kształcenia ustawicznego w rozumieniu definicji wskazanych w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe, bowiem wykonawca takiego wpisu nie posiada.
Zamawiający tym samym działając na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U 2023 poz. 1605 ze zm.), wezwał Wykonawcę do uzupełnienia następujących dokumentów dot. Czerski 5 przedmiotowego postępowania:
3) odpowiedni odpis wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli jego posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania – w odniesieniu do warunku określonego w Rozdziale VIII WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ust. 2 pkt. 1);
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik do SWZ;

Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie uzupełnił dokumentów.
W związku z powyższym oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający odrzuca ofertę̨, jeżeli została złożona przez wykonawcę̨ który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15400,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.