Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00167781/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
- 2022/BZP 00309259/01 - Wynik z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na VI części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 566881373
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.wab@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6150031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzenie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na VI części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d2f4782-d73e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001873/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Odnowa oznakowania poziomego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167781/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O2.N4.361.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na VI części
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
a) Część nr I – dotyczy RDW Inowrocław,
b) Część nr II – dotyczy RDW Toruń,
c) Część nr III – dotyczy RDW Tuchola,
d) Część nr IV – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
e) Część nr V – dotyczy RDW Włocławek,
f) Część nr VI – dotyczy RDW Żołędowo.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ – Wzór umowy oraz załączniku nr 6 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej jako „STWiORB” lub „SST”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 203162,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na VI części
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
a) Część nr I – dotyczy RDW Inowrocław,
b) Część nr II – dotyczy RDW Toruń,
c) Część nr III – dotyczy RDW Tuchola,
d) Część nr IV – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
e) Część nr V – dotyczy RDW Włocławek,
f) Część nr VI – dotyczy RDW Żołędowo.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ – Wzór umowy oraz załączniku nr 6 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej jako „STWiORB” lub „SST”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 199528,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na VI części
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
a) Część nr I – dotyczy RDW Inowrocław,
b) Część nr II – dotyczy RDW Toruń,
c) Część nr III – dotyczy RDW Tuchola,
d) Część nr IV – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
e) Część nr V – dotyczy RDW Włocławek,
f) Część nr VI – dotyczy RDW Żołędowo.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ – Wzór umowy oraz załączniku nr 6 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej jako „STWiORB” lub „SST”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 332345,93 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na VI części
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
a) Część nr I – dotyczy RDW Inowrocław,
b) Część nr II – dotyczy RDW Toruń,
c) Część nr III – dotyczy RDW Tuchola,
d) Część nr IV – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
e) Część nr V – dotyczy RDW Włocławek,
f) Część nr VI – dotyczy RDW Żołędowo.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ – Wzór umowy oraz załączniku nr 6 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej jako „STWiORB” lub „SST”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 308792,57 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na VI części
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
a) Część nr I – dotyczy RDW Inowrocław,
b) Część nr II – dotyczy RDW Toruń,
c) Część nr III – dotyczy RDW Tuchola,
d) Część nr IV – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
e) Część nr V – dotyczy RDW Włocławek,
f) Część nr VI – dotyczy RDW Żołędowo.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ – Wzór umowy oraz załączniku nr 6 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej jako „STWiORB” lub „SST”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 276623,66 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Odnowienie oznakowania poziomego nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich będących w administracji poszczególnych Rejonów Dróg Wojewódzkich w 2022 r. z podziałem na VI części
2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części:
a) Część nr I – dotyczy RDW Inowrocław,
b) Część nr II – dotyczy RDW Toruń,
c) Część nr III – dotyczy RDW Tuchola,
d) Część nr IV – dotyczy RDW Wąbrzeźno,
e) Część nr V – dotyczy RDW Włocławek,
f) Część nr VI – dotyczy RDW Żołędowo.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ – Wzór umowy oraz załączniku nr 6 - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zwane dalej jako „STWiORB” lub „SST”).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 249999,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184303,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315741,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184303,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAFEROAD GRAWIL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670012216
7.3.3) Ulica: ul. Komunalna 7
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część robót zawartych w kosztorysie ofertowym z wyłączeniem koordynowania i kierowania robotami. Nazwa podwykonawcy
/podwykonawców nie jest znana.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184303,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204402,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386196,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204402,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PASMAL Magdalena Sadowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7412030741
7.3.3) Ulica: Brzydowo 40
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204402,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275184,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424110,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275184,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-MAL Patryk Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131603376
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 25
7.3.4) Miejscowość: Gałów
7.3.5) Kod pocztowy: 55-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275184,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275240,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 585016,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275240,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-MAL Patryk Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131603376
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 25
7.3.4) Miejscowość: Gałów
7.3.5) Kod pocztowy: 55-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275240,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209285,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449949,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209285,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LECH-MAL Patryk Lech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131603376
7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 25
7.3.4) Miejscowość: Gałów
7.3.5) Kod pocztowy: 55-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209285,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Niechemiczne artykuły medyczne I
- Sukcesywne dostawy żywienia dojelitowego
- MECHANICZNE OCZYSZCZANIE JEZDNI DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Sukcesywne dostawy materiałów szewnych: nici, staplerów
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina"
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 4772P w miejscowości Lasocice
- ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA DROGACH POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH W POWIECIE ZĄBKOWICKIM
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Przebudowa DW 112 - obwodnica m. Karlino
- Wykonanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego, odnowa oznakowania cienkowarstwowego (...) w rejonie Południe.
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.