eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaBieżące utrzymanie jezdni, chodników, pobocza i urządzeń odwadniających dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie jezdni, chodników, pobocza i urządzeń odwadniających dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: 343785468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie jezdni, chodników, pobocza i urządzeń odwadniających dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25b15e18-0a7b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046565/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżące utrzymanie jezdni, chodników, pobocza i urządzeń odwadniających dróg powiatowych oraz dróg wojewódzkich na terenie Powiatu Częstochowskiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258140

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2601626,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu jezdni, chodników, pobocza i urządzeń odwadniających dróg powiatowych o długości 574,9 km zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ oraz dróg wojewódzkich o długości 140,7 km zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ na terenie Powiatu Częstochowskiego w okresie od podpisania umowy przez 12 miesięcy.
Opis:
Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich mieszanką mineralno – asfaltową oraz likwidacja przełomów będzie obejmować następujące etapy:
- I Etap obejmuje remonty cząstkowe nawierzchni dróg po okresie zimowym wykonany do dnia 31.07.2023r. wg bieżących potrzeb i zleceń,
- II Etap obejmuje okres od 01.08.2023r. do 30.06.2024r. wg bieżących potrzeb i zleceń, oraz usuwanie uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż 24 godziny od zgłoszenia.
Wykonanie innych robót utrzymaniowych obejmuje bieżące utrzymanie jezdni, chodników, poboczy w okresie od podpisania umowy do dnia 30.06.2024r. wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym.
Remont i bieżące utrzymanie przepustów i odwodnienie korpusu drogowego wg zleceń i zakresu robót uzgodnionego z Zamawiającym w okresie od podpisania umowy do dnia 30.06.2024r.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. rodzaj robót do wykonania w ramach zamówienia określa specyfikacja cenowa załącznik nr 1A do SWZ.
1.1. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość wykonywanych robót dotyczących przedmiotu zamówienia do nowych norm.
1.2. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.2.1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania określony w pkt 1.4. SWZ
1.2.2. Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym normy, instrukcje, szczegółowe specyfikacje techniczne na roboty utrzymaniowe.
1.3. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
1.4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu minimalnej gwarancji jakości
wykonania:
– na roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni przy użyciu mieszanki mineralno – asfaltowej oraz inne roboty utrzymaniowe - 12 miesięcy,
– na roboty poz. 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 56, 57,58, 59 specyfikacji cenowej - 36 miesięcy,
– na pozostałe roboty – 12 miesięcy.
Powyższe roboty dotyczące wykonania nawierzchni mają być wykonane w następującej technologii:
– warstwa wiążąca - AC 16 W (KR3 - KR4) grubości 4 cm na bazie asfaltu 50/70 zgodnie z WT-2 2014 cz. 1 i WT-2 2016 cz. 2 (wraz z mechanicznym oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni drogowej), poz. 6 specyfikacji cenowej,
– warstwa wiążąca - AC 16 W Ko 100 (KR5 - KR6) grubości 4 cm na bazie asfaltu PMB 25/55-60 (wraz z mechanicznym oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni drogowej), poz. 8 specyfikacji cenowej
– warstwa ścieralna - AC 11 S (KR3 - KR4) grubości 4 cm na bazie asfaltu 50/70 zgodnie z WT-2 2014 cz. 1 i WT-2 2016 cz. 2 (wraz z mechanicznym oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni drogowej), poz. 10 specyfikacji cenowej
– warstwa ścieralna - AC 11 S Ko 32 (KR5 - KR6) grubości 4 cm na bazie asfaltu PMB 45/80-55 (wraz z mechanicznym oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni drogowej), poz. 12 specyfikacji cenowej
– stabilizacja podłoża w technologii MCE grubości 20 cm, poz. 14 specyfikacji cenowej,
Zamówienie należy realizować w oparciu o obowiązujące w budownictwie drogowym normy, instrukcje, szczegółowe specyfikacje techniczne na roboty utrzymaniowe.
Dla zadania należy przyjąć następujące wymagania odnośnie mieszanki mineralno – asfaltowej:
­- dla pozycji „Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej bez wycinania łat śr. grub. 4 cm” mieszanka mineralno – asfaltowa dla KR 1 - 2 zgodnie z PN–S–96025 z 2000 roku na bazie asfaltów niemodyfikowanych,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 2 Ustawy PZP: Zamawiający odrzuca pozostałe złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na podstawie art. 255 pkt. 3 tj.: „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwo-tę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Zamawiający posiada środki w wysokości /brutto/ 3.200.000,00 zł., natomiast najniższa oferta /brutto/ z pozostałych złożonych wynosi 5.158.355,55 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3299617,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6306609,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferta z najniższą ceną podlega odrzuceniu, zgodnie z art. 224 ust. 6. Ustawy PZP: „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.