Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00261898/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bytów w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szarych Szeregów, 7
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598226066
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bytow@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bytow.szczecinek.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-474cd49d-eb5c-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszyw na potrzeby utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bytów w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-474cd49d-eb5c-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 286991,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszywa łamanego, tłucznia kamiennego oraz gruzobetonu z przeznaczeniem na bieżące konserwacje i naprawy awaryjne dróg leśnych znajdujących się na terenie Nadleśnictwa Bytów. Mapa zasięgu Nadleśnictwa Bytów stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na Zadania (części):
Zadanie nr I - kruszywo naturalne łamane (tłuczeń kamienny) o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm (według PN-EN 12620+A1:2010, PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnych) w ilości 432 ton;
Zadanie nr II - kruszywo naturalne łamane (tłuczeń kamienny) o uziarnieniu ciągłym 0-63mm (według PN-EN 13242+A1:2010 lub równoważnych) w ilości 1431 ton;
Zadanie nr III – gruzobeton (gruz budowlany/kruszywo betonowe) frakcji 0-63mm w ilości 135 ton.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub większą ilość zadań. Oferta złożona na dane zadanie musi obejmować cały zakres przedmiotu zamówienia przewidziany w SWZ dla tego zadania.
3. Zamówienie obejmuje zakup i transport kruszywa bezpośrednio na wskazany przez Zamawiającego/leśniczego odcinek drogi oraz jego wyładunek. Minimalna ilość zamawiana w trakcie jednej dostawy wynosi 27 ton.
4. Cena jednostkowa netto (zł za tonę kruszywa) będzie stała niezależnie od odległości dowozu materiału.
5. Koszt transportu materiałów oraz ich rozładunek bezpośrednio na wskazany przez Zamawiającego/leśniczego odcinek drogi - leży po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41977,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51169,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41977,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021645
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza
7.3.4) Miejscowość: Stężyca
7.3.5) Kod pocztowy: 83-322
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DUO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41977,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dla Zadania nr I - informacje dotyczące zakończenia postępowania, ofert, wykonawcy, któremu udzielono zamówienia oraz umowy opisane zostały w SEKCJI V, VI, VII i VIII niniejszego ogłoszenia.
Dla Zadania nr II: SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1. Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/część postępowania zakończyła się zawarciem umowy. SEKCJA VI OFERTY 6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:3; 6.1.1. Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0; 6.1.2. Liczba ofert dodatkowych: 0; 6.1.3. Liczba otrzymanych od MŚP: 3; 6.1.4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0; 6.1.5. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0; 6.1.6. Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0; 6.1.7. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0; 6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155595,49 PLN; 6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200654,82 PLN; 6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155595,49 PLN; 6.5. Do wyboru oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie; 6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie; SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie; 7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca; 7.3. Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1 Nazwa wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUO Sp. z o.o. Sp. K; 7.3.2 Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892021645; 7.3.3 Ulica: Rzemieślnicza; 7.3.4 Miejscowość: Stężyca; 7.3.5 Kod pocztowy: 83-322; 7.3.6. Województwo: pomorskie; 7.3.7. Kraj: Polska;
7.4. Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom? Nie; SEKCJA VIII UMOWA 8.1. Data zawarcia umowy: 2024-04-16; 8.2. Wartość umowy/umowy ramowej: 155595,49 PLN; 8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesięcy.
Dla Zadania nr III: SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA 5.1. Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/część postępowania zakończyła się zawarciem umowy. SEKCJA VI OFERTY 6.1. Liczba otrzymanych ofert lub wniosków:3; 6.1.1. Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0; 6.1.2. Liczba ofert dodatkowych: 0; 6.1.3. Liczba otrzymanych od MŚP: 3; 6.1.4. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0; 6.1.5. Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0; 6.1.6. Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0; 6.1.7. Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0; 6.2. Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9 796,95 PLN; 6.3. Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12453,75 PLN; 6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9796,95 PLN; 6.5. Do wyboru oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie; 6.6. Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie; SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie; 7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikroprzedsiębiorca; 7.3. Dane wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1 Nazwa wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Budowlano-Drogowych "JASZUL" Andrzej Jaszul; 7.3.2 Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421260412; 7.3.3 Ulica: Chocimierza; 7.3.4 Miejscowość: Tuchomie 7.3.5 Kod pocztowy: 77-133; 7.3.6. Województwo: pomorskie; 7.3.7. Kraj: Polska;
7.4. Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?Nie; SEKCJA VIII UMOWA 8.1. Data zawarcia umowy: 2024-04-16; 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9796,95 PLN; 8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesięcy.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Przebudowa rowu retencyjnego-tranzytowego w m. Świątkowo wraz z budową drogi dojazdowej
- Dostawa narzędzi i implantów ortopedycznych - umowa ramowa ZP8/A/4/2025
- Obsługa serwisowa tomografu komputerowego Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP2/2025
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- "Szkolenia kierowców"
- "Zaprojektuj i wybuduj" : Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP4/2025
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Dostawa i rozładunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.