Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00279272/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00336359/01 - Wynik z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00385517/01 - Wynik z dnia 2023-09-07
- 2023/BZP 00385735/01 - Wynik z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania dla osób z dysfunkcją wzroku, słuchu, narządów ruchu w ramach projektu „Uczelnia Dostępna”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKA UCZELNIA PAŃSTWOWA IM.ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO W OŚWIĘCIMIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120073552
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Maksymiliana Kolbego 8
1.4.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.4.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.4.7.) Numer telefonu: +48 33 842 98 05
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.rektora@uczelniaoswiecim.edu.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296544
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00279272
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 10) Przed zmianą:
Mobilne pętle indukcyjne
Po zmianie:
Pętle indukcyjne stanowiskowe przenośne (mobilne)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 11) Przed zmianą:
Stacjonarne pętle indukcyjne
Po zmianie:
Pętle indukcyjne stanowiskowe stałe (podblatowe)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 15, Część zamówienia nr 15) Przed zmianą:
28
Po zmianie:
49
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zgodnie z zapisu SWZ termin realizacji wynosi do 4 tygodni od dnia podpisania umowy dla każdej części co odpowiada 28 dniom.
Po zmianie:
Zgodnie z zapisu SWZ termin realizacji wynosi do do 4 tygodni od dnia podpisania umowy dla części 1-14, do 7 tygodni od dnia podpisania umowy dla części 15.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych –
Formularz z opisem przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 4 do SWZ).
Po zmianie:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych –
Formularz z opisem przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 5 do SWZ po modyfikacji nr 1).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Formularz z opisem przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 4 do SWZ).
Po zmianie:
Formularz z opisem przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 5 do SWZ po modyfikacji nr 1).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-10 10:00
Po zmianie:
2023-07-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-10 10:30
Po zmianie:
2023-07-17 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-08
Po zmianie:
2023-08-15
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup oprogramowania
więcej: Maszyny do metkowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.