Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00279272/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-28
- 2023/BZP 00296544/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00336359/01 - Wynik z dnia 2023-08-02
- 2023/BZP 00385517/01 - Wynik z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania dla osób z dysfunkcją wzroku, słuchu, narządów ruchu w ramach projektu „Uczelnia Dostępna”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKA UCZELNIA PAŃSTWOWA IM.ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120073552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Maksymiliana Kolbego 8
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 842 98 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.rektora@uczelniaoswiecim.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uczelniaoswiecim.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/muposwiecim1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania dla osób z dysfunkcją wzroku, słuchu, narządów ruchu w ramach projektu „Uczelnia Dostępna”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aace2b2c-1527-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385735
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00140582/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania dla osób z dysfunkcją wzroku, słuchu, narządów ruchu w ramach projektu „Uczelnia Dostępna”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu „Małopolska Uczelnia Państwowa – Uczelnia dostępna”, Projekt dofinansowany z środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój realizowanego w latach 2022-2023 przez Małopolską Uczelnię Państwową im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136532,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Powiększalnik4.5.3.) Główny kod CPV: 38652200-2 - Powiększalniki
4.5.5.) Wartość części: 10492,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kamera do sal dydaktycznych4.5.3.) Główny kod CPV: 32333200-8 - Kamery wideo
4.5.5.) Wartość części: 4545,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Notebooki4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 5974,58 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Smartfony4.5.3.) Główny kod CPV: 32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
4.5.5.) Wartość części: 2057,84 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zewnętrzny włącznik komputera4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 632,97 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dyktafon4.5.3.) Główny kod CPV: 32332100-0 - Dyktafony
4.5.5.) Wartość części: 4682,35 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oprogramowanie zapewniające możliwość edycji i korekty wykonanych skanów4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 873,19 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mysz dla osób z dysfunkcjami kończyn górnych4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.5.) Wartość części: 6588,99 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Klawiatura przeznaczona dla osób z problemami manualnymi z nakładką4.5.3.) Główny kod CPV: 30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 6588,99 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pętle indukcyjne stanowiskowe przenośne (mobilne)4.5.3.) Główny kod CPV: 30237460-1 - Klawiatury komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 6315,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pętle indukcyjne stanowiskowe stałe (podblatowe)4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 16353,35 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do wideokonferencji4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 10312,42 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeźroczyste naklejki Brajlowskie na klawiaturę komputerową4.5.3.) Główny kod CPV: 30237470-4 - Nakładki do klawiatur z pismem Braille’a
4.5.5.) Wartość części: 1517,30 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Automatyczna metkownica brajlowska4.5.3.) Główny kod CPV: 30170000-1 - Maszyny do metkowania
4.5.5.) Wartość części: 4627,63 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kiosk informacyjny4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.5.) Wartość części: 54500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5535,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Fundacja Osób Słabosłyszących
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562751731
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5535,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10455,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10455,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10455,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Fundacja Osób Słabosłyszących
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562751731
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10455,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa trzech serwerów dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
- PRACE KONSERWATORSKIE ELEMENTÓW ŻELBETOWYCH ORAZ ZACHOWANYCH FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II ( OBIEKT O NR INW. B-38 ) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
- IMPLANTY DO ZABIEGÓW NEUROCHIRURGICZNYCH
- Usługa tłumaczenia z języka polskiego na język angielski publikacji podzielonych na 4 części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1877K ul. Browarna oraz ul. Borska w Harmężach"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Zakup komputerów, akcesoriów komputerowych i sprzętu elektronicznego na potrzeby WFOŚiGW we Wrocławiu
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z AKCESORIAMI_160
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Zakup licencji na oprogramowanie do wirtualizacji VMware na 3 hosty
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
więcej: Maszyny do metkowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.