Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229781/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pieczywa dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, sprawa nr 8/Dkw/2021.
Nr referencyjny: D/Kw. 2232.8.2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Kwatermistrzowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091393218
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wały Jagiellońskie 4
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-131
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525855312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_as_bydgoszcz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
miniportal.uzp.gov.pl; zp.swnet.sw.gov.pl;1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna więziennictwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy pieczywa dla Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, sprawa nr 8/Dkw/2021.Nr referencyjny: D/Kw. 2232.8.2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97be045f-2b3b-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020705/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy pieczywa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229781/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 161355,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa w ilościach niżej wymienionych. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres ok. 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania.
1) chleb zwykły (pszenno żytni) – krojony, o wadze 0,340 kg netto, pakowany w porcjach o wadze jednostkowej 0,170 kg netto, skład: mąka pszenna (chlebowa) typ 750 (60-70%), mąka żytnia typ 720 (30-40%), bez dodatku soi i jej pochodnych. Termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy. Każdy bochenek chleba musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV 15811100-7, PN-A-74103;1993 – około 64 000 kg
2) chleb pszenny – krojony, o wadze 0,340 kg netto, pakowany w porcjach o wadze jednostkowej 0,170 kg netto, bez dodatku soi i jej pochodnych. Termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy. Każdy bochenek chleba musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV 15811100-7, PN-92/A-74105 – około 200 kg
3) chleb razowy – pszenny lub żytni lub pszenno - żytni, krojony, o wadze 0,340 kg netto, pakowany w porcjach o wadze jednostkowej 0,170 kg netto, skład: mąka razowa, bez dodatku soi i jej pochodnych. Termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy. Każdy bochenek chleba musi posiadać etykietę informującą o składzie, producencie i terminie przydatności do spożycia.
CPV 15811100-7, PN-92/A-7410 – około 260 kg
4) bułka tarta – w opakowaniach papierowych lub foliowych od 0,5 kg do 10 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 tygodnie od daty dostawy.
CPV 15800000-6, PN-A-74113:1997/Az1:1999 – około 700 kg
5) placek drożdżowy z kruszonką lukrową – wyrób otrzymany z ciasta drożdżowego, wykończony kruszonką. Dostawy będą odbywały się w okresach świątecznych tj. Bożego Narodzenia, Nowego Roku, Wielkanocy, termin przydatności do spożycia min. 3 dni od daty dostawy.
CPV 15812200-5, PN-A-88106:1998 – około 220 kg
6) bułka pszenna – pieczywo pszenne o gramaturze 50g, o terminie przydatności do spożycia nie krótszym niż 3 dni. Dostarczona nie częściej niż 2x w tygodniu, w ilości wg potrzeb zamawiającego.
CPV 15811400-0, PN-A-74108:1996 – około 15 000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15811400-0 - Bułeczki
15812200-5 - Ciasta
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188449,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245378,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188449,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Marek Gidaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 410018920
7.3.3) Ulica: Bruszczewska 6, Przysieka Polska
7.3.4) Miejscowość: Śmigiel
7.3.5) Kod pocztowy: 64-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OGRODNICTWO - PIECZARKARSTWO MAREK GIDASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
OGRODNICTWO - PIECZARKARSTWO MAREK GIDASZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188449,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-01 do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordońskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obsługa techniczna środków transportowych będących w posiadaniu GDDKiA Oddział w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki użytkowane w Oddziale i podległych jednostkach z podziałem na 6 części.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rękawic chirurgicznych na okres 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.