Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262699/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg – wykaszanie dróg powiatowych
i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931963210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 52C
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_olesnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pełnienie funkcji zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg – wykaszanie dróg powiatowychi wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20e23455-ec23-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047816/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg – wykaszanie dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262699
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DZP.272.1.7.2024.MM-B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1Wykaszanie poboczy, rowów, skarp dróg wojewódzkich nr 340, 451, 373, 396, 439, 449. Koszenie jeden raz w terminie od 03.06.2024r. do 28.06.2024r.
DROGI WOJEWÓDZKIE
NR DROGI 396
Lokalizacja: Od drogi nr 451 do granicy powiatu Oleśnickiego
Szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 50000
NR DROGI 451
Lokalizacja: Od ronda (wschodnia obwodnica Oleśnicy ul. Krzywoustego) do m. Bierutów strona prawa:
do skrzyżowania z ul. Solnicką strona lewa: do cmentarza
Szerokość koszenia: Na szerokość 6m od krawędzi jezdni.
Z wyjątkiem odcinka:
W m. Solniki Wielkie strona lewa od końca terenu zabudowanego do przejazdu kolejowego na szerokość od krawędzi jezdni do 2m za chodnik umiejscowiony poza rowem.
Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 130000
NR DROGI 451
Lokalizacja: Od przejazdu kolejowego w m. Bierutów do granicy powiatu Oleśnickiego.
Szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 12000
NR DROGI 373
Lokalizacja: Od Ronda pod S8 na długości 350m w kierunku m. Spalice
Szerokość koszenia: Na szerokość 6m od krawędzi jezdni.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 4000
NR DROGI 340
Lokalizacja: Od skrzyżowania dróg powiatowych w m. Ludgierzowice do końca m. Strzelce
Szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni. Na odcinku Łuczyna – cmentarz strona prawa
do krawędzi jezdni do 1m za chodnik umiejscowiony poza rowem. Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu.
Lokalizacja: Na odcinku Strzelce – Dobroszyce - Nowosiedlice łącznie z miejscowością
Szerokość koszenia: Na odcinku Strzelce – Dobroszyce strona lewa na szerokość 5m, strona prawa na szerokość od krawędzi jezdni do 1,5m poza ścieżkę rowerową. Dobroszyce – obwodnica Strona prawa i lewa na szerokość do 5m. Dobroszyce – Nowosiedlice strona lewa na szerokość 5m, strona prawa na szerokość od krawędzi jezdni do 1,5m poza ścieżkę rowerową. Ścieżki rowerowe nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu.
Lokalizacja: Nowosiedlice – Dąbrowa – o nowej nawierzchni ul. Dobroszyckiej
Szerokość koszenia: Na szerokość 5m od krawędzi jezdni. Na odcinku Nowosiedlice – Dąbrowa strona prawa na szerokość od krawędzi jezdni do 2m za chodnik. Chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 150000
NR DROGI 449
Lokalizacja: Od węzła z drogą S8 Syców Wschód – ul. Szosa Kępińska – ul. Kępińska – ul. Kaliska - do granicy powiatu
Szerokość koszenia: Na szerokość 2,5m od krawędzi jezdni. Z wyjątkiem odcinka: Ul. Kępińska strona prawa do 4m poza chodnikiem.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 22000
NR DROGI 439
Lokalizacja: DK 25 Drołtowice – Nowy Dwór – (do węzła z drogą S8 Syców Zachód)
Szerokość koszenia: odcinek Drołtowice – Zawada – Działosza na szerokość 5m od krawędzi jezdni.
W m. Działosza, Wielowieś, Nowy Dwór do 2m poza chodnik.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 98000
Łączna szacowana ilość do wykonania w ramach 1-krotnego koszenia na drogach wojewódzkich: 466000m2
Wykaszanie traw, chwastów, wraz z wykoszeniem lub wycinką jednorocznych odrostów krzaków na szerokości wykaszania wskazanej w tabeli. W przypadku wykaszania odrostów krzaków kosami spalinowymi należy je zebrać lub zrębakować. Na terenie objętym wykaszaniem w szczególności w rowach i na skarpach występują wystające karpiny po wyciętych krzakach.
Wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań.
Szerokość koszenia mierzona od krawędzi jezdni w poziomie.
Termin wykonania wykoszenia: na szerokości minimum 2,5 m od krawędzi jezdni wynosi do 14 dni od dnia 03.06.2024r. , a zakończenie wykaszania całości zakresu przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do dnia 28.06.2024r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 65240 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2Wykaszanie poboczy, trawników, rowów, skarp drogi wojewódzkiej nr 451 w m. Bierutów wraz ze zgrabieniem i wywiezieniem trawy. Koszenie jeden raz w terminie od 03.06.2024r. do 28.06.2024r.
NR DROGI 451
Lokalizacja: Miejscowość Bierutów Strona prawa: od skrzyżowania z ul. Solnicką do przejazdu PKP
Strona lewa: Od zatoki autobusowej przy cmentarzu do przejazdu PKP
Szerokość koszenia: Na szerokość od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego.
Ścieżki rowerowe, chodniki nieprzystosowane do poruszania się po nich ciężkiego sprzętu.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 8000
Wykaszanie trawy, chwastów na terenie miasta Bierutów wraz z uporządkowaniem terenu oraz zagospodarowaniem i utylizacją odpadów zielonych (w tym m.in. trawy, liści, chwastów).
Wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 4960,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 31) Usługi będą polegały na wykaszaniu trawników przy drogach powiatowych w miejscowości Oleśnica, w szczególności w poniższych lokalizacjach:
- ul. Wileńska (od ul. Lwowskiej do drogi tłuczniowej za salą sportową Gimnazjum Gminnego);
- ul. Ludwikowska (od ul. Południowej do ul. Łukanowskiej);
- ul. Łukanowska
- ul. Stawowa
- ul. 3 Maja (od wiaduktu do ul. Reja);
- ul. Wiejska (od ul. Wały Jagielońskie do ul. Stawowej);
- ul. Wrocławska (od ul. Wałowej do torów PKP);
- ul. Dobroszycka (od ul. Wrocławskiej do ul. Wojska Polskiego);
- dawna droga krajowa nr 8 od ul. Wrocławskiej (stacja paliw Orlen) do m. Spalice ul. Olchowa – 2 strony;
- dawna droga krajowa nr 8 w m. Spalice od ulicy Olchowej do ronda drogi 451 – 1 strona przy chodniku i ścieżce rowerowej.
- ul. Armii Krajowej
- ul. Kolejowa
- ul. Klonowa
- ul. Sudoła
- ul. Krzywoustego od ul. Lwowskiej do ronda wschodniej obwodnicy Oleśnicy drogi DW 451.
2) Jednokrotne koszenie (zlecenie) obejmować będzie koszenie wszystkich lokalizacji (dróg) wskazanych w zleceniu. Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia wynosi 72000m2.
Całe zadanie - usługa obejmuje maksymalnie sześciokrotne wykaszanie trawników wraz z uporządkowaniem terenu oraz zagospodarowaniem i utylizacją odpadów zielonych (w tym m.in. trawy, liści), tj. w okresie od 01.05.2024r. do 30.11.2024r.
Maksymalna przewidywana ilość (obejmująca 6-krotność) do skoszenia wynosi : do 432000 m2.
Termin wykonania wykoszenia: do 14 dni od dnia otrzymania zlecenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 120960,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 4Wykaszanie poboczy, rowów, skarp drogi powiatowej Oleśnica – Smardzów – granica powiatu (dawna DW 368):
NR DROGI: Droga powiatowa dawna DW368
Lokalizacja: Od m. Oleśnica (wjazd do stacji paliw Orlen) – Smardzów – granica powiatu Oleśnickiego.
Wylot z m. Smardzów w kierunku drogi S8.
Szerokość koszenia: Na szerokość 6m od krawędzi jezdni. Przy bitumicznych drogach serwisowych na szerokość 2m od krawędzi jezdni.Skarpy nasypów na wiadukcie koszone na całą szerokość.
Szacunkowa ilość do jednokrotnego koszenia m2: 60000
Łączna szacowana ilość do wykonania w ramach 1-krotnego koszenia na drogach powiatowych: 60000 m2
Wykaszanie dwa razy w ciągu roku w terminie od 01.05.2024r. do 30.10.2024r. traw, chwastów, wraz z wykoszeniem lub wycinką jednorocznych odrostów krzaków na szerokości wykaszania wskazanej w tabeli. W przypadku wykaszania odrostów krzaków kosami spalinowymi należy je zebrać lub zrębakować. Na terenie objętym wykaszaniem w szczególności w rowach i na skarpach występują wystające karpiny po wyciętych krzakach.
Wraz z obkaszaniem słupków, znaków, barier, obrębów skrzyżowań.
Szerokość koszenia mierzona od krawędzi jezdni w poziomie.
Termin wykonania wykoszenia: na szerokości minimum 2,5 m od krawędzi jezdni wynosi do 14 dni od dnia otrzymania zlecenia, a zakończenie wykaszania całości zakresu przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie do 28 dni od dnia otrzymania zlecenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69955,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69955,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69955,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961609491
7.3.3) Ulica: Robotnicza 11a
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69955,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4266,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5184,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5184,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU-MPR Marek Pasek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111981974
7.3.3) Ulica: Gaszowice 23a
7.3.4) Miejscowość: Syców
7.3.5) Kod pocztowy: 56-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK PASEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK PASEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5184,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112752,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112752,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112752,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Zieleni Wiesław Niedzielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111012672
7.3.3) Ulica: Władysława Stanisława Reymonta 8a
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ZIELENI WIESŁAW NIEDZIELSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ZIELENI WIESŁAW NIEDZIELSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112752,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 05 kwietnia 2024r. o godz. 10:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Do upływu tego terminu nie wpłynęła żadna oferta w zadaniu nr 4.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
- Obsługa szaletów miejskich (tradycyjnego i automatycznych) zlokalizowanych na terenie Oleśnicy, w 2025 r
- Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasto Oleśnica oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2025
- Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w bud. i na zewnątrz bud. w zasobach komunalnych Miasta Oleśnica w 2025 r.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
- "Świadczenie usług kompleksowych związanych z utrzymaniem chodników, schodów i rowów na terenie miasta Chełmna w 2025 roku".
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.