Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00392113/01 - Wynik z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej
na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej
na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a631f006-1726-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00267679/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Przeprowadzenie szkoleń dotyczących centrum symulacji medycznej na potrzeby Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Symulacje medyczne kluczem do sukcesu w kształceniu położnych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka . Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,
składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu
przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej
za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z
obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą
poczty elektronicznej, email: zamowienia@mazowiecka.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania platformy zakupowej.
Jednakże zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się poprzez platformazakupowa.pl, a nie za pośrednictwem email.
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej w sytuacjach awaryjnych np. nie działania platformy zakupowej, na
adres email zamowienia@mazowiecka.edu.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Oświadczenia z art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z
Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Formaty plików
wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9
listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych”. Wśród formatów powszechnych, a NIE występujących w rozporządzeniu występują:
.rar .gif .bmp .numbrs .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Pliki w innych
formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem
przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2
zamiast SHA1. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami zostały szerzej opisane w Rozdziale IX Działu I SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecka Uczelnia Publiczna w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail: iod@mazowiecka.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obsługującą Mazowiecką Uczelnię Publiczna w Płocku, a także instytucje finansujące i kontrolujące;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia archiwizacji,tj. czasy trwałości projektu
f) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania*, ograniczenia przetwarzania**;
g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
h) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.MB.232.63.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych)
Opis:
Etap 1(forma stacjonarna - szkolenie w siedzibie Mazowieckiej Uczeni Publicznej w Płocku) obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne
Etap 2: (forma zdalna - tworzenie scenariuszy symulacji): obejmuje dla każdego uczestnika:
- konsultacji/warsztatów z trenerami symulacji
- materiały dydaktyczne
Etap 3: (forma wyjazdowa - szkolenie):
2- dniowe szkolenie wyjazdowe, obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne
- serwis kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka)
- 2 noclegi z pełnym wyżywieniem (śniadanie/obiad/kolacja)
- transport
etap 1 – forma stacjonarna w siedzibie Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku
etap 2 – forma zdalna
etap 3 - forma wyjazdowa
8 osób
70 godzin lekcyjnych
etap 1 – 15 godz.; etap 2 – 40 godz.; etap 3 – 15 godz.
Szkolenie ma charakter praktyczny min. 75% szkolenia powinny stanowić ćwiczenia praktyczne z aktywnym udziałem każdego z uczestników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79632000-3 - Szkolenie pracowników
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób prowadzących szkolenia/staże/warsztaty – w zależności od części zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZKOLENIE: STANDARYZOWANY PACJENT
(Działanie skierowane do nauczycieli i osób obsługujących Centrum Symulacji Medycznych)
Szkolenie: standaryzowany pacjent Szkolenie dla 8 uczestników, 15 h lekcyjnych
PRZYKŁADOWY PROGRAM SZKOLENIA: 1. Pacjent standaryzowany, a pacjent symulowany, Zasady prowadzenia zajęć z udziałem pacjentów standaryzowanych, 2. Zasady rekrutacji pacjentów standaryzowanych, Rola i zadania pacjentów standaryzowanych, 3. Charakterystyka jednostek chorobowych, które mogą zostać wykorzystane do symulacji przez pacjentów standaryzowanych,
4. Ćwiczenia praktyczne.
MIEJSCE/ FORMA : forma stacjonarna w siedzibie Mazowieckiej Uczelni Publicznej w Płocku
GRUPA: 8 osób
LICZBA GODZIN: 15 godzin lekcyjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79632000-3 - Szkolenie pracowników
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób prowadzących szkolenia/staże/warsztaty – w zależności od części zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PIERWSZY POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)
Opis:
Etap 1 obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne
Etap 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika:
- konsultacji/warsztatów
- materiały dydaktyczne
Etap 3 obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne
DRUGI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)
Opis:
Etap 1 obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne
Etap 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika:
- konsultacji/warsztatów
- materiały dydaktyczne
Etap 3 obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne
TRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)
Opis:
Etap 1 obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne
Etap 2 (tworzenie scenariuszy symulacji) obejmuje dla każdego uczestnika:
- konsultacji/warsztatów
- materiały dydaktyczne
Etap 3 obejmuje dla każdego uczestnika:
- udział w szkoleniu
- materiały dydaktyczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79632000-3 - Szkolenie pracowników
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób prowadzących szkolenia/staże/warsztaty – w zależności od części zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
EFEKTYWNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
POŁOŻNA- PACJENTKA -RODZINA.
KOMUNIKACJA BUDUJĄCA ZAUFANIE ORAZ POSTAWĘ EMPATYCZNĄ
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)
• Zasady empatii i interakcji,
• Komunikowanie terapeutyczne,
• Najczęstsze błędy w komunikacji i jak ich unikać,
• Rozmowy na tematy trudne i traumatyczne,
• Oczekiwania pacjentek oraz ich rodzin w zakresie komunikacji z położną,
• Techniki radzenia sobie ze stresem,
• Część praktyczna – scenki
• Materiały dydaktyczne (w formie elektronicznej)
Niestacjonarnie/Zdalnie
10 studentów
16 godzin lekcyjnych
PROBLEMY ZDROWOTNE KOBIET W WIEKU STARSZYM NA PRZYKŁADZIE PACJENTEK PRZEBYWYWAJĄCYCH W ZAKŁADZIE PIELĘGNACYJNO – OPIEKUŃCZYM
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)
• Najczęściej występujące problemy zdrowotne u kobiet w wieku starszym przebywających w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.
• Metody i techniki pielęgnacji dedykowane pacjentkom w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.
• Sprzęt i materiały wspomagające w pielęgnacji pacjentek starszych w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.
• Najczęściej występujące powikłania u kobiet starszych przebywających w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.
• Metody wsparcia i aktywizacji psychospołecznej kobiet starszych przebywających w Zakładzie Pielęgnacyjno - Opiekuńczym.
Niestacjonarnie / Zdalnie
20 studentów
8 godzin lekcyjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79632000-3 - Szkolenie pracowników
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osób prowadzących szkolenia/staże/warsztaty – w zależności od części zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej;dla Części 1: Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1) Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.
Minimum 1 osoba posiadająca:1)Tytuł zawodowy magistra psychologii2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1) posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2) będący couchem,posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.
Część 2:
Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1) Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.Minimum 1 osoba posiadająca:1) Tytuł zawodowy magister psychologii2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1) posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2) będący couchem,posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.
Część 3PIERWSZY POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI NISKIEJ WIERNOŚCI
(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1) Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.Minimum 1 osoba posiadająca:1) Tytuł zawodowy magistra psychologii2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1) posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2) będący couchem,3) posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.DRUGI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI POŚREDNIEJ WIERNOŚCI(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)
Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1)Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.Minimum 1 osoba posiadająca:1) Tytuł zawodowy magistra psychologii2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1)posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2) będący couchem,3)posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.TRZECI POZIOM SYMULACJI MEDYCZNYCH W KONTEKŚCIE SYMULACJI WYSOKIEJ WIERNOŚCI(Działanie skierowane do studentów kierunkupołożnictwo)Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą trenerską do przeprowadzenia szkoleń z zakresu symulacji medycznej. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 (czterema) instruktorami/trenerami/szkoleniowcami, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, przy czym:Minimum 3 osoby posiadające:1)Ciąg dalszy - sekcja IX
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Załącznik nr 8 do SWZ, wraz z ofertą;
W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania: oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu (Załącznik nr 2 do SWZ) składa: - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub - pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń woli) w imieniu każdego z wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron, wyrażone na piśmie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian:
1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT,
2) Zamawiający ma prawo zmienić formę prowadzenia zajęć z formy stacjonarnej na zdalną lub wrócić z formy zdalnej na formę stacjonarną prowadzenia zajęć w przypadku rozwoju pandemii Covid-19,
3) wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości uczestników/godzin przed przystąpieniem do szkolenia/stażu/warsztatów, wynagrodzenie zostanie pomniejszone o koszt jednego uczestnika/jednej godziny określony w formularzu ofertowym Wykonawcy (zmniejszenie nie będzie przekraczać 50 % przedmiotu zamówienia),
4) zmiany osobowej prowadzącego przedmiot zamówienia, o ile osoba zastępująca spełnia wszystkie warunki postawione w postępowaniu oraz Wykonawca uzyska zgodę na tą zmianę od Zamawiającego – w tym przypadku Strony nie podpisują aneksu,
5) zmiany w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy,
6) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą, a także innymi instytucjami oraz zmian wprowadzonych do wniosku o dofinansowanie projektu, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia,
7) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości,
8) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy,
b) wydłużenia czasu trwania projektu,
c) rozwoju pandemii Covid – 19,
d) wydłużeniem terminu wykonania umowy w związku z dostosowaniem harmonogramu realizacji przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego,
e) dostosowania harmonogramu realizacji przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego,
f) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, pandemii, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, buntów, niepokojów, strajków, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,
g) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-16 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Stopień naukowy doktora nauk o zdrowiu lub doktora nauk medycznych.2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne lub pielęgniarstwo.Minimum 1 osoba posiadająca:1) Tytuł zawodowy magistra psychologii2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lubratownictwo medyczne lub pielęgniarstwolub: Minimum 1 osoba - Trener symulacji medycznej1) posiadający wykształcenie wyższe psychologiczne, 2) będący couchem,posiadający min. 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu wsparcia personelu medycznego oraz wykładowców akademickich we wprowadzaniu metod edukacyjnych symulacji medycznej (wszystkich stopni wierności) w ramach tworzenia i wdrażania centrów symulacji medycznych z zastosowaniem metody dialogu motywującego oraz będącego współautorem min. 6 podręczników symulacji medycznej skierowanych do wykładowców akademickich kształcących na kierunkach medycznych np. pielęgniarstwo.Część 4: EFEKTYWNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA POŁOŻNA- PACJENTKA -RODZINA. KOMUNIKACJA BUDUJĄCA ZAUFANIE ORAZ POSTAWĘ EMPATYCZNĄ(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)Wykonawca musi dysponować minimum jednym instruktorem/trenerem/szkoleniowcem posiadającym:1) Tytuł zawodowy magister psychologii2) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.3) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne. PROBLEMY ZDROWOTNE KOBIET W WIEKU STARSZYM NA PRZYKŁADZIE PACJENTEK PRZEBYWYWAJĄCYCH W ZAKŁADZIE PIELĘGNACYJNO – OPIEKUŃCZYM(Działanie skierowane do studentów kierunku położnictwo)Wykonawca musi dysponować minimum jednym instruktorem/trenerem/szkoleniowcem posiadającym:1) Tytuł zawodowy magistra położnictwa lub pielęgniarstwa lub tytuł zawodowy licencjat ratownictwa medycznego posiadający dodatkowy tytuł zawodowy magistra w innym zakresie.2) Minimum 5- letnie doświadczenie dydaktyczne w uczelni wyższej kształcącej na kierunku położnictwo i kierunku pielęgniarstwo oraz minimum 5 letnie doświadczenie dydaktyczne w zakresie symulacji medycznej na kierunku położnictwo lub ratownictwo medyczne.Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniuagresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (przesłanka obligatoryjna) zgodnie z zapisami SWZ.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mężczyzn z terenu miasta Płocka w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Posiłki w formie obiadów z dowozem dla klienta Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2025r.
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- Świadczenie usługi kompleksowej (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.