Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00234950/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00254295/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków Przedszkola im. Sióstr Sercanek w Brańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BRAŃSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658947
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.5.2.) Miejscowość: Brańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-120
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7375005
1.5.8.) Numer faksu: 85 7375363
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bransk.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bransk.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bransk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków Przedszkola im. Sióstr Sercanek w Brańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c9f7ef3-f924-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001111/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynków Przedszkola im. Sióstr Sercanek w Brańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234950/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania pn.: „Termomodernizacja budynków Przedszkola im. Sióstr Sercanek w Brańsku”. Termomodernizacja obejmuje zgodnie z dokumentacją roboty budowlane w budynku nowego Przedszkola. Zakres robót obejmuje:
a) Termomodernizacja budynku Przedszkola im. Sióstr Sercanek w Brańsku.
• Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej fundamentów i ścian piwnic.
• Ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic budynku i cokołu na gruncie, warstwą izolacji termicznej o grubości 11 cm, pozwalającej osiągnąć jednostkowy opór cieplny dla tej ściany R = 3,59 W/(m2.K) - przy wymaganym U = 0,45 W/(m.K). Przewidziano ocieplenie cokołu metodą ETICS/BSO/, dawniej „lekką – mokrą”, warstwą styropianu grubości 11 cm oraz część zagłębioną w gruncie warstwą styropianu FASADA i poniżej poziomu terenu – ekstrudowanego lub innego odpornego na oddziaływanie wody o grubości 11 cm przy współczynniku przenikania ciepła λ = 0,036 W/(m.K).
• Ocieplenie ścian zewnętrznych części nadziemnej budynku, warstwą izolacji termicznej o grubości 15 cm, pozwalającej osiągnąć jednostkowy opór cieplny dla tej ściany R = 5,02W/(m2.K), co się przedkłada na uzyskanie współczynnika przenikania ciepła U = 0,199 W/(m.K) przy wymaganym U = 0,20 W/(m.K). Przewidziano ocieplenie ściany metodą ETICS/BSO/, dawniej „lekką – mokrą”, warstwą styropianu EPS 80-036 FASADA, o grubości 15 cm, przy współczynniku λ = 0,036 W/(m.K).
• Ocieplenie osłonięte tynkiem mineralnym cienkowarstwowym, systemowym, typu kasz 1,00 mm, w kolorystyce zgodnie z projektem wizualizacji.
• Remont orynnowania budynku przedszkola wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz wymianą parapetów.
b) Modernizacja źródła ciepła:
• Montaż urządzeń służących pozyskaniu energii ze źródeł odnawialnych, na potrzeby centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. Źródłem ciepła dla budynku będzie układ oparty na pompie ciepła o mocy grzewczej 29 kW przy maksymalnej temperaturze zasilania instalacji grzewczej 60 ̊C i minimalnej temperaturze dolnego źródła ciepła 3 ̊C. Przełączenie grzania co/cwu odbywać się będzie za pomocą zaworu trójdrożnego gwintowanego DN25 z siłownikiem oraz magazynowana w zbiorniku. Energia cieplna generowana przez pompę ciepła gromadzona będzie w jednym zbiorniku buforowym o pojemności 1000 dm3.
• Źródłem ciepła dla pompy będzie wymiennik gruntowy z sondami pionowymi zlokalizowanymi na terenie należącym do inwestora. Zakłada się wykonanie 6 sond z rur Pe-Xa średnicy 50/3,0 o głębokości 100 m każda.
• Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej rurociągów dolnego źródła ciepła przyjętą do zasobów geodezyjnych właściwego ośrodka geodezyjnego.
c) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej:
• Budowa wentylacji nawiewno wywiewnej, która obsługiwać będzie pomieszczenia znajdujące się na parterze oraz pierwszym piętrze budynku. Wentylacja mechaniczna realizowana będzie za pomocą central nawiewno wywiewnych wyposażonych w filtry powietrza oraz nagrzewnice wodne jak również wentylatorów wyciągowych dachowych i kanałowych. Wentylatory dachowe o płynnej regulacji obrotów.
d) Modernizacja oświetlenia sal w budynku przedszkola:
• Dobór opraw oświetleniowych w celu dostosowania do aktualnych norm.
• Dobór sprzętu i oprzewodowania modernizowanego oświetlenia.
• Przeprowadzenie pomiarów natężenia oświetlenia.
e) Instalacja fotowoltaiczna na dachu budynku przedszkola:
• Montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przedszkola o mocy 9,9 Kw. Instalacja zlokalizowana będzie na dachu budynku w kierunku południowo – wschodnim. Przedmiotowa instalacja składać się będzie z 22 modułów fotowoltaicznych, zbudowanych z krzemu monokrystalicznego, każdy o mocy 450 Wp. Moduły zostaną połączone w łańcuchy a następnie przyłączone do inwentera fotowoltaicznego.
• Montaż rozdzielnicy RPV-DC, w skrzynce elektrycznej typu SRn 1x18, o klasie ochrony IP40 montowanej na zewnątrz, przy inwenterze.
• Montaż odpowiedniej ochrony przeciwprzepięciowej.
• Wyposażenie instalacji w system automatycznie monitorujący pracę falownika, informujący o osiągniętym uzysku energetycznym oraz poprawności pracy instalcji.
• Montaż rozdzielnicy RPV-AC, w skrzynce elektrycznej typu SRn 1x12 o klasie ochrony IP40. Rozdzielnicę zamontować przy inwenterze.
• Montaż ochrony nadprądowej AC.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej: 1) Projekt budowlany 2) Projekt wykonawczy: instalacji fotowoltaicznej, instalacji wentylacji mechanicznej, modernizacji oświetlenia,, modernizacji źródła ciepła, termomodernizacji budynku; 3) Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; 4) Przedmiar robót jako materiał poglądowy.
1.1. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony we:
1) wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ,
2) dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ, która stanowić będzie załącznik do umowy;
Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy oraz zgodnie z dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, że załączone przedmiary robót mają charakter poglądowy/informacyjny i nie mogą stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawione w przedmiarach robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez Wykonawcę cena stanowi cenę ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszej SWZ.
1.2. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów dotyczących zamówienia, jakie znajdują się w dyspozycji Zamawiającego.
1.3. W celu umówienia wizji lokalnej lub zapoznania się z dokumentacją znajdującą się na miejscu u Zamawiającego należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1033200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1832700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1033200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SATO SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420012018
7.3.3) Ulica: Zielna 31W
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-339
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne
Roboty sanitarne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1033200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.