Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215017/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-20
- 2022/BZP 00230112/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw dla samochodów użytkowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017181095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pańska 81/83
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-834
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@parp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.parp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wspieranie i rozwój przedsiębiorczości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw dla samochodów użytkowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63697ad6-f08b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297692
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057310/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zakup paliwa do samochodów służbowych (karty flotowe)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00215017/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: p/21/BA/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285014,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa benzyny silnikowej PB95 ,
2) dostawa oleju napędowego,
dla samochodów służbowych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oraz
3) usługa doraźnego zakupu materiałów eksploatacyjnych (np. płyn do spryskiwaczy, żarówki, olej silnikowy, bezpieczniki, płyn chłodniczy),
4) usługi myjni automatycznej.
Paliwa oraz materiały eksploatacyjne i usługi mycia będą nabywane sukcesywnie w ilościach wg potrzeb Zamawiającego.
Sukcesywny zakup paliwa, akcesoriów bądź usługi myjni automatycznej będzie dokonywany bezgotówkowo, z wykorzystaniem kart paliwowych na stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy, zlokalizowanych na terenie całego kraju lub u operatorów stacji paliw, z którymi Wykonawca ma podpisane umowy umożliwiające rozliczenie się bezgotówkowe za pomocą kart paliwowych wydanych przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350568,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawcy zaproponowali zatem w formularzu ofertowym upusty wyrażone w procentach (%) a nie kwotowo. PKN Orlen SA zaproponował najwyższy upust (1,5%) od ceny paliw, drugi z Wykonawców ( PETROJET sp. zo.o.) zaproponował upust w wysokości 1,00%, i te informacje liczbowe podano w sekcji VI ogłoszenia, gdzie w obowiązkowych polach (6.2-6.4) należało podać informację o najniższej i najwyższej cenie z otrzymanych ofert, wyrażonych w PLN. Zamawiający wskazał w tych obowiązkowych polach wartości liczbowe (odpowiednio 1,5 oraz 1,00) wynikające z ofert - dotyczą one wysokości upustów wyrażonych w procentach.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliw ciekłych
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.