Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00239651/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa centrum społeczno-aktywizacyjnego, dostosowanego dla osób niepełnosprawnych, wraz z zagospodarowaniem terenu w Jadowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jadów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 17
1.5.2.) Miejscowość: Jadów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-280
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jadow.az.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jadow.az.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminajadow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa centrum społeczno-aktywizacyjnego, dostosowanego dla osób niepełnosprawnych, wraz z zagospodarowaniem terenu w Jadowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d070063f-31a5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00066880/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa centrum społeczno-aktywizacyjnego, dostosowanego dla osób niepełnosprawnych, wraz z zagospodarowaniem terenu w Jadowie postępowanie nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239651/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 699904,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Budowa fontanny posadzkowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą" oraz „Budowa szaletu miejskiego i wiaty przystankowej. Projekt przewiduje wykonanie fontanny w kształcie prostokąta wraz z dojściami . Fontanna o wymiarach 6,0 x 2,4 m
składa się z 4 dysz, jej zewnętrzna cześć obudowana została murkiem żelbetowym o wysokości 50cm. Na placu zaprojektowano elementy małej architektury, takie jak: ławki, kosze na śmieci i latarnie parkowe. Przy dojściach do placu o szerokości 2,4 m zlokalizowane zostały stojaki na
rowery. Projekt zakłada rozbiórkę istniejącej wiaty przystankowej i zlokalizowanie w jej miejscu toalety samoobsługowej (kontener o wymiarach 4,28 m x 3,32 m prefabrykowany przeznaczony do montażu na miejscu korzystający z przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej) wraz z nową wiatą przystankową . W północnej części placu zachowany zostaje
istniejący żywopłot który pełni funkcje oddzielenia placu od drogi. Podłączenie toalety samoobsługowej wiąże się z koniecznością wycięcia drzewa znajdującego się na trasie projektowanej instalacji kanalizacji sanitarnej. Projekt zakłada wprowadzenie nowych nasadzeń w obrębie istniejącego placu i dojść oraz uzupełnienia drzew. 3. Zakres robót będzie obejmował:
• roboty przygotowawcze i ziemne,
• roboty rozbiórkowe
• roboty instalacyjne wodociągowe i kanalizacyjne,
• roboty instalacyjne oświetleniowe,• wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy,
• wykonanie nawierzchni,
• nasadzenia zieleni,
• dostawa i montaż obiektów kontenerowych,
• dostawa i montaż wiat przystankowych,
• dostawa i montaż elementów małej architektury,
• roboty wykończeniowe,
• wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy zakres ujęto w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej oraz dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39370000-6 - Instalacje wodne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860882,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 860882,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860882,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ziel-Bud Wojciech Rukat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180038363
7.3.3) Ulica: Mechoffera 122
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-158
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 860882,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
INNE PRZETARGI JADÓW
więcej: przetargi JADÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.