Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00263085/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie dostępnego Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miasta i Gminy w Rozprzy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozprza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. 900 - lecia 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozprza
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rozprza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozprza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7809461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie dostępnego Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miasta i Gminy w Rozprzy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6be1b483-0c1e-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056244/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Utworzenie dostępnego Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie miasta i Gminy w Rozprzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków unijnych „Dostępny samorząd – granty” realizowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263085
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173445,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie współfinansowane ze środków unijnych „Dostępny samorząd – granty” realizowane przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 pn. „Utworzenie dostępnego Biura Obsługi Mieszkańca w Urzędzie Miasta i Gminy w Rozprzy”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Przygotowanie placu budowy (w tym urządzenie i uzgodnienie na własny koszt usytuowania zaplecza budowy wraz z kosztami podłączenia i użytkowania wody i energii elektrycznej).
2. Przebudowę części pomieszczeń biurowych w poziomie parteru budynku Urzędu Miasta i Gminy w Rozprzy celem utworzenia dostępnego biura obsługi mieszkańca poprzez wykonanie m.in. następujących prac budowlanych:
a) usunięcie okładzin ścian, w razie potrzeby skucie tynków,
b) wyburzenie fragmentów istniejącej ściany,
c) wykucie nowego otworu pod okienko kasowe,
d) wykonanie nowych nadproży okiennych i drzwiowych,
e) zamurowanie otworów w istniejących ścianach,
f) wykonanie nowych ścian działowych o gr 12cm,
g) wykonanie nowych ścian o grubości 30 cm oraz 48 cm,
h) wykonanie ściany szklanej w konstrukcji aluminiowej (szklone szybą F7B),
i) uzupełnienie i naprawa tynków wewnętrznych,
j) wykonanie sufitów podwieszanych, kasetonowych,
k) wykonanie gładzi gipsowych na ścianach,
l) wykonanie posadzek z płytek gresowych o wym. 60x60 cm,
m) montaż nowych drzwi wewnętrznych,
n) malowanie pomieszczeń,
o) zakup i montaż maty antypoślizgowej gr. 2mm.
3. Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w modernizowanych pomieszczeniach budynku Urzędu Miasta i Gminy w Rozprzy (m.in. instalacja elektryczna, instalacja oświetlenia, instalacja gniazd RJ45 sieci LAN, przebudowa istniejącej rozdzielni RG, montaż nowych rozdzielni).
4. Wykonanie wentylacji wyciągowej mechanicznej w modernizowanych pomieszczeniach budynku Urzędu Miasta i Gminy w Rozprzy.
5. Uporządkowanie terenu budowy i zaplecza w sposób zgodny z wymogami Zamawiającego.
6. Niezbędne badania, pomiary.
7. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów stanowiących dowód należytego wykonania przedmiotu umowy (atesty, aprobaty techniczne, protokoły z badań, prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne, świadectwa jakości, instrukcje użytkowania i konserwacji itp.) – 2 kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262520-2 - Roboty murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
44220000-8 - Stolarka budowlana
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232407,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232407,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232407,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAR-DOM Mariusz Czaszka Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711858962
7.3.3) Ulica: Promienna 15
7.3.4) Miejscowość: Włodzimierzów, Sulejów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA MAR-DOM MARIUSZ CZASZKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA MAR-DOM MARIUSZ CZASZKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232407,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.