Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług eksploatacji oświetlenia na terenie gminy Czeladź w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZELADZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240909351
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 12
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-253
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług eksploatacji oświetlenia na terenie gminy Czeladź w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52977e4b-10e1-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035898/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług eksploatacji oświetlenia na terenie gminy Czeladź w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271975
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasad. praw. na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 pzp. Uzasad.fakt. Zgodnie z art. 305 pkt 1 pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: zachodzi jedna z okoliczności z art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14 pzp;
W myśl art. 214 ust.1 pkt.1 lit a pzp Zam. może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Zamawiający 1.06.2023 r. zwrócił się do TAURON Nowe Technologie S.A. z wnioskiem o wyrażenie zgody na świadczenie usług eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego przez inny podmiot wyłoniony w drodze trybu podstawowego zgodnie z pzp. Wykonawca dnia 5.06.2023 r. nie wyraził zgody na eksploatację i konserwację sieci oświetlenia ulicznego będącej jego własnością przez inne podmioty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/U/MZGK/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 267624,15 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124855,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie miasta Czeladź w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.
CPV – 50232100-1 konserwacja oświetlenia ulicznego
Ilość istniejących na terenie Zamawiającego punktów świetlnych, będących przedmiotem umowy wynosi 1662 sztuk.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1. Świadczenia usług na sieci i urządzeniach oświetlenia drogowego w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Wykonywania prac dodatkowych w zakresie wynikającym z Załącznika nr 1 do formularza ofertowego.
Z tym, że prace dodatkowe będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie zgłoszenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w umowie.
3. Całodobowej obsługi za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę.
4. Bezzwłocznego podjęcia działań interwencyjnych (zabezpieczających) w sytuacjach wyjątkowych takich jak:
a) kolizja drogowa w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć i urządzenia oświetlenia drogowego,
b) stan sieci i urządzeń oświetlenia drogowego stwarzający zagrożenie dla otoczenia,
c) niesprawność fragmentów sieci i urządzeń oświetlenia drogowego stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV,
d) inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich.
Wykonywanie w/w czynności przez Wykonawcę nie obciąża Zamawiającego.
5. Usuwania niesprawności punktów świetlnych w następującym terminie, liczonym od dnia następującego po dniu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby usunięcia niesprawności, z inicjatywy Wykonawcy lub z jego własnej inicjatywy Zamawiającego:
a) 5 dni powszednich, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) 5 dni liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym
od pracy - w przypadkach gdy potrzeba usunięcia niesprawności została zgłoszona Wykonawcy w dniu poprzedzającym dzień wolny lub w dniu wolnym.
Wykonawca zobowiązany jest do usuwania niesprawności punktów świetlnych w godz. 7:00 - 18:00. Zgłoszenie potrzeby usunięcia nieprawidłowości wymaga formy pisemnej lub e-mailowej.
6. Zawiadomienia Zamawiającego o awariach sieci i urządzeń oświetlenia drogowego, których usunięcie w terminach określonych w pkt 5 jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
podwykonawca - TAURON Dystrybucja S.A
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Usługa gastronomiczna w DPS "SENIOR" im. Jana Kaczmarka w Czeladzi w okresie od 01.01.2025 do 30.06.2025
- Zakup samochodu na potrzeby Zagłębiowskiego Szpitala Klicznicznego
- "Posiłki dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi na 2025r"
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis gminnego oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mysłakowice w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Warta w 2025 roku
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój.
- Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Przeworska w ramach zadania " Modernizacja oświetlenia na terenie miasta "
- Iluminacje świąteczne na trzech rondach dzielnicy Chwarzno - Wiczlino.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.