eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź"Świadczenie usług eksploatacji oświetlenia na terenie gminy Czeladź w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r."



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług eksploatacji oświetlenia na terenie gminy Czeladź w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W CZELADZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240909351

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elizy Orzeszkowej 12

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-253

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzgk.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług eksploatacji oświetlenia na terenie gminy Czeladź w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52977e4b-10e1-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035898/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług eksploatacji oświetlenia na terenie gminy Czeladź w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271975

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasad. praw. na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 pzp. Uzasad.fakt. Zgodnie z art. 305 pkt 1 pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: zachodzi jedna z okoliczności z art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14 pzp;
W myśl art. 214 ust.1 pkt.1 lit a pzp Zam. może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Zamawiający 1.06.2023 r. zwrócił się do TAURON Nowe Technologie S.A. z wnioskiem o wyrażenie zgody na świadczenie usług eksploatacji i konserwacji oświetlenia ulicznego przez inny podmiot wyłoniony w drodze trybu podstawowego zgodnie z pzp. Wykonawca dnia 5.06.2023 r. nie wyraził zgody na eksploatację i konserwację sieci oświetlenia ulicznego będącej jego własnością przez inne podmioty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/U/MZGK/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 267624,15 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 124855,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług eksploatacji oświetlenia drogowego na terenie miasta Czeladź w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r.

CPV – 50232100-1 konserwacja oświetlenia ulicznego

Ilość istniejących na terenie Zamawiającego punktów świetlnych, będących przedmiotem umowy wynosi 1662 sztuk.
W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1. Świadczenia usług na sieci i urządzeniach oświetlenia drogowego w sposób zapewniający sprawność techniczną zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa.
2. Wykonywania prac dodatkowych w zakresie wynikającym z Załącznika nr 1 do formularza ofertowego.
Z tym, że prace dodatkowe będą realizowane przez Wykonawcę na podstawie zgłoszenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w umowie.
3. Całodobowej obsługi za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiającej zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę.


4. Bezzwłocznego podjęcia działań interwencyjnych (zabezpieczających) w sytuacjach wyjątkowych takich jak:
a) kolizja drogowa w wyniku której uszkodzeniu uległa sieć i urządzenia oświetlenia drogowego,
b) stan sieci i urządzeń oświetlenia drogowego stwarzający zagrożenie dla otoczenia,
c) niesprawność fragmentów sieci i urządzeń oświetlenia drogowego stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV,
d) inne przypadki spowodowane np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich.
Wykonywanie w/w czynności przez Wykonawcę nie obciąża Zamawiającego.
5. Usuwania niesprawności punktów świetlnych w następującym terminie, liczonym od dnia następującego po dniu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby usunięcia niesprawności, z inicjatywy Wykonawcy lub z jego własnej inicjatywy Zamawiającego:
a) 5 dni powszednich, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) 5 dni liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym
od pracy - w przypadkach gdy potrzeba usunięcia niesprawności została zgłoszona Wykonawcy w dniu poprzedzającym dzień wolny lub w dniu wolnym.
Wykonawca zobowiązany jest do usuwania niesprawności punktów świetlnych w godz. 7:00 - 18:00. Zgłoszenie potrzeby usunięcia nieprawidłowości wymaga formy pisemnej lub e-mailowej.
6. Zawiadomienia Zamawiającego o awariach sieci i urządzeń oświetlenia drogowego, których usunięcie w terminach określonych w pkt 5 jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

podwykonawca - TAURON Dystrybucja S.A


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.