Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00331020/01 - Wynik z dnia 2021-12-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO ZIELONEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970703845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 4B
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-339
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684765370
1.5.8.) Numer faksu: 684765377
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgora@wordy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgora.wordy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa wojewódzka osoba prawna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizowania i przeprowadzanie egzaminów państwowych sprawdzających kwalifikacje kandydatów na kierowców i kierowców, prowadzenie kursów i szkoleń, wykonywanie innych zadań z zakresu BRD
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad99dbe1-5360-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00293338/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze i Tomaszowie k. Żagania w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wordzg.bip.gov.pl/ogloszenia-portal-uzp/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAPu (/wordzielonagora/SkrytkaESP), dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal,Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: email: zgora@wordy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Zamawiający wyznacza osobę do kontaktu z Wykonawcami:, Tadeusz Zdebelak email: zdebelak@zg.wordy.pl
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji".
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ( Regulaminie ePUAP).
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
9. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania, jako Załącznik nr 9 do SWZ.
10. Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej
Opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji" jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 3 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów
lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://wordzg.bip.gov.pl/ogloszenia-portal-uzp/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula została określona w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula została określona w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA.25.1.2021.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 195000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022.
Dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze:
1.Obiekty:
- biurowiec, garaże i teren przyległy przy ul. Nowej 4b w Zielonej Górze.
- biurowiec i teren przyległy przy ul. Olbrychta 10 w Zielonej Górze
2.Usługi:
- ochrona fizyczna w zakresie w/w przez 5 dni w tygodniu w wymiarze 16
godzin na dobę od godz. 15.00 do 7.00 (Poniedziałek-Piątek) oraz dwa razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę - Sobota-Niedziela,
- wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte sygnały alarmowe i napadowe.
UWAGA:
W ofercie Wykonawcy należy dodatkowo uwzględnić ochronę w dni świąteczne występujące w dniach 6 i 7 stycznia 2022r. 18.04.22r., 03.05.22r., 16.06.20r., 15.08.22r., 01.11.22r., oraz 11.11.22r.. W tych dniach ochrona będzie pełniona 24 godziny na dobę
3.Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę:
Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra ul. Nowa 4b oraz ul. Olbrychta 10 w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. przez jednego pracownika Wykonawcy 5 razy w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę oraz 2 razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę.
- stały monitoring sygnałów alarmowych i napadowych w centrum operacyjnym,
- wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte przez centrum operacyjne sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 10 minut,
- dostosowanie dwóch istniejących niezależnych systemów alarmowych SATEL
do bezprzewodowego podłączenia z centrum operacyjnym,
- przeszkolenie stanowiskowe nowych pracowników,
- prowadzenie dokumentacji dozorowej.
Dokumentacja istniejącego systemu alarmowego do wglądu w siedzibie firmy.
4. Dane ogólne obiektów WORD w Zielonej Górze.
1.Powierzchnia dozorowana - około 27000m2
2. Ilość obiektów dozorowanych – 4 szt. (dwa biurowce, dwa garaże)
3. Obiekty są ogrodzone oraz zamykane dwoma bramami.
4. Biurowiec główny przy ul. Nowej 4b, biurowiec przy ul. Olbrychta 10 oraz garaże
i place manewrowe są monitorowane.
5. Podgląd monitoringu jest umieszczony w pomieszczeniu przeznaczonym dla pracowników dozoru.
5. Zamawiający nieodpłatnie udostępnia Wykonawcy w budynku przy ul. Nowej 4b pomieszczenie, niezbędne do przebywania w mim pracowników dozoru, z telefonem oraz podglądem monitoringu.
4.2.5.) Wartość części: 93000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
Kryteria oceny oferty.
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
K1 – kryterium Cena oferty – waga 80% (maksymalnie 80 punktów)
K2 – kryterium – Własna Grupa Interwencyjna – waga 20% (maksymalnie 20 punktów)
Liczba punktów jaką otrzyma oferta obliczana będzie wg wzoru: P = K1 + K2 gdzie:
P- łączna liczba punktów,
K1 – liczba punktów przyznanych dla kryterium Cena oferty,
K2 – liczba punktów przyznanych dla kryterium Grupa Interwencyjna własna.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:
a) Ocena kryterium Cena oferty (K1) dokonana zostanie zgodnie z formułą:
wartość pkt. dla kryterium K1 = C min/Cbx80
gdzie:
K1 – liczba punktów przyznanych dla kryterium cena ofert obliczana do dwóch miejsc po przecinku,
C min - najniższa cena ofertowa brutto spośród ocenianych ofert,
C b – cena brutto ocenionej oferty.
Maksymalna liczba punktów, jaką można otrzymać w kryterium Cena – 80 pkt.
b) Ocena kryterium Własna Grupa Interwencyjna (K2) dokonana zostanie zgodnie z następującymi zasadami:
Zamawiający będzie przyznawał poszczególnym ofertom punktacje:
- Własna Grupa Interwencyjna - Wykonawca otrzyma – 20 pkt.
- Grupa Interwencyjna innego podmiotu zatrudniona przez Wykonawcę – 15 pkt.
- Brak wsparcia grupy interwencyjnej – 0 pkt.
3. Podstawą oceny ofert w zakresie kryterium Własna Grupa Interwencyjna będzie oświadczenie złożone przez Wykonawcę o posiadaniu własnej grupy interwencyjnej lub umowa z podmiotem zobowiązującym się do wsparcia ochrony obiektów WORD w Zielonej Górze i/ lub Tomaszowie grupą interwencyjną.
4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i kryterium Doświadczenie, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.
5. W przypadku, gdy dokumenty złożone na potwierdzenie należytego wykonania usług będą budzić uzasadnione wątpliwości Zamawiającego co do ich wiarygodności, oferta nie będzie brana pod uwagę w procesie wyboru najkorzystniejszej oferty.
6. W toku badania o oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Własna Grupa Interwencyjna
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dozór i monitorowanie obiektów WORD w Tomaszowie k. Żagania w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022.
Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra w Tomaszowie ul. Leśna 20 gmina Żagań w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. przez jednego pracownika Wykonawcy 5 razy w tygodniu w wymiarze - ochrona fizyczna w zakresie w/w przez 5 dni w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę od godz. 15.00 do 7.00 (Poniedziałek-Piątek) oraz dwa razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę - Sobota-Niedziela,
UWAGA:
W ofercie Wykonawcy należy dodatkowo uwzględnić ochronę w dni świąteczne występujące w dniach 6 i 7 stycznia 2022r. 18.04.22r., 03.05.22r., 16.06.20r., 15.08.22r., 01.11.22r., oraz 11.11.22r. W tych dniach ochrona będzie pełniona 24 godziny na dobę.
1. Obiekty:
1. Kontenery biurowe, garaże i tereny przyległe.
2. Płyty poślizgowe szt.3, szarpak, dwie przeszkody suche oraz drogi manewrowe na terenie ODTJ w Tomaszowie.
3. Ogrodzenie i oświetlenie w/w obiektów
2. Usługi:
1. Całodobowa ochrona fizyczna w zakresie w/w przez 2 dni każdego tygodnia oraz 16 godzinna ochrona fizyczna przez 5 dni każdego tygodnia.
2. Wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 20 minut.
4.2.5.) Wartość części: 102000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie oceniał oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
Kryteria oceny oferty.
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
K1 – kryterium Cena oferty – waga 80% (maksymalnie 80 punktów)
K2 – kryterium – Własna Grupa Interwencyjna – waga 20% (maksymalnie 20 punktów)
Liczba punktów jaką otrzyma oferta obliczana będzie wg wzoru: P = K1 + K2 gdzie:
P- łączna liczba punktów,
K1 – liczba punktów przyznanych dla kryterium Cena oferty,
K2 – liczba punktów przyznanych dla kryterium Grupa Interwencyjna własna.
2. Ocena ofert w zakresie przedstawionych kryteriów zostanie dokonana według następujących zasad:
a) Ocena kryterium Cena oferty (K1) dokonana zostanie zgodnie z formułą:
wartość pkt. dla kryterium K1 = C min/Cbx80
gdzie:
K1 – liczba punktów przyznanych dla kryterium cena ofert obliczana do dwóch miejsc po przecinku,
C min - najniższa cena ofertowa brutto spośród ocenianych ofert,
C b – cena brutto ocenionej oferty.
Maksymalna liczba punktów, jaką można otrzymać w kryterium Cena – 80 pkt.
b) Ocena kryterium Własna Grupa Interwencyjna (K2) dokonana zostanie zgodnie z następującymi zasadami:
Zamawiający będzie przyznawał poszczególnym ofertom punktacje:
- Własna Grupa Interwencyjna - Wykonawca otrzyma – 20 pkt.
- Grupa Interwencyjna innego podmiotu zatrudniona przez Wykonawcę – 15 pkt.
- Brak wsparcia grupy interwencyjnej – 0 pkt.
3. Podstawą oceny ofert w zakresie kryterium Własna Grupa Interwencyjna będzie oświadczenie złożone przez Wykonawcę o posiadaniu własnej grupy interwencyjnej lub umowa z podmiotem zobowiązującym się do wsparcia ochrony obiektów WORD w Zielonej Górze i/ lub Tomaszowie grupą interwencyjną.
4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i kryterium Doświadczenie, Zamawiający wybierze ofertę z niższą ceną.
5. W przypadku, gdy dokumenty złożone na potwierdzenie należytego wykonania usług będą budzić uzasadnione wątpliwości Zamawiającego co do ich wiarygodności, oferta nie będzie brana pod uwagę w procesie wyboru najkorzystniejszej oferty.
6. W toku badania o oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SWZ nie powodujące istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Własna Grupa Interwencyjna
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W zakresie zdolności do występowania w obrocie prawnym:Zamawiający nie przewiduje warunku udziału w postępowaniu.
2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonanie usług ochrony osób i mienia (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 838 ze zm.).
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden Wykonawca, który będzie realizował usługi ochrony, posiada ww. koncesję.
3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie przewiduje warunku udziału w postępowaniu.
4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi dotyczące ochrony obiektów użyteczności publicznej, trwające minimum 12 miesięcy każda.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
- koncesji na wykonanie usług ochrony osób i mienia (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 838 ze zm.).
- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. W tym zakresie Wykonawca składa tylko oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 9 lit. b.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden Wykonawca, który będzie realizował usługi ochrony, posiada koncesję ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonanie usług ochrony osób i mienia (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia, tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 838 ze zm.). W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie przewiduje warunku udziału w postępowaniu.
4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi dotyczące ochrony obiektów użyteczności publicznej, trwające minimum 12 miesięcy każda.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne postanowienia zostały określone w załączniku nr 3 SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu. Sposób złożenia oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 12:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-03
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG oraz metodą TIG
- Dostawa owoców, warzyw oraz owoców cytrusowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 4 w Zielonej Górze w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- Dostawa energii elektrycznej
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich i Sobowidzu".
- Świadczenie usług ochroniarskich oraz konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych
- Dozór wizyjny i ochrona fizyczna siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi przy al. T. Kościuszki 47 w 2025 r.
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- usługa ochrony osób i mienia w obiektach Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.