Ogłoszenie z dnia 2021-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00298861/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO ZIELONEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970703845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 4B
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-339
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684765370
1.5.8.) Numer faksu: 684765377
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgora@wordy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgora.wordy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wordzg.bip.gov.pl/ogloszenia-portal-uzp/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa wojewódzka osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizowania i przeprowadzanie egzaminów państwowych sprawdzających kwalifikacje kandydatów na kierowców i kierowców, prowadzenie kursów i szkoleń, wykonywanie innych zadań z zakresu BRD
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad99dbe1-5360-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00293338/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze i Tomaszowie k. Żagania w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298861/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.25.1.2021.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022.Dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górze:
1.Obiekty:
- biurowiec, garaże i teren przyległy przy ul. Nowej 4b w Zielonej Górze.
- biurowiec i teren przyległy przy ul. Olbrychta 10 w Zielonej Górze
2.Usługi:
- ochrona fizyczna w zakresie w/w przez 5 dni w tygodniu w wymiarze 16
godzin na dobę od godz. 15.00 do 7.00 (Poniedziałek-Piątek) oraz dwa razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę - Sobota-Niedziela,
- wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte sygnały alarmowe i napadowe.
UWAGA:
W ofercie Wykonawcy należy dodatkowo uwzględnić ochronę w dni świąteczne występujące w dniach 6 i 7 stycznia 2022r. 18.04.22r., 03.05.22r., 16.06.20r., 15.08.22r., 01.11.22r., oraz 11.11.22r.. W tych dniach ochrona będzie pełniona 24 godziny na dobę
3.Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę:
Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra ul. Nowa 4b oraz ul. Olbrychta 10 w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. przez jednego pracownika Wykonawcy 5 razy w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę oraz 2 razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę.
- stały monitoring sygnałów alarmowych i napadowych w centrum operacyjnym,
- wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte przez centrum operacyjne sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 10 minut,
- dostosowanie dwóch istniejących niezależnych systemów alarmowych SATEL
do bezprzewodowego podłączenia z centrum operacyjnym,
- przeszkolenie stanowiskowe nowych pracowników,
- prowadzenie dokumentacji dozorowej.
Dokumentacja istniejącego systemu alarmowego do wglądu w siedzibie firmy.
4. Dane ogólne obiektów WORD w Zielonej Górze.
1.Powierzchnia dozorowana - około 27000m2
2. Ilość obiektów dozorowanych – 4 szt. (dwa biurowce, dwa garaże)
3. Obiekty są ogrodzone oraz zamykane dwoma bramami.
4. Biurowiec główny przy ul. Nowej 4b, biurowiec przy ul. Olbrychta 10 oraz garaże
i place manewrowe są monitorowane.
5. Podgląd monitoringu jest umieszczony w pomieszczeniu przeznaczonym dla pracowników dozoru.
5. Zamawiający nieodpłatnie udostępnia Wykonawcy w budynku przy ul. Nowej 4b pomieszczenie, niezbędne do przebywania w mim pracowników dozoru, z telefonem oraz podglądem monitoringu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 93000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dozór i monitorowanie obiektów WORD w Tomaszowie k. Żagania w okresie od 01.01.2022 do 31.12.2022.Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra w Tomaszowie ul. Leśna 20 gmina Żagań w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r. przez jednego pracownika Wykonawcy 5 razy w tygodniu w wymiarze - ochrona fizyczna w zakresie w/w przez 5 dni w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę od godz. 15.00 do 7.00 (Poniedziałek-Piątek) oraz dwa razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę - Sobota-Niedziela,
UWAGA:
W ofercie Wykonawcy należy dodatkowo uwzględnić ochronę w dni świąteczne występujące w dniach 6 i 7 stycznia 2022r. 18.04.22r., 03.05.22r., 16.06.20r., 15.08.22r., 01.11.22r., oraz 11.11.22r. W tych dniach ochrona będzie pełniona 24 godziny na dobę.
1. Obiekty:
1. Kontenery biurowe, garaże i tereny przyległe.
2. Płyty poślizgowe szt.3, szarpak, dwie przeszkody suche oraz drogi manewrowe na terenie ODTJ w Tomaszowie.
3. Ogrodzenie i oświetlenie w/w obiektów
2. Usługi:
1. Całodobowa ochrona fizyczna w zakresie w/w przez 2 dni każdego tygodnia oraz 16 godzinna ochrona fizyczna przez 5 dni każdego tygodnia.
2. Wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 20 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 102000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103274,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191603,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103274,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAVEN J.M. KRUK Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291856442
7.3.3) Ulica: ul. Aleja Wojska Polskiego 37
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-764
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103274,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122820,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197690,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122820,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORION NEXT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943063225
7.3.3) Ulica: ul. Jana Ostroroga 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-421
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122820,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG oraz metodą TIG
- Dostawa owoców, warzyw oraz owoców cytrusowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 18 w Zielonej Górze.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków gotowych dla dzieci i uczniów uczęszczających do Zespołu Edukacyjnego nr 4 w Zielonej Górze w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- Dostawa energii elektrycznej
- Przeprowadzenie kursu baristycznego
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona obiektu, terenu i mienia oczyszczalni ścieków w Trąbkach Wielkich i Sobowidzu".
- Świadczenie usług ochroniarskich oraz konwojowanie i przewóz wartości pieniężnych
- Dozór wizyjny i ochrona fizyczna siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi przy al. T. Kościuszki 47 w 2025 r.
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
- Całodobowa ochrona osób i mienia Teatru Ziemi Rybnickiej
- usługa ochrony osób i mienia w obiektach Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.