eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło"Budowa budynku wiejskiego ośrodka zdrowia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa budynku wiejskiego ośrodka zdrowia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASŁO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440264

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 44 366 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminajaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminajaslo.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/900402

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa budynku wiejskiego ośrodka zdrowia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I” w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6c5b4bb-e064-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00097864/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa budynku wiejskiego ośrodka zdrowia wraz z niezbędną infrastruktura techniczną - etap I w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241332

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. : Budowa budynku wiejskiego ośrodka zdrowia wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - etap I w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
2. Budowa obiektu polegać będzie na wykonaniu budynku Ośrodka Zdrowia w Szebniach wraz z instalacjami na zewnątrz budynku: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektryczną i budowa muru oporowego, odcinka sieci gazowej, schodów zewnętrznych i dwóch bezodpływowych zbiorników na deszczówkę.
Główne elementy będące przedmiotem niniejszego postępowania to:
- wykonanie robót ziemnych,
- wykonanie fundamentów i żelbetowych elementów konstrukcyjnych,
- wykonanie robót murowych,
- wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem połaci dachowych i orynnowaniem,
- montaż zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie muru oporowego, schodów terenowych i placu o nawierzchni z kostki brukowej,
- wykonanie tarasu, ogrodzenia, nasadzeń,
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i wody,
- przebudowę odcinka sieci gazowej średniego ciśnienia,
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej (bez gniazd i osprzętu),
- wykonanie wewnętrznej instalacji wody i kanalizacji sanitarnej oraz grzewczej co,
- wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji deszczowej.
3. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiary robót (zał. nr 1.1. ÷ 1.5.), projekty budowlane (zał. nr 3.1. ÷ 3.5.), oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. nr 2.1. ÷ 2.5.),) będące załącznikami do SWZ.
UWAGA: projekty budowlane (zał. nr 3.1. ÷ 3.5.) do wykorzystania w części dotyczącej przedmiarów (zał. nr 1.1. ÷ 1.5.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1965768,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2295482,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1965768,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHAWER Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842648710

7.3.3) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 27a

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1965768,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.