Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00233815/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa stałego nadzoru i konserwacji urządzeń kotłowni gazowych , gazowych urządzeń gastronomicznych, stacji redukcyjno-pomiarowej gazu, przegląd i próba szczelności instalacji gazowych (…)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Balice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/8bltr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa stałego nadzoru i konserwacji urządzeń kotłowni gazowych , gazowych urządzeń gastronomicznych, stacji redukcyjno-pomiarowej gazu, przegląd i próba szczelności instalacji gazowych (…)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a752f4a-fae2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150038/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa stałego nadzoru i konserwacji urządzeń kotłowni gazowych, gazowych urządzeń gastronomicznych, stacji redukcyjno-pomiarowej gazu, przegląd i próba szczelności instalacji gazowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/SI/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96798,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 1 – Stały nadzór i konserwacja kotłowni gazowych, gazowych urządzeń gastronomicznych oraz stacji redukcyjno - pomiarowej gazu na terenie 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie – Balicac, w tym:a) Zadanie nr 1a – Nadzór i konserwacja kotłowni gazowych – w okresie grzewczym
i letnim;
b) Zadanie nr 1b – Nadzór i konserwacja kotłowni gazowych – w okresie grzewczym;
c) Zadanie nr 1c – Nadzór i konserwacja urządzeń gazowych gastronomicznych
w budynku nr 6;
d) Zadanie nr 1d – Stały nadzór i konserwacja stacji redukcyjno-pomiarowej gazu na terenie 8. Bazy Lotnictwa Transportowego;
2. Szczegółowy zakres, standardy jakościowe, częstotliwość i warunki realizacji usług przedstawiają:
2.1. zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
2.2. zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
2.3. zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”- w zakresie zadania nr 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 71035,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 2 – Stały nadzór i konserwacja urządzeń kotłowni gazowej w WCR Nowy Targ.2. Szczegółowy zakres, standardy jakościowe, częstotliwość i warunki realizacji usług przedstawiają:
2.1. zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
2.2. zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
2.3. zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”- w zakresie zadania nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 2661,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 3 – Stały nadzór i konserwacja urządzeń kotłowni gazowej w WCR Oświęcim.2. Szczegółowy zakres, standardy jakościowe, częstotliwość i warunki realizacji usług przedstawiają:
2.1. zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
2.2. zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
2.3. zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”- w zakresie zadania nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3610,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 4 – Stały nadzór i konserwacja kotłowni gazowej w budynku nr 232 w okresie grzewczym i okresie letnim na terenie 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie – Balicach.2. Szczegółowy zakres, standardy jakościowe, częstotliwość i warunki realizacji usług przedstawiają:
2.1. zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
2.2. zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
2.3. zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”- w zakresie zadania nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 16000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 5 – Wykonanie przeglądu i próby szczelności instalacji gazowej w obiektach8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie – Balicach, WCR Nowy Targ oraz WCR Oświęcim.
2. Szczegółowy zakres, standardy jakościowe, częstotliwość i warunki realizacji usług przedstawiają:
2.1. zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
2.2. zał. nr 4 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
2.3. zał. nr 5 do SWZ – „Szczegółowa oferta cenowa”- w zakresie zadania nr 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3491,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2323,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2323,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2323,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacyjno - Budowlana Mirosław BIENIEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341192062
7.3.3) Ulica: ul. Podgórska 34
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2323,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3640,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3640,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3640,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacyjno - Budowlana Mirosław BIENIEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341192062
7.3.3) Ulica: ul. Podgórska 34
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Instalacyjno-Budowlana "BIENIEK" Mirosław Bieniek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Instalacyjno-Budowlana "BIENIEK" Mirosław Bieniek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3640,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17880,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17880,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17880,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacyjno - Budowlana Mirosław BIENIEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341192062
7.3.3) Ulica: ul. Podgórska 34
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Instalacyjno-Budowlana "BIENIEK" Mirosław Bieniek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Instalacyjno-Budowlana "BIENIEK" Mirosław Bieniek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17880,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3794,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3794,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3794,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Instalacyjno - Budowlana Mirosław BIENIEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341192062
7.3.3) Ulica: ul. Podgórska 34
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Instalacyjno-Budowlana "BIENIEK" Mirosław Bieniek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Instalacyjno-Budowlana "BIENIEK" Mirosław Bieniek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3794,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-14INNE PRZETARGI BALICE
więcej: przetargi BALICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania urządzeń instalacji gazowych w budynkach UR
- Wykonanie usługi naprawy oraz konserwacji urządzeń grzewczych na paliwo płynne typu KL-15, KL-35, RL-36, K-40 na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- ZP.U.LW.70.2024 Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 6
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.