Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00220384/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dwóch sal na pracownie plastyczno-techniczne w Szkole Podstawowej nr 1 w Rumi”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Rumi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000736391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 6
1.5.2.) Miejscowość: Rumia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-230
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 671 08 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@rumia.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1.rumia.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/Sp1_rumia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja dwóch sal na pracownie plastyczno-techniczne w Szkole Podstawowej nr 1 w Rumi”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37ade40e-f224-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220384/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.SP1.TP.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 173610,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja dwóch sal na pracownie plastyczno-techniczne
w Szkole Podstawowej nr 1 w Rumi”.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane w zakresie:
− przebudowy i montażu nowych drzwi,
− modernizacji wszystkich warstw posadzek i studzienek doświetlających pomieszczenia,
− montażu nawiewników okiennych i wentylacji,
− obudowy rur płytami g-k,
− demontażu krat okiennych,
− malowania ścian sufitów i lamperii obu pomieszczeń,
− wywozu gruzu na wysypisko i jego utylizacji,
− wymiany grzejników, zainstalowania agregatu pompowego z podłączenia zasilania i odprowadzenia ścieków,
− doprowadzenia instalacji z.w i c.w do pomieszczenia, wymiany osprzętu elektrycznego.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób prowadzenia robót budowlanych stanowią załączniki:
a) Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – załącznik A do SWZ,
b) Projekt architektoniczno-budowlany – załącznik B do SWZ,
c) Projekt techniczny – załącznik C do SWZ,
d) Specyfikacje techniczne (ST) – załącznik D do SWZ,
e) Przedmiary robót – załącznik E do SWZ,
f) Wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45262300-4 - Betonowanie
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171724,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192556,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171724,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-JAR Jarosław Szmulewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861051071
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 36A
7.3.4) Miejscowość: Rumia
7.3.5) Kod pocztowy: 84-230
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171724,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RUMI
- "Budowa turbin wertykularnych we wskazanych lokalizacjach w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na części".
- "Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Rumia w 2025 roku - STREFA III"
- "Budowa tężni solankowej "Oaza zdrowia" z ciągami pieszymi, małą architekturą i zewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, elektroenergetyczną, oświetlenia zewnętrznego - ETAP I".
więcej: przetargi w Rumi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.