eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziwnówNadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Modernizacja Portu Rybackiego w Dziwnowie - Nabrzeże Turystyczne"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja Portu Rybackiego w Dziwnowie – Nabrzeże Turystyczne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD PORTU MORSKIEGO DZIWNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320986134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Osiedle Rybackie 16K

1.5.2.) Miejscowość: Dziwnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-420

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@dziwnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.dziwnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.port.dziwnow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja Portu Rybackiego w Dziwnowie – Nabrzeże Turystyczne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05dfcdc3-e0d2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00299629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00122679/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja Portu Rybackiego w Dziwnowie – Nabrzeże Turystyczne”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187119/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPM.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja Portu Rybackiego w Dziwnowie – Nabrzeże Turystyczne” w specjalności:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) inżynieryjnej hydrotechnicznej,
c) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych;
d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i odwodnienia terenu.
Szczegółowy zakres inwestycji, w ramach której przewiduje się przebudowę nabrzeża na odcinku ok. 424 mb wraz z zalądowieniem oraz z zagospodarowaniem terenu, został określony w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Sprawowanie nadzoru polegać będzie na czynnym udziale w realizacji inwestycji, reprezentowaniu Inwestora i działania w jego imieniu, sprawowaniu kontroli nad działaniami wykonawcy robót, przygotowaniu i kontrolowaniu dokumentacji budowy, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Prawo budowlane i zaleceniami Zamawiającego. Zakres podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334929,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KD Inżynieria Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522654288

7.3.3) Ulica: ul. 26 Kwietnia 81A/20

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-126

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.