eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DziwnówNadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Modernizacja Portu Rybackiego w Dziwnowie - Nabrzeże Turystyczne"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja Portu Rybackiego w Dziwnowie – Nabrzeże Turystyczne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD PORTU MORSKIEGO DZIWNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320986134

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Osiedle Rybackie 16K

1.5.2.) Miejscowość: Dziwnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-420

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@dziwnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.dziwnow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja Portu Rybackiego w Dziwnowie – Nabrzeże Turystyczne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05dfcdc3-e0d2-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00122679/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja Portu Rybackiego w Dziwnowie – Nabrzeże Turystyczne”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.port.dziwnow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie platformy ePUAP,
dostępnych w miniPortalu oraz w ePUAP. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na platformie ePUAP. Wykonawca posiadający konto na platformie ePUAP ma dostęp do
formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji (formularze dostępne są również na
miniPortalu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula została określona w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula została określona w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPM.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja Portu Rybackiego w Dziwnowie – Nabrzeże Turystyczne” w specjalności:
a) konstrukcyjno-budowlanej,
b) inżynieryjnej hydrotechnicznej,
c) instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych;
d) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i odwodnienia terenu.
Szczegółowy zakres inwestycji, w ramach której przewiduje się przebudowę nabrzeża na odcinku ok. 424 mb wraz z zalądowieniem oraz z zagospodarowaniem terenu, został określony w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Sprawowanie nadzoru polegać będzie na czynnym udziale w realizacji inwestycji, reprezentowaniu Inwestora i działania w jego imieniu, sprawowaniu kontroli nad działaniami wykonawcy robót, przygotowaniu i kontrolowaniu dokumentacji budowy, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Prawo budowlane i zaleceniami Zamawiającego. Zakres podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. Uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określa ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej:
a) jedną usługę, której przedmiotem było pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zakończonych robót budowlanych o wartości robót 10.000.000,00 zł (słownie: dziesięć milionów złotych 00/100) brutto. Dopuszcza się wykonanie dwóch usług pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zakończonych robót budowlanych o wartościach robót na łączną kwotę 10.000.000,00 zł brutto, z czego jedna zakończona robota budowlana nie może być o wartości robót mniejszej niż 5.000.000,00 zł brutto.

Zamawiający wymaga uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia, ze strony Wykonawcy:
a) co najmniej jednej osoby na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej:
- posiadającej uprawnienia, potwierdzone odpowiednią decyzją, do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniające do wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót konstrukcyjnych;
- posiadającej doświadczenie zawodowe polegające na przynajmniej jednokrotnym pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub co najmniej 2 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy.
b) co najmniej jednej osoby na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej:
- posiadającej uprawnienia, potwierdzone odpowiednią decyzją, do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniające do wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót hydrotechnicznych;
- posiadającej doświadczenie zawodowe polegające na przynajmniej jednokrotnym pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub co najmniej 2 lata doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w branży hydrotechnicznej;
c) co najmniej jednej osoby na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych:
- posiadającej uprawnienia, potwierdzone odpowiednią decyzją, do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i odwodnienia terenu, wydane na podstawie przepisów dotyczących samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniające do wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót sanitarnych;
- posiadającej doświadczenie zawodowe polegające na przynajmniej jednokrotnym pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej.
d) co najmniej jednej osoby na stanowisko Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- posiadającej uprawnienia, potwierdzone odpowiednią decyzją, do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznej do 1 kV lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniające do wykonywania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót elektrycznych;
- posiadającej doświadczenie zawodowe polegające na przynajmniej jednokrotnym pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w branży elektrycznej.

Uwaga: Zamawiający dopuszcza pełnienie przez 1 osobę funkcji inspektora nadzoru w kilku branżach jednocześnie, pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień i wymaganego doświadczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdziałem V SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem V SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 p.z.p.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Pekao S.A. I/O w Kamieniu Pomorskim
nr konta 37 1240 3927 1111 0010 3996 2604
Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: „Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: Modernizacja PR w Dziwnowie – NT”.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Wadium zostanie zwrócone w sytuacji i na zasadach określonych w art. 98 p.z.p.
6. W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
7. Zamawiający zatrzyma wadium, gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 98 ust. 6 p.z.p.
8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego
9. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poręczeń Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Gwarancja lub poręczenie musi obejmować cały okres związania z ofertą i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p.,
b) z jej treści powinno wynikać jednoznacznie zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
c) powinno być nieodwołane i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądania;
d) termin obowiązania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania
f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Dziwnów z siedzibą w Dziwnowie przy ul. Szosowej 5.
g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie i gwarancji obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
10. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym, jest aby formy te obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, muszą zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszelkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich chyba, że coś innego wnika z przepisów prawa.
11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 11 projektu umowy - załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na miniPortalu i udostępnionego również na ePUAP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-07 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.