Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00268002/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00277336/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu krótkoterminowego w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szerzyny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661211
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szerzyny 521
1.5.2.) Miejscowość: Szerzyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-246
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146517300
1.5.8.) Numer faksu: 146517901
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: u.duda@szerzyny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szerzyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu krótkoterminowego w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-850568a8-f0f2-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FER.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 61282,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości do kwoty 2.500.000,- zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego.
Wykorzystanie kredytu nastąpi w ciągu czterech miesięcy od zawarcia umowy kredytowej. Kredyt postawiony będzie do dyspozycji w kilku transzach w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Maksymalna kwota udzielonego kredytu to 2.500.000,-zł. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania kredytu w całości, w takim wypadku koszt kredytu (marża, odsetki) liczony będzie od faktycznego zadłużenia, a nie od wnioskowanej maksymalnej kwoty kredytu tj. 2.500.000,- zł.
Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wystawiony przez Zamawiającego z kontrasygnatą Skarbnika.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu w transzach lub jednorazowo, w dowolnym terminie, w zależności od dysponowania środkami finansowymi. Całkowita spłata kredytu nastąpi w ciągu czterech miesiącach od podpisania umowy kredytowej.
Odsetki naliczane będą od rzeczywistego zadłużenia, w okresach miesięcznych, w wysokości aktualnie obowiązujących stóp procentowych (Wibor 1M) i płatne na koniec miesiąca kalendarzowego (najpóźniej w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca). W przypadku wcześniejszej spłaty całego zadłużenia odsetki naliczone zostaną do dnia faktycznej spłaty.
Upoważnienie do zaciągnięcia kredytu zawiera uchwała nr XCI.547/2023 Rady Gminy Szerzyny z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy Szerzyny na 2024 rok.
Gmina nie posiada zaległości wobec ZUS, urzędu skarbowego, nie ciążą zajęcia egzekucyjne i nie toczą się postępowania, nie posiada innych zobowiązań jak te wymienione w sprawozdaniu Rb-Z, nie posiada zaległych zobowiązań wobec banków, nie było programu naprawczego.
Gmina nie planuje i nie udzielała poręczeń i gwarancji.
Dla wyliczenia kosztów kredytu proszę przyjąć następujące dane:
1) Dzień podpisania umowy kredytowej: 22 kwietnia 2024 r.
2) Oprocentowanie kredytu wg. stawki Wibor 1M na dzień 02 kwietnia 2024 r.
3) Kwota udzielonego kredytu: 2.500.000,- zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych).
4) Postawienie kredytu do dyspozycji: kwota 2.500.000,- zł w jednej transzy w dniu
25 kwietnia 2024 r.
5) Odsetki liczone na dzień: 30 kwietnia 2024 r. ; 31 maja 2024 r.; 30 czerwca 2024 r.; 31 lipca 2024 r. i 22 sierpnia 2024 r.
6) Spłata kredytu: jednorazowo kwota 2.500.000,- zł w dniu 22 sierpnia 2024 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49556,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51349,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49556,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340029667
7.3.3) Ulica: Aleje Stefana Batorego
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W NOWYM SĄCZU
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W NOWYM SĄCZU
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49556,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31INNE PRZETARGI SZERZYNY
więcej: przetargi SZERZYNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- "Udzielenie kredytu w wysokości 2300000,00 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 oraz sprawnościowego placu zabaw w Topólce ".
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.