Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00349331/01 - Wynik z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych w podziemnej części Kopalni Soli "Wieliczka"”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych w podziemnej części Kopalni Soli "Wieliczka"”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40c8098f-0144-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300509
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl zwanej dalej „Platformą” w sekcji „Wiadomości”.
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki; https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja konta następuje poprzez:
a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
b) jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Wiadomości”.
4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Maciej Trąbka – Kierownik Działu Prawnego i Zamówień Publicznych,
Magdalena Kalarus-Kwaśniewska – Zastępca Kierownika Działu Prawnego i Zamówień Publicznych ds. Zamówień Publicznych,
Agnieszka Nakoniczewska – Specjalista ds. Zamówień Publicznych.
5. Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych lub „RODO”): 1) Administratorem danych osobowych jest Kopalnia Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka. 2) Przestrzeganie zasad ochrony danych w Kopalni Soli "Wieliczka" S.A., Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (+48) 12 278 7114; email: iod.sa@kopalnia.pl 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, poprzez wzięcie udziału w postępowaniu organizowanym przez Administratora danych, a także przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej z wybranym Wykonawcą umowy o zamówienie publiczne. b) art. 6 ust. 1 lit. c RODO – wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z ustawy i przepisów wykonawczych do ustawy, w zakresie dokumentów jakie może żądać Zamawiający od Wykonawców. 4) Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego, podmioty przetwarzające działające na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora, oraz inne podmioty którym dane będą udostępnione na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności osoby lub podmiot posiadające dostęp do dokumentacji postępowania zgodnie z art. 18 lub art. 74 ustawy. 5) Przetwarzane dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (tj. państwa nienależącego do Europejskiego Obszaru Gospodarczego) i/lub organizacji międzynarodowej. 6) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały ten okres, a następnie do upływu terminów określonych w przepisach prawa podatkowego, terminów przedawnienia roszczeń wynikających z zawartej umowy lub terminu przechowywania dokumentacji wynikającej z obowiązującej u Zamawiającego Instrukcji Archiwalnej, w zależności od tego, który z tych terminów nastąpi najpóźniej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z ustawy oraz RODO, osobie, której dane dotyczą przysługują następujące prawa: a) dostępu do treści danych (art. 15 RODO); b) do sprostowania danych (art. 16 RODO); c) do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO); d) do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 2. Osobie, której dane dotyczą nie przysługują następujące prawa: a) do usunięcia danych (art. 17 RODO), z uwagi na treść art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO, b) do przenoszenia danych (art. 20 RODO), gdyż przetwarzanie nie będzie odbywało się w sposób zautomatyzowany, c) do wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO), gdyż przetwarzanie nie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO. 3. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów ustawy. 4. W odniesieniu do podanych danych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 5. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. 6. Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenia zamówienia zgłoszenie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 7. W przypadku wskazania w treści dokumentów zamówienia danych osobowych osób trzecich, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o wykonaniu wobec tych osób obowiązku wynikającego z art. 13 lub art. 14 RODO. 8. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, wyłącznie do upływu terminu na ich wniesienie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KSW/2024/TEM/41
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego, usług polegających na wykonywaniu pomiarów elektroenergetycznych w podziemnej części Kopalni Soli „Wieliczka”.
2. Pomiary elektroenergetyczne.
2.1. Pomiary elektroenergetyczne, o których mowa w pkt 1, winny być wykonywane zgodnie z:
1) harmonogramem ustalonym przez Zamawiającego, w terminach tam wskazanych. Harmonogram ustalany jest rocznie na dany rok kalendarzowy, mając na uwadze obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa oraz postanowienia dokumentacji techniczno-ruchowych urządzeń. Harmonogramy wykonywania pomiarów elektroenergetycznych na rok 2024, 2025 i 2026 stanowią odpowiednio załącznik nr 1, 2 i 3 do specyfikacji,
2) na zlecenia Zamawiającego w zakresie nie objętym harmonogramem, o którym mowa w pkt 1 wyżej, podjęcie wykonywania usługi objętej zleceniem winno nastąpić w terminie do 24 godzin, licząc od przekazania zlecenia wykonania tych usług drogą e-mail.
2.2. Szczegółowy wykaz usług, miejsce świadczenia oraz ich maksymalne ilości zawiera poniższa tabela A oraz tabela B.
Tabela A
Lp. Nazwa usługi Miejsce świadczenia usługi Maksymalna ilość pomiarów
1. Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń silnika o napięciu do 1 kV - podziemna część kopalni - 300,
2. Pomiar rezystancji uzwojeń silnika o napięciu ponad 1 kV - podziemna część kopalni - 10,
3. Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń silnika o napięciu ponad 1 kV - podziemna część kopalni - 40,
4. Pomiar rezystancji izolacji uzwojeń transformatora o mocy do 1.6 MVA - podziemna część kopalni - 54,
5. Pomiar zabezpieczenia upływowego RRgx, RRgZx, CUKI-05, PCB/M/3/220, UKI-24, itp. - podziemna część kopalni - 100,
6. Pomiar wyłącznika niskonapięciowego typu BERGAMO, ISOL, NH, SH, S6N630, FK 800, MSL-200, WSCA, TS800N, APU itp. - podziemna część kopalni - 50,
7. Pomiary baterii akumulatorów stacyjnych i trakcyjnych - podziemna część kopalni - 70,
8. Pomiary baterii akumulatorów stacyjnych - półroczny - podziemna część kopalni - 56,
9. Pomiary okresowe urządzeń elektrycznych przenośnych i ruchomych stosowanych w górnictwie - podziemna część kopalni - 800,
10. Pomiar okresowy wyłącznika mocy o napięciu znamionowym do 20 kV (rezystancja styków, czas niejednoczesności otwierania, rezystancja izolacji obwodów głównych i pomocniczych) - podziemna część kopalni - 40,
11. Pomiar izolacji wyłącznika mocy o napięciu znamionowym do 20 kV - podziemna część kopalni - 40,
12. Pomiar wyzwalacza pierwotnego 1-fazowego WIP - podziemna część kopalni - 6,
13. Pomiar wyzwalacza pierwotnego 1-fazowego WIPx - podziemna część kopalni - 6,
14. Pomiar zabezpieczenia termicznego 3-faz. silników n.n. - podziemna część kopalni - 10,
15. Pomiar rezystancji izolacji szyn głównych jednej sekcji rozdzielni SN - podziemna część kopalni - 7,
16. Pomiar przekładnika prądowego do 20 kV - podziemna część kopalni - 30,
17. Pomiar przekładnika napięciowego do 20 kV - podziemna część kopalni - 30,
18. Pomiar przekładnika Ferrantiego - podziemna część kopalni - 30,
19. Pomiar przekładnika prądowego NN - podziemna część kopalni - 6,
20. Pomiar cyfrowego zespołu zabezpieczeń MultiMUZ, MegaMUZ, MiCOM itp. - podziemna część kopalni - 40,
21. Pomiar wyłączników różnicowo-prądowych - podziemna część kopalni - 2200,
22. Pomiar rezystancji izolacji torów głównych rozdzielnic do 1 kV - podziemna część kopalni - 300,
23. Sprawdzenie działania przyrządów pomiarowych - podziemna część kopalni - 35,
24. Pomiar przekaźnika kontroli temperatury transformatora 3/0,4kV o mocy do 1,6 MVA - podziemna część kopalni - 16,
25. Pomiar przekaźnika upływowego typu PZ, KZ1, KZ2, K11, K12, ER100i itp. oraz funkcjonalne sprawdzenie - podziemna część kopalni - 1200,
26. Pomiar zabezpieczenia nadmiarowo – prądowego Micom P211, OSC3, itp. - podziemna część kopalni - 12,
27. Pomiar przekaźnika kontroli ciągłości uziemienia UKU-24, MK4/Re itp - podziemna część kopalni - 260,
28. Pomiar przekaźnika kontroli izolacji IR420 itp. - podziemna część kopalni - 6,
29. Pomiar przekaźnika temperaturowego typu TMA 100a itp. - podziemna część kopalni - 16,
30. Pomiar zabezpieczenia łukoochronnego w rozdzielni SN (komplet pomiarów w danym polu rozdzielni) - podziemna część kopalni - 180,
31. Pomiar przegród izolacyjnych baterii akumulatorów trakcyjnych - podziemna część kopalni - 16.
Tabela B
Lp. Nazwa usługi Miejsce świadczenia usługi Maksymalna ilość pomiarów
1. Pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przed dotykiem pośrednim - podziemna część kopalni - 9000,
2. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej – obwód 1-fazowy - podziemna część kopalni - 3400,
3. Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej – obwód 3-fazowy - podziemna część kopalni - 550,
4. Pomiar SUPO - podziemna część kopalni - 4200,
5. Pomiar rezystancji izolacji kabli SN - podziemna część kopalni - 6,
6. Próba napięciowa kabla SN - podziemna część kopalni - 4,
7. Pomiar rezystancji uziemienia uziomu roboczego lub ochronnego urządzeń elektrycznych - podziemna część kopalni - 50,
8. Pomiar rezystancji izolacji linii kablowej do 1 kV - podziemna część kopalni - 3,
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do specyfikacji. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.2.6.) Główny kod CPV: 71730000-4 - Usługi kontroli przemysłowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zrealizuje usługi określone w pkt 4 specyfikacji, o wartości 70 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Realizacja pozostałej części usług o wartości 30% ceny całkowitej brutto, podanej w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie, zależne będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług polegających na pomiarach urządzeń elektroenergetycznych w podziemnej części zakładów górniczych o łącznej wartości nie mniejszej niż 450 000,00 złotych brutto,
b) udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi pod kierownictwem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do pełnienia w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli „Wieliczka” funkcji osoby posiadającej uprawnienia co najmniej dozoru ruchu elektrycznego,
c) udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi pod kierownictwem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające ją do pracy na stanowisku dozoru odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 3 kV,
d) udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające je do pracy na stanowisku eksploatacji odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 3 kV,
e) udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osobę posiadającą kwalifikację uprawniające, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli „Wieliczka”, do pracy na stanowisku elektromonter sprzętu elektrycznego o napięciu powyżej 1 kV wraz z ważnymi badaniami psychotechnicznymi,
f) udokumentowanie, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osoby dozoru ruchu posiadające kwalifikacje w postaci odbycia przeszkolenia osoby dozoru z zakresu ratownictwa górniczego osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładu górniczego, nie wchodzących w skład drużyny ratowniczej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 8, 9, 10 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:
a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanej, w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług polegających na pomiarach urządzeń elektroenergetycznych w podziemnej części zakładów górniczych o łącznej wartości nie mniejszej niż 450 000,00 złotych brutto wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługa została wykonana, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie 3 miesięcy, liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz ten dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji.
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru, stanowiącego załącznik nr 9 do specyfikacji.
W wykazie należy wskazać, że:
- realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi pod kierownictwem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do pełnienia w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli „Wieliczka” funkcji osoby posiadającej uprawnienia co najmniej dozoru ruchu elektrycznego,
- realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi pod kierownictwem osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające ją do pracy na stanowisku dozoru odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 3 kV,
- realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osoby posiadające kwalifikacje uprawniające je do pracy na stanowisku eksploatacji odpowiednio w zakresie co najmniej kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 3 kV,
- realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osobę posiadającą kwalifikację uprawniające, w podziemnej części Zakładu Górniczego Kopalni Soli „Wieliczka”, do pracy na stanowisku elektromonter sprzętu elektrycznego o napięciu powyżej 1 kV wraz z ważnymi badaniami psychotechnicznymi,
- realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi przez osoby dozoru ruchu posiadające kwalifikacje w postaci odbycia przeszkolenia osoby dozoru z zakresu ratownictwa górniczego osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładu górniczego, nie wchodzących w skład drużyny ratowniczej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie ustanawia przedmiotowych środków dowodowych dla przedmiotowego postępowania.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z formularzem oferty Wykonawca składa następujące załączniki do oferty:1) załącznik nr 1 do elektronicznego formularza oferty (załącznik nr 4 do specyfikacji), pn. „Szczegółowy wykaz usług, miejsce ich świadczenia, maksymalne ilości oraz ceny jednostkowe”, który stanowi integralną część oferty i Wykonawca winien go załączyć obligatoryjnie. Załącznik powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) załącznik nr 2 do elektronicznego formularza oferty (załącznik nr 5 do specyfikacji), podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
3) oświadczenie o przesłankach wykluczenia oraz warunkach udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 6 do specyfikacji, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców;
4) oryginał pełnomocnictwa podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub jego cyfrowe odwzorowanie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Mocodawcę lub notariusza, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej (jeżeli ofertę składa pełnomocnik);
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do specyfikacji.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z brzmieniem art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – dopuszcza się zmiany w zakresie terminów wskazanych w umowie.2. Szczegółowy opis zakresu zmian umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotowego postępowania, są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć wyłącznie w postaci elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" na zasadach i trybie określonym w części XIII SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-10 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia.1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy przez okres 24 miesięcy, licząc od daty wejścia umowy w życie.
2. Umowa wchodzi w życie z dniem jej zawarcia, nie wcześniej jednak niż w dniu 24.05.2024 r.
3. Umowa zostaje zawarta z dniem podpisania przez obie Strony.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Przebudowa podłużni Baum na poz. IIw w Kopalni Soli "Wieliczka""
- Wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Wieliczce od 02.01.2025 do 31.12.2025r
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.