eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wawrzeñczyce"Budowa miasteczka rowerowego, skateparku oraz toru rowerowego w m. Igo³omia"



Og³oszenie z dnia 2022-08-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa miasteczka rowerowego, skateparku oraz toru rowerowego w m. Igo³omia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Igo³omia-Wawrzeñczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555890

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wawrzeñczyce 57

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wawrzeñczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-125

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 122874003

1.5.8.) Numer faksu: 122874003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_igwaw@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.igwa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa miasteczka rowerowego, skateparku oraz toru rowerowego w m. Igo³omia”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9fb26062-189e-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00300728

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035117/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Budowa miasteczka rowerowego i skateparku oraz toru rowerowego w m. Igo³omia.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.malopolska.pl/ugigolomniawawrzenczyce,m,402616,2022.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ug_igwaw@poczta.onet.pl - z
zastrze¿eniem, i¿ oferta musi zostaæ z³o¿ona przy u¿yciu miniPortalu.
Adres strony internetowej Zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl/ugigolomniawawrzenczyce,m,402616,2022.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporz±dz. Parlamentu Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str.1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Igo³omia-Wawrzeñczyce 32-125 Wawrzeñczyce 57, tel. 12 2874003; e-mail:ug_igwaw@poczta.onet.pl 2.W sprawach zwi±z. z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Gminie Igo³omia-Wawrzeñczyce: Panem Tomaszem Nowakowskim, adres e-mail: iod@igwa.pl; telefon: 12 287-40-03 wew. 22.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarz. bêd± w celu przeprow. postêpow. i udziel. zamów., prowadzenia dokumentacji ksiêgowo podatkowej, archiwizacji danych,
dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami.4.Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:1)ustawa z dnia 11.09.2019r. – PZP;2)ustawa z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych; 3)ustawa z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; 4)art.6 pkt.1 lit.c RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.5.Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upowa¿. Na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±z. przepisów prawa, w szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêp. na podst. art. 18 oraz art. 74–76 PZP. Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).6.Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwar. przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarz. oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów, w szczegól. z przepisów w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, w szczegól. zgodnie z art.78 ust.1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêp. o udziel. zamów., a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamów. publicz. przekracza 4 lata – przez ca³y okres obowi±zywania umowy.7 Posiada Pani/Pan prawo:1) ¿±dania dostêpu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
Zamawiaj. mo¿e, zgodnie z art.75 PZP, ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêp. o udziel. zamów.;2) ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych; zgodnie z art.76 PZP wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêp. oraz jego
za³±czników;3) usuniêcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane;4) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art.74 ust.3 PZP wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do dnia zakoñczenie postêp. o udziel. zamów.8. Przys³uguje Pani/Panprawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-913
Warszawa. 9.Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu. 10.Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich. 11.Podanie danych osob. jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanych z udzia³em w postêp. o udziel. zamów.; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP. 12.Jednocze¶nie Zamawiaj. przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj. w zwi±zku z prowadzonym
postêpow. i które Zamawiaj. po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêp., chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art.14 ust.5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.271.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa miasteczka rowerowego, skateparku oraz toru rowerowego w m. Igo³omia (dz. nr ewid. 634/3 obrêb Igo³omia) w ramach zadania pn. „Budowa Strefy Edukacyjno-Rekreacyjnej w Igo³omi”.
2. Zamówienie dofinansowane jest ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
3. Zakres robót obejmuje m.in.: roboty ziemne, nawierzchniowe - p³yta betonowa w ilo¶ci 421 mb, nawierzchnia poliuretanowa w ilo¶ci 2645 m2, obrze¿a betonowe w ilo¶ci 278 m, dostawa i monta¿ Skateparku, dostawa i monta¿ toru rowerowego Pumtrack wraz z wykonaniem nawierzchni trawiastej, tablice informacyjne, sygnalizacja ¶wietlna, oznakowanie pionowe i poziome miasteczka rowerowego, obs³uga geodezyjna.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowi±cy Za³. Nr 10 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
a) cena – waga kryterium 60 % ( max. 60 pkt.)
b) okres gwarancji jako¶ci – waga kryterium 40 % ( max. 40 pkt)
1 Sposób obliczania warto¶ci punktowej dla poszczególnych kryteriów
a) kryterium cena KC – ilo¶æ punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
KC = ( C min. : C bad) x 60
Gdzie:
KC – ilo¶æ punktów w kryterium cena
C min. – najni¿sza cena spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu
C bad. – cena oferty badanej

b) kryterium okres gwarancji jako¶ci KG – ocena bêdzie przeprowadzona na podstawie d³ugo¶ci terminu podanego przez Wykonawcê w ofercie, przy czym najkrótszy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wynosi 36 miesiêcy, wymagany przez Zamawiaj±cego od daty podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego, a najd³u¿szy mo¿liwy okres gwarancji jako¶ci wynosi 60 miesiêcy, wymagany przez Zamawiaj±cego od daty podpisania bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jako¶ci d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, licz±c od daty podpisania bezusterkowego koñcowego protoko³u robót, Zamawiaj±cy do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 60 miesiêcy.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê krótszego okresu gwarancji jako¶ci ni¿ 36 miesiêcy oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
Oferta Wykonawcy, który zaoferuje minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia: 36 miesiêcy, otrzyma 0 pkt.
Ilo¶æ punktów w kryterium gwarancji jako¶ci obliczona zostanie na podstawie poni¿szego wzoru:
KG = (Go-Gmin):(Gmax- Gmin) x 40
Gdzie:
KG– Ilo¶æ punktów w kryterium gwarancji
Go- gwarancja podana w miesi±cach przez Wykonawcê , dla którego wynik jest obliczany
Gmax.- max. wymagany okres gwarancji (60 miesiêcy)
Gmin.- minimalny mo¿liwy okres gwarancji ( 36 miesiêcy)
- oferta o najd³u¿szym okresie gwarancji otrzyma max.40 pkt
2. Koñcow± ocenê punktow± oferty stanowiæ bêdzie suma punktów uzyskanych przez ofertê w poszczególnych kryteriach: K = KC + KG

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ³±czn± ilo¶ci± punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w/w zakresie.
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w/w zakresie.

3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w/w zakresie.

4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
1) Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu (5) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, co najmniej:
a) 1 (jedno) zamówienie w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy miasteczka rowerowego z nawierzchni± poliuretanow± lub inn±;
b) 1 (jedno) zamówienie w zakresie dostawy i monta¿u urz±dzeñ placu zabaw lub strefy sportowo-rekreacyjnej z nawierzchni± poliuretanow±;

Zamawiaj±cy wymaga, aby powierzchnia nawierzchni poliuretanowej zamówieñ wymienionych w lit a) i lit. b) wynosi³a co najmniej 1300 m2.

2) Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e dysponowanie co najmniej 1 osob± na stanowisko kierownika budowy/robót, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania budow±/robotami budowlanymi w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia i jest cz³onkiem w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2021r., poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów (do pe³nienia funkcji kierownika budowy/robót budowlanych w specjalno¶ci drogowej).
Uwaga:
Wykonawca w celu wykazania spe³niania w/w warunku mo¿e wskazaæ osoby bêd±ce obywatelem pañstwa cz³onkowskiego UE, która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z
w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
O¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U.
z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. O¶wiadczenie sk³adaj± wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, dotyczy tak¿e spó³ki cywilnej, gdzie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy ze wspólników odrêbnie, zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.

2.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,
sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Wykaz wykonanych (zakoñczonych) robót budowlanych
w okresie ostatnich 5 lat przed, up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e wykazane roboty wykonane zosta³y w sposób nale¿yty.

2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, które bêd± pe³niæ funkcje zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ
Kierownika budowy/robót budowlanych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane razem z ofert±:
1. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Uzp ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
2. Kosztorys ofertowy.
3. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika
do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach
umownych, które zostan± wprowadzone do umowy (Za³. Nr 9 do SWZ)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-02 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ . Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Inwestycja dofinansowana jest ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Inwestycji Lokalnych

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.