eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaZakup energii elektrycznej dla Powiatu Stalowowolskiego.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Powiatu Stalowowolskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podleśna 15

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 643 37 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mienie@stalowowolski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bip.stalowowolski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla Powiatu Stalowowolskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6671b91e-3264-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000275/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zakup energii elektrycznej dla Powiatu Stalowowolskiego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242424/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) dla Powiatu Stalowowolskiego i jego jednostek organizacyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.
2. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
3. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż:
3.1. Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD), tj. PGE Dystrybucja SA oraz Enesta Sp. z o.o. na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z późn. zm.) zwanej dalej „Prawem energetycznym", zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy, przepisami kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami SWZ oraz zgodnie z Taryfą cen energii przedstawionych w ofercie przetargowej, z którym Wykonawca ma zawartą umowę na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarach, na których znajduje się miejsce dostarczenia energii elektrycznej,
3.2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał umowę lub promesę zawarcia umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorami systemu dystrybucyjnego (OSD) tj. PGE Dystrybucja S.A. oraz Enesta Sp. z o.o. , na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów wskazanych w Załączniku nr 5 do SWZ.
3.3. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r, poz. 503 z późn. zm.).
3.4. Rozliczenia za dostarczoną energię elektryczną dokonywać się będą na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę w terminach stosowanych przez OSD, wg ceny jednostkowej netto zawartej w ofercie.
3.5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) zgłoszenia do OSD umowy zgodnie z zasadami określonymi przez OSD,
b) sprzedaży energii z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD,
c) dokonania bilansowania handlowego Zamawiającego, (Wykonawca zwolni Zamawiającego z wszelkich kosztów i obowiązków związanych z niezbilansowaniem).
d) prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń,
e) przyjmowania wniosków i reklamacji Zamawiającego,
f) przekazywania Zamawiającemu istotnych informacji dotyczących realizacji umowy,
3.6. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że:
a) zostanie określone miejsce dostawy energii elektrycznej, mocy umownej i grupy taryfowej,
b) zostanie określony czas obowiązywania umowy,
c) rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą na podstawie wskazań zainstalowanych układów pomiarowych.
3.7. Szacowana roczna wielkość zapotrzebowania na energię - szacunkowa łączna ilość energii rocznie to ok. 1 141 655 kWh/rok, w tym taryfa G11- 60 062 kWh/rok, C11- 558 126 kWh/rok, C21- 198 467 kWh/rok i B21- 280 000 kWh/rok, C12A – 45 000 kWh/rok.
3.8. Podana szacunkowa ilość energii ma charakter orientacyjny, służący do określenia wartości zamówienia oraz porównania ofert i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu pobrania przez Zamawiającego innej niż przewidywana ilość energii. Określona powyżej ilość może ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia wg. rzeczywistego zużycia.
3.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do wskazanych w załączniku nr 5 do SWZ punktów poboru w przypadkach: sprzedaży, nabycia, zamiany, wynajmu, dzierżawy nieruchomości lub przystąpienia innych jednostek organizacyjnych Powiatu Stalowowolskiego, w których znajdują się układy pomiarowe oraz zmiany taryfy w obrębie grup taryfowych wskazanych w SWZ i wycenionych przez Wykonawcę w formularzu oferty w okresie obowiązywania umowy
.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1457915,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1651381,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1457915,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGE Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268082

7.3.3) Ulica: ul. 8 - go Marca 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1457915,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.