Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00295829/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00403717/01 - Wynik z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzylesiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA I GMINY W MIĘDZYLESIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000530620
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.4.2.) Miejscowość: Międzylesie
1.4.3.) Kod pocztowy: 57-530
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzylesie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzylesie.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301059
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00295829
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
W ramach przedsięwzięcia pn: „Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzylesiu”
należy wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych bocznych w budynku ratusza w Międzylesiu na działce nr 185/71, Plac Wolności 1, 57-530 Międzylesie.
Obiekt figuruje w wykazie zabytków przeznaczonym do ujęcia w wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz jest usytuowany na obszarze ośrodka historycznego miasta Międzylesie. Przedsięwzięcie uzyskało pozytywną opinię Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w piśmie z dnia 06.12.2022r. nr W/N.5183.2996.AM.
Przedsięwzięcie obejmuje wymianę istniejącej stolarki okiennej – drewnianej skrzynkowej na nową wykonaną z PCV w kolorze złamanej bieli, o takich samych wymiarach jak oryginalne z zachowaniem istniejących podziałów oraz wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej- drzwi boczne (1 szt) na drewniane o takich samych wymiarach i detalach ozdobnych. Budynek administracyjny Urzędu Miasta i Gminy w Międzylesiu jest budynkiem trzykondygnacyjnym. Budynek pełni funkcję administracji publicznej.
Opis stanu istniejącego
Przedmiotowa zewnętrzna stolarka okienna i drzwiowa wykonana jest w materiale drewna. Okna typu skrzynkowego z pojedynczym oszkleniem skrzydła. Forma historyczna z kształtem i podziałem dla epoki początku XX wieku. Drzwi boczne drewniane szpongowe z naświetlem prostym.
Zewnętrzna stolarka okienna i drzwiowa winna spełniać wymogi określone ustawą Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. z 2022 roku poz.1225).
Zgodnie z załącznikiem nr 2 w/w Rozporządzenia przyjęto następujące wartości współczynnika przenikania ciepła:
- dla okien – U(max) = 0,9 W/(m2·K),
- dla drzwi zewnętrznych – U(max) = 1,3 W/(m2·K).
Zakres robót został określony w Projekcie Architektoniczno-Budowlanym, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Wszystkie okna w budynku na trzech kondygnacjach (parter, I piętro, II piętro-poddasze) należy wykonać jako 3-szybowe w ramach i ościeżnicach z PCV wielokomorowego z systemem wentylacji skrzydła.
W ramach robót należy wymienić parapety wewnętrzne na z materiału płyt z konglomeratów kamiennych na spoiwie poliestrowym.
Wymiana okien obejmuje wszystkie roboty towarzyszące i wykończeniowe wraz z robotami malarskimi: parapety wewnętrzne, uszczelnienie styków z parapetami zewnętrznymi, odtworzenie wypraw ościeży, uszczelnienia, dobór kolorystyki malarskiej.
Wymiana drzwi zewnętrznych obejmuje: wymianę kompletnych drzwi wraz z osprzętem zamykającym, odtworzeniem ościeży, uszczelnieniem i robotami malarskimi.
Zakres i ilość robót zostały zawarte w załączniku nr 9 do SWZ - Przedmiar
Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do określenia ceny wykonania zamówienia i powinien być zweryfikowany pod względem zgodności ze stanem faktycznym przez Wykonawcę podczas wizji w terenie, o której mowa poniżej.
Wszystkie wyszczególnione w przedmiarach, opisach, specyfikacjach technicznych , itp. nazwy własne urządzeń, materiałów są podane do określenia standardu oraz właściwości technicznych i należy je traktować pomocniczo w procesie przygotowania oferty. Należy przyjąć, że we wszystkich takich przypadkach wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały do realizacji przedmiotu zamówienia nie mogą jednak posiadać parametrów technicznych i właściwości gorszych niż wyszczególnione w dokumentach przetargowych.
Zakupione i wbudowane materiały muszą odpowiadać Polskim Normom, wymogom, które określa art. 10 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r., art. 5 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku prac budowlanych.
WIZJA LOKALNA
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
2. Wprowadzono wymóg odbycia wizji lokalnej. W takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 p.z.p.
3. Wyznacza się następujące terminy wizji lokalnej: 11.07.2023 r., 14.07.2023 r. oraz 17.07.2023 r. w godzinach od 8:00 do 13:00. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z: Ewa Siwek, tel. 601-084-958, 74 8 126 327 wew. 14, e-mail: e.siwek@miedzylesie.pl
Po zmianie:
W ramach przedsięwzięcia pn: „Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzylesiu”
należy wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych bocznych w budynku ratusza w Międzylesiu na działce nr 185/71, Plac Wolności 1, 57-530 Międzylesie.
Obiekt figuruje w wykazie zabytków przeznaczonym do ujęcia w wojewódzkiej ewidencji zabytków oraz jest usytuowany na obszarze ośrodka historycznego miasta Międzylesie. Przedsięwzięcie uzyskało pozytywną opinię Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w piśmie z dnia 06.12.2022r. nr W/N.5183.2996.AM.
Przedsięwzięcie obejmuje wymianę istniejącej stolarki okiennej – drewnianej skrzynkowej na nową wykonaną z PCV w kolorze złamanej bieli, o takich samych wymiarach jak oryginalne z zachowaniem istniejących podziałów oraz wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej- drzwi boczne (1 szt) na drewniane o takich samych wymiarach i detalach ozdobnych. Budynek administracyjny Urzędu Miasta i Gminy w Międzylesiu jest budynkiem trzykondygnacyjnym. Budynek pełni funkcję administracji publicznej.
Opis stanu istniejącego
Przedmiotowa zewnętrzna stolarka okienna i drzwiowa wykonana jest w materiale drewna. Okna typu skrzynkowego z pojedynczym oszkleniem skrzydła. Forma historyczna z kształtem i podziałem dla epoki początku XX wieku. Drzwi boczne drewniane szpongowe z naświetlem prostym.
Zewnętrzna stolarka okienna i drzwiowa winna spełniać wymogi określone ustawą Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. z 2022 roku poz.1225).
Zgodnie z załącznikiem nr 2 w/w Rozporządzenia przyjęto następujące wartości współczynnika przenikania ciepła:
- dla okien – U(max) = 0,9 W/(m2·K),
- dla drzwi zewnętrznych – U(max) = 1,3 W/(m2·K).
Przedsięwzięcie obejmuje wymianę stolarki okiennej w ilości łącznej 101 szt. i stolarki drzwiowej w ilości 1szt, zaakceptowanych uzgodnieniem konserwatorskim; z dnia 18 maja 2017r. nr W/N.5183.1034.2017.DS i jego aktualizacją z dnia 12 czerwca 2023 r. nr W/N.5183.1289.2023.AM.
Załączony do niniejszej specyfikacji Projekt Architektoniczno-Budowlany stanowiący załącznik nr 8 do SWZ, obejmuje zestawy charakterystycznych okien, których rozmieszczenie w budynku należy dostosować zgodnie z Przedmiarem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Wszystkie okna w budynku na trzech kondygnacjach (parter, I piętro, II piętro-poddasze) należy wykonać jako 3-szybowe w ramach i ościeżnicach z PCV wielokomorowego z systemem wentylacji skrzydła.
W ramach robót należy wymienić parapety wewnętrzne na z materiału płyt z konglomeratów kamiennych na spoiwie poliestrowym.
Wymiana okien obejmuje wszystkie roboty towarzyszące i wykończeniowe wraz z robotami malarskimi: parapety wewnętrzne, uszczelnienie styków z parapetami zewnętrznymi, odtworzenie wypraw ościeży, uszczelnienia, dobór kolorystyki malarskiej.
Wymiana drzwi zewnętrznych obejmuje: wymianę kompletnych drzwi wraz z osprzętem zamykającym, odtworzeniem ościeży, uszczelnieniem i robotami malarskimi.
Zakres i ilość robót zostały zawarte w załączniku nr 9 do SWZ - Przedmiar
Uwaga !!!
Tabela z zestawieniem powierzchni wymienianej stolarki została zmieniona.
WIZJA LOKALNA
1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół podpisany przez strony, który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
2. Wprowadzono wymóg odbycia wizji lokalnej. W takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 p.z.p.
3. Wyznacza się następujące terminy wizji lokalnej: 11.07.2023 r., 14.07.2023 r. oraz 17.07.2023 r. w godzinach od 8:00 do 13:00. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z: Ewa Siwek, tel. 601-084-958, 74 8 126 327 wew. 14, e-mail: e.siwek@miedzylesie.pl
Pozostałe zapisy rozdziału III pozostają bez zmian.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-24 09:00
Po zmianie:
2023-07-25 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-24 09:15
Po zmianie:
2023-07-25 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-23
Po zmianie:
2023-08-24
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Wymiana części stolarki okiennej w budynku nr 8 - I piętro (Centrum Zdrowia Psychicznego)
- TR.262.10.2024. Wykonanie robót budowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa pomieszczeń Klinicznego Oddziału Chorób Płuc (...) w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej Górze sp. z o.o."
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.