Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00273834/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Remont, przebudowa i rozbudowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy pl. K. Z. Starego 13,14,15 w Grodzisku Mazowieckim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 755 55 34 wew. 250
1.5.8.) Numer faksu: (22) 755 23 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7846221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Remont, przebudowa i rozbudowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy pl. K. Z. Starego 13,14,15 w Grodzisku Mazowieckim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93618b57-11b5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301067
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273834
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.46.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn.: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Remont, przebudowa i rozbudowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy pl. K. Z. Starego 13,14,15 w Grodzisku Mazowieckim wraz z rozbiórką budynku gospodarczego”
1. Opis przedmiotu zamówienia: „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Remont, przebudowa i rozbudowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy pl. K. Z. Starego 13,14,15 w Grodzisku Mazowieckim wraz z rozbiórką budynku gospodarczego”
Zakres robót budowlanych Zadania inwestycyjnego, którego dotyczy przedmiotowy nadzór inwestorski obejmuje:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu, przebudowy i rozbudowy trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy pl. K. Z. Starego 13,14,15 w Grodzisku Mazowieckim wraz z rozbiórką budynku gospodarczego. Zakres prac obejmuje m.in. : docieplenia, wymianę stolarki, remont posadzek i okładzin ścian i sufitów, wymianę dachu, remont elewacji. Inwestycja znajduje się na terenie działek nr 19, 20, 21 obręb ewidencyjny 140504_4.0027, obręb 0027 Grodzisk Mazowiecki Miasto
Pełny zakres robót objętych nadzorem określony jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Modern Eko Wojciech Świerczyński ul. Pietrusińskiego 12 lok. 9 42-207 Częstochowa, na którą składają się: projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót wraz z uwzględnieniem modyfikacji wynikających z pytań i odpowiedzi do przetargu.
Pełna dokumentacja budowlana i wykonawcza oraz inne dane dot. inwestycji zamieszczone są w ogłoszeniu o przetargu nr ZP.271.33.2023 z dnia 27.04.2023 r. zamieszczonym na stronie Zamawiającego - Gminy Grodzisk Mazowiecki pod adresem:
https://bip.grodzisk.pl/m,4571,zp271332023-remont-przebudowa-i-rozbudowa-trzech-budynkow-mieszkalnych-wielorodzinnych-przy-pl-k-z-s.html
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział IV SWZ i zał. nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 184 500,00 zł. brutto. Z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną (PTB Paweł Tomaszewski) przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Realizacja robót budowlanych na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz."
- DOSTAWY MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH I SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu Grodziskiego
- Dostawa leków 2 dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
- DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SZPITALA ZACHODNIEGO W GRODZISKU MAZOWIECKIM.
- Dostawa oleju napędowego, etyliny 95 i płynu AdBlue
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: Budowa ścieżki rowerowej relacji Nowa Sól - Bytom Odrzański.
- "Kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynków użyteczności publicznej".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim''
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z wykonaniem parkingu przy Szkole Podstawowej w miejscowości Bieżyce, gmina Gubin"
- Poprawa efektywności energetycznej i instalacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Cegielnianej 25 w Ozorkowie - nadzór inwestorski
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. "Budowa sali sportowej wraz z łącznikiem oraz budowa dwóch wind w istniejącej części szkoły"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.