Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00026233/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00049449/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-18
- 2024/BZP 00240905/01 - Wynik z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie oraz zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Starostwa Powiatowego w Gostyninie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyniński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Romana Dmowskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 48242357981
1.5.8.) Numer faksu: 48242357985
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gostynin.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gostynin.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89c66b14-afa9-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie oraz zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Starostwa Powiatowego w Gostyninie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89c66b14-afa9-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011053/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie oraz zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Starostwa Powiatowego w Gostyninie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.272.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie- zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie (część 1 postępowania- zadanie nr 1) - wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu części garażowo-warsztatowej budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej na ul. Przemysłowej 1, 09-500 Gostynin, dz. nr ewid. 1302/3, identyfikator działki ewidencyjnej- 140401_1.0001.1302/3
Zaprojektowano 36 paneli fotowoltaicznych o mocy 500Wp każdy oraz 1 panel o mocy 400Wp, łączna moc 18400W.
Dla układu zaprojektowano inwerter solarny przetwarzający prąd stały produkowany przez fotoogniwa na prąd przemienny wykorzystywany w obiekcie i wprowadzony do sieci.
Szczegółowe rozmieszczenie paneli fotowoltaicznych przedstawiono na rys E01. Mikroinstalację fotowoltaiczną należy zamontować z wykorzystaniem prefabrykowanych systemowych konstrukcji dachowych.
Opisany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i pokazany na załączonych rysunkach przeciwpożarowy wyłącznik prądu nie wchodzi w zakres zamówienia (wykonany we własnym zakresie, na dzień dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej istniejący).
Wydajność ogniw fotowoltaicznych nie mniej niż 200Wp z 1m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 postępowania w załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Starostwa Powiatowego w Gostyninie- zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej dla Starostwa Powiatowego w Gostyninie (część 2 postępowania-zadanie nr 2)
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Starostwa Powiatowego w Gostyninie na ul. 3-go Maja 43B, 09-500 Gostynin, dz. nr ewid. 3624/10, identyfikator działki ewidencyjnej- 140401_1.0001.3624/10
Zaprojektowano 80 paneli fotowoltaicznych o mocy 500Wp każdy, łączna moc 40000W.
Dla układu zaprojektowano inwerter solarny przetwarzający prąd stały produkowany przez fotoogniwa na prąd przemienny wykorzystywany w obiekcie i wprowadzony do sieci.
Szczegółowe rozmieszczenie paneli fotowoltaicznych przedstawiono na rys E01. Mikroinstalację fotowoltaiczną należy zamontować z wykorzystaniem prefabrykowanych systemowych konstrukcji dachowych.
Wydajność ogniw fotowoltaicznych nie mniej niż 200Wp z 1m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 postępowania w załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 166464,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 46
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 43
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 10
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 25
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288551,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: YUXTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482615991
7.3.3) Ulica: DOMANIEWSKA
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- ,,Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i modernizacji łazienek oraz klatek schodowych w DPS Gostynin"
- ,,Wykonanie remontu cząstkowego dróg o nawierzchni bitumicznej w ilości do 10 000m2"
- Modernizacja elektrycznej instalacji wewnętrznej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Gostyninie
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.