Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00240040/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Prace remontowo-konserwatorskie i budowlane budynku Stajni."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM-ZAMEK W ŁAŃCUCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 20 08
1.5.8.) Numer faksu: 17 225 20 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zamek-lancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zamek-lancut.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamek-lancut.ezamawiajacy.pl/pn/zamek-lancut/demand/76968/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Prace remontowo-konserwatorskie i budowlane budynku Stajni."2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-301f61f7-fc57-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063808/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Prace remontowo- konserwatorskie i budowlane budynku Stajni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240040/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane i konserwatorskie związane z remontem dachu i elewacji w szczególności: 1) Izolacja fundamentów - Roboty obejmują rozebranie nawierzchni z płyt drogowych (w zakresie wg PZT), odkopanie istniejących fundamentów. Następnie wykonać należy izolację poziomą metodą iniekcji grawitacyjnej, oraz izolację ścian fundamentowych za pomocą hydroizolacji. 2) Elewacje, naprawa gzymsu - Roboty obejmują odtworzenie uszkodzonych gzymsów wraz z ich dwukrotnym malowaniem farbą paroprzepuszczalną, oraz wykonaniem niezbędnych napraw obróbek blacharskich. 3) Remont cokołu - Remont cokołu obejmuje demontaż skorodowanej okładziny kamiennej, oczyszczenie zasolonych fug, odgrzybianie, impregnację, uzupełnienie fug. Następnie wykonanie izolacji powłokowej do wys. ok. 0,5m z zastosowaniem szlamu z impregnacją, następnie odtworzenie cokołu. 4) Wykonanie opaski żwirowej - Opaskę należy wykonać z dwustopniowym spadkiem w kierunku terenu. Zwieńczyć obrzeżem betonowym szerokości ~4 cm wystającym ~2 cm ponad powierzchnię wypełnienia z kamieni. Dodatkowo zaprojektowano drenaż opaskowy wokół budynku, zgodnie z rysunkiem HIP_PB_PZT_100 – Projekt zagospodarowania terenu – plansza ogólna. Od strony dziedzińca znajduje się nawierzchnia ceramiczna do odtworzenia na podstawie zachowanych fragmentów – lokalizacja zgodnie z rysunkiem HIP_PB_PZT_100 – Projekt zagospodarowania terenu – plansza ogólna. 5) Remont dachu: a) Konstrukcja dachu - Remont konstrukcji dachu obejmuje częściową wymianę elementów konstrukcyjnych więźby dachowej z uwagi na korozję biologiczną oraz impregnację ogniochronną elementów drewnianych. b) Lukarny - Wykonać należy rekonstrukcję lukarn. Lukarny wykonać z blachy miedzianej patynowanej na lekkiej konstrukcji drewnianej.
c) Pokrycie dachu - Rozebrać rynny, rury spustowe nie nadające się do użytku, część obróbek blacharskich w ilości zgodnie z dokumentacją projektową. Pokrycie dachu z blachy miedzianej przewidziano do rozbiórki i ponownego wykonania w ilości ~20%. Dodatkowo należy dokonać naprawy pokrycia z łupka w ilości 20m2. Pokrycie dachu należy odtworzyć wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi. Projektuje się uzupełnienie rynien dachowych, oraz rur spustowych. d) Ocieplenie dachu - Projektuje się ocieplenie dachu za pomocą wełny mineralnej gr. 20 cm, wraz ze wszystkimi niezbędnymi warstwami wchodzącymi w skład izolacji dachu, oraz wykończeniem za pomocą płyt z okładzin G-K. 6) Stolarka okienna - Należy wykonać rekonstrukcję okien drewnianych lukarn zgodnie z projektem architektonicznym, oraz zestawieniem stolarki okiennej. Pozostałe okna drewniane II-p. zostały przeznaczone do renowacji – zakres zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej. 7) Instalacja odgromowa i uziemiająca - Istniejącą instalację odgromową należy zdemontować i wykonać nową. Projektuje się nowy uziom otokowy z uwagi na prowadzone prace przy zabezpieczaniu fundamentów. Należy wykonać złącza kontrolne w ziemi i połączyć je z przewodami odprowadzającymi instalacji odgromowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2022500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2022500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2022500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Konserwatorska Jarosław Woźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6821199804
7.3.3) Ulica: ul. Płk. Nullo 7/4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-543
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAROSŁAW WOŹNIAK FIRMA BUDOWLANO-KONSERWATORSKA
jakie przetargi wygrała firma
JAROSŁAW WOŹNIAK FIRMA BUDOWLANO-KONSERWATORSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2022500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŁAŃCUT
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR MARKOWA
- USŁUGA TRANSPORTOWA W ZAKRESIE PRZEWOZU OSÓB BĘDĄCYCH UCZESTNIKAMI DOMU DZIENNEGO POBYTU DLA SENIORÓW W KOSINIE "AKTYWNY SENIOR" ORAZ OŚRODKA OPIEKI DZIENNEJ W WYSOKIEJ
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR RAKSZAWA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR CZARNA
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR BIAŁOBRZEGI
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.