Og³oszenie z dnia 2022-08-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00432397/01 - Wynik z dnia 2022-11-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej w K³omnicah
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Grzegorza Piramowicza w K³omnicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000209496
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³omnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-270
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343281038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs_klomnice@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.klomnice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej w K³omnicah
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6ee9d386-1888-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00301121
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00299706/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej w Klomnicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings 2) Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3) Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 4)Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d)w³±czona obs³uga JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 5)Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 6)Zamawiaj±cy wymaga, by formaty dokumentów sporz±dzanych przez Wykonawcê by³y zgodne z za³±cznikiem nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych i jednocze¶nie rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 7)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a).zip b).7Z 8)W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. 9)Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 10)Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 11)Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. 12)Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Dopuszcza siê opcjonalnie komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej: astepien@klomnice.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej "RODO", informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa w K³omnicach ul. Szkolna 1, 42-270 K³omnice
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej w K³omnicach jest Pan Zenon Kubat, e-mail: zkido@onet.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadania pn.:
Dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej w K³omnicach
nr 1/DOW/SPK/2022 prowadzonym
w trybie podstawowym bez negocjacji
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres
4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z p.z.p.;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/DOW/SPK/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Szko³y Podstawowej w K³omnicach w okresie od wrze¶nia do grudnia 2022, zgodnie z organizacj± roku szkolnego i bie¿±cym planem lekcji. Us³uga ¶wiadczona bêdzie w dni powszednie, z wyj±tkiem sobót, ¶wi±t i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a tak¿e przerw w realizacji zajêæ dydaktyczno-wychowawczych, okre¶lonych na podstawie przepisów rozporz±dzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r w sprawie organizacji roku szkolnego (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa ¶wi±teczna oraz dodatkowe dni wolne od zajêæ dydaktyczno-wychowawczych ustalonych zgodnie a § 5 rozporz±dzenia Rady Ministrów z 05 pa¼dziernika 2010r. zmieniaj±cego rozporz±dzenie w sprawie organizacji roku szkolnego Dz. U. Nr 186, poz. 1245).
2. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie dowozu dzieci z miejscowo¶ci Konary, Lipicze, Zdrowa, Pacierzów, Zawada i Zberezka do Szko³y Podstawowej w K³omnicach. Przewóz winien odbywaæ siê wed³ug harmonogramu uzgodnionego z Dyrektorem Szko³y Podstawowej w K³omnicach ustalanego w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z organizacj± roku szkolnego oraz obowi±zuj±cym w danym czasie planie lekcji.
3. Dowóz dzieci odbywaæ siê bêdzie na trasach:
Trasa 1: Szko³a Podstawowa w K³omnicach - Zdrowa (przy OSP) - Szko³a Podstawowa w K³omnicach.
Trasa 2: Szko³a Podstawowa w K³omnicach - Lipicze (pêtla przy stawie) - Lipicze (przy DK1) - Zberezka - Zawada (centrum) - Konary (przy szkole) - Pacierzów (ul. Wolno¶ci) - Pacierzów (ul. Le¶na) - Szko³a Podstawowa w K³omnicach
W trakcie jednego dnia przewidziane s± trzy kursy na ka¿dej z tras: jeden poranny i dwa popo³udniowe odwozowe.
¦rodek transportu niezbêdny do wykonania us³ugi - pojazd posiadaj±cy co najmniej 55 miejsc siedz±cych (nie wliczaj±c kierowcy).
Maksymalna przewidywana liczba punktów zatrzymania (poza postojem przy szkole):
Trasa nr 1: 5 przystanków
Trasa nr 2: 10 przystanków.
4. W przypadku gdy z przyczyn niezale¿nych od szko³y lub w zwi±zku ze zmian± organizacji pracy szko³y nie bêdzie koniecznym wykonywanie jakiegokolwiek kursu, Wykonawca nie bêdzie dokonywa³ obci±¿enia za taki niezrealizowany przejazd. Informacjê o braku kursu Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê przekazaæ Wykonawcy na co najmniej 48 godzin przed jego planow± realizacj±.
5. W przypadku zawieszenia w szkole zajêæ w formie stacjonarnej, wynikaj±cego z zagro¿enia epidemiologicznego lub innych przyczyn losowych powoduj±cych brak mo¿liwo¶ci zapewnienia w³a¶ciwych i bezpiecznych warunków w placówce dla uczniów i wychowanków, powoduj±cych ca³kowite zawieszenie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca obci±¿y Zamawiaj±cego wy³±cznie wynagrodzeniem równowa¿nym obci±¿eniu za 1 kurs dziennie na trasach nr 1 i 2 oraz wed³ug stawek okre¶lonych w formularzu ofertowym, tytu³em zachowania gotowo¶ci do realizacji przedmiotu umowy po wznowieniu pracy szko³y w trybie stacjonarnym. Obci±¿enie takie mo¿e byæ dokonywane za 20 dni roboczych takich przestojów w ca³ym okresie obowi±zywania umowy.
6. Warunki dotycz±ce realizacji us³ugi:
1) Zamawiaj±cy wymaga, aby w realizacji przedmiotu zamówienia, na stanowisku kierowcy zatrudnione by³y osoby posiadaj±ce uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustaw± z dnia 06 wrze¶nia 2001r o transporcie drogowym oraz ustaw± z dnia 20 czerwca 1997r Prawo ruchu drogowym
2) Wykonawca musi posiadaæ wszelkie uprawnienia do wykonywania odp³atnego transportu drogowego, stosownie do tre¶ci ustawy z dnia 06 wrze¶nia 2001r o transporcie drogowym a ponadto pojazdy musz± posiadaæ aktualn± i wa¿n± polisê ubezpieczenia OC i NW
3) Przewóz dzieci musi odbywaæ siê pojazdami spe³niaj±cymi wymagania w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia przewidziane przepisami prawa. Dodatkowo wszelkie pojazdy musz± byæ prawid³owo oznakowane w obowi±zuj±ce tablice informacyjne o przewozie dzieci i spe³niaæ przepisy z zakresu bhp oraz ppo¿.
4) Przewóz mo¿e byæ wykonywany wy³±cznie przy obecno¶ci opiekuna wskazanego przez Dyrektora Szko³y Podstawowej w K³omnicach, odbieranego przez przewo¼nika z siedziby szko³y przed rozpoczêciem trasy. Zatrudnienie opiekuna le¿y po stronie szko³y.
5) Dowóz dzieci winien odbywaæ siê nastêpuj±co: poranne dowozy do Szko³y Podstawowej w K³omnicach do godziny 7:50, natomiast popo³udniowe odwozy w zale¿no¶ci od zakoñczenia zajêæ szkolnych - szczegó³owy harmonogram zostanie uzgodniony z Dyrektorem Szko³y Podstawowej w K³omnicach. W szczególnych przypadkach, uzale¿nionych m. in. od organizacji pracy szko³y Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany dziennej ilo¶ci kursów.
6) Koszt dojazdu pojazdu z bazy do punktu startowego oraz z punktu koñcowego do bazy winien byæ skalkulowany w stawce za kurs.
7) Do prawid³owego wykonania zamówienia wymagany jest ¶rodek transportu - 1 pojazd, który posiada co najmniej 55 miejsc siedz±cych (nie wliczaj±c kierowcy). Pojazd powy¿szy musi spe³niaæ warunki wskazane w § 22 ust. 1, 2 i 3 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia /Dz.U.2016.2022 z pó¼n.zm./ oraz art.57 ust. 1 Ustawy Prawo o ruchu drogowym /t.j.Dz.U.2020.110 z pó¼n.zm./.
8) Wykonawca w przypadku awarii pojazdu zorganizuje transport zastêpczy w czasie wskazanym w ofercie, przy czym konieczne jest w takim przypadku powiadomienie Dyrektora Szko³y Podstawowej w K³omnicach oraz wykonywanie zamówienia pojazdem sprawnym technicznie, spe³niaj±cym wymogi stawiane przez Zamawiaj±cego w SWZ. Transport zastêpczy nie jest podstaw± do zwiêkszenia stawki za obs³ugê tras.
9) Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y:
a) zapewnienie punktualnego, bezpiecznego i bezawaryjnego przewozu dzieci w godzinach ustalonych wed³ug rozk³adu jazdy;
b) przestrzeganie przepisów prawnych w zakresie czasu pracy kierowców oraz przestrzeganie ogólnych warunków przewozu;
c) w przypadku awarii pojazdu przed wyjazdem Wykonawca zobowi±zany jest podstawiæ niezw³ocznie sprawny pojazd zastêpczy; wszelkie koszty zwi±zane z podstawieniem pojazdu zastêpczego obci±¿± Wykonawcê;
d) przestrzeganie bezpieczeñstwa wszystkich przewo¿onych osób;
e) zapewnienie sprawnego ogrzewania i stosowanie go przy stosowych warunkach pogodowych,
f) utrzymanie pojazdu w nale¿ytym porz±dku i czysto¶ci,
g) zachowania kultury osobistej przez kierowcê,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug, o którym mowa w art. 214 ust. l pkt 7 ustawy Pzp.
a) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ wybranemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielania zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy us³ug
b) Zakres zamówienia polegaæ bêdzie na powtórzeniu podobnych us³ug jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
c) Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e warto¶æ tych us³ug mo¿e wynie¶æ maksymalnie do 100% warto¶ci zamówienia podstawowego.
d) Wykonawca przyst±pi do wykonania robót podobnych wy³±cznie po zawarciu umowy, pod warunkiem zaistnienia przes³anek o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp, po cenach wynegocjowanych z Zamawiaj±cym.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku awarii
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± licencjê lub zezwolenie na wykonanie krajowego transportu drogowego osób wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 roku o transporcie drogowym.
Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje ¶wiadczenie, do którego realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na dowo¿eniu uczniów do placówek o¶wiatowych o warto¶ci us³ugi brutto nie mniejszej ni¿ 30.000,00z³ brutto (trzydzie¶ci tysiêcy z³otych brutto) w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; (za³±cznik nr 6 do SWZ)
b) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje w³a¶ciwym taborem samochodowym tj. minimum 2 pojazdy przeznaczone do przewozu osób o liczbie miejsc siedz±cych dla co najmniej 55 osób (nie wliczaj±c kierowcy). Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca przed³o¿y wykaz pojazdów ze wskazaniem: marki, modelu pojazdu, liczby miejsc siedz±cych (bez kierowcy) i podstawy do dysponowania pojazdem (za³±cznik nr 7 do SWZ).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (Za³±cznik nr 3 do SWZ), O¶wiadczenie Wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania na podstawie art 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 – o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (za³±cznik nr 9 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Aktualn± licencjê lub zezwolenie, na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 roku o transporcie drogowym
b) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 6 do SWZ;
c) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami.– za³±cznik nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (mo¿liwo¶æ sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów np. konsorcjum, spó³kê cywiln±). W takim przypadku:a) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo. Nie dotyczy to spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
d) Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± nazw± albo z umowy podmiotów wspólnie sk³adaj±cych ofertê (do³±czonej do oferty).
e) Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno posiadaæ tak± sam± formê jak oferta. Pe³nomocnictwo sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
f) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
g) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz art 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 – o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (¿aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu
z postêpowania, co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy
z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie).
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór Za³±cznik nr 5 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Za³±cznikiem do niniejszej specyfikacji jest wzór umowy, wed³ug której zawarta zostanie umowa z wykonawc±, którego oferta bêdzie najkorzystniejsza. (projektowane postanowienia umowy stanowi za³±cznik nr 8 SWZ)2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 3 do SWZ
3. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust 1 pkt 2-4 oraz ust 2 ustawy Pzp
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia wynosi: 84 dni, licz±c od 01.09.2022 do 31.12.2022 (we wszystkie dni nauki szkolnej, okre¶lone przez aktualne Rozporz±dzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego)2. Wszelkie pozosta³e informacje Zamawiaj±cy zawar³ w SWZ
INNE PRZETARGI K£OMNICE
wiêcej: przetargi K£OMNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta ¦rodowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- "¦wiadczenie us³ug przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasa¿erskich o charakterze u¿yteczno¶ci publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu d±browskiego"
- Dowóz uczniów do placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesiêcznych
- Wykonanie us³ug przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Dowo¿enie uczniów do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ug transportowych w ramach bie¿±cego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.