Og³oszenie z dnia 2021-12-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00003060/01 - Wynik z dnia 2022-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci na terenie obiektów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku w 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. D±browskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 243665400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mazowiecka.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci na terenie obiektów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku w 2022 roku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-944ad971-5692-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00301496
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00118101/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ugi sprz±tania
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia@mazowiecka.edu.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania platformy zakupowej. Jednak¿e zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê poprzez platformazakupowa.pl, a nie za po¶rednictwem email. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej w sytuacjach
awaryjnych np. nie dzia³ania platformy zakupowej, na adres email zamowienia@mazowiecka.edu.pl. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”. W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp.numbrs .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami zosta³y szerzej opisane w rozdziale X SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecka Uczelnia Publiczna w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail: iod@mazowiecka.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obs³uguj±c± Mazowieck± Uczelniê Publiczna w P³ocku, a tak¿e instytucje finansuj±ce i kontroluj±ce;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane do czasu zakoñczenia archiwizacji, tj. przez okres 5 lat;
f) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo ich sprostowania*, ograniczenia przetwarzania**;
g) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych, bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
h) przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.ER.232.20.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci na terenie obiektów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku w 2022 r.
Us³uga wykonywana bêdzie na nastêpuj±cych obiektach Uczelni:
- budynek przy Placu D±browskiego 2 w P³ocku (Segment A - Wydzia³ Nauk o Zdrowiu i Segment B - Rektorat),
- budynek dydaktyczny oraz (HALA) - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu przy ul. Ga³czyñskiego 28 w P³ocku,
- budynek auli i dworku w Nowym Trzepowie 55,
- budynek przy ul. Ko¶ciuszki 20 w P³ocku – Akademickie Liceum Ogólnokszta³c±ce,
- Dom Studenta przy ul. Nowowiejskiego 6 w P³ocku,
- budynek mieszkalny przy ul. Drêtkiewicza 8 w P³ocku.
Na us³ugê sk³ada siê:
- us³uga sprz±tania i utrzymania czysto¶ci wykonywana wewn±trz obiektów,
- utrzymanie czysto¶ci i sprz±tanie terenu zewnêtrznego,
- na terenie zewnêtrznym w okresie jesienno-zimowym w zakres us³ugi wchodzi od¶nie¿anie wszystkich obiektów,
- zaopatrzenie i uzupe³nianie w artyku³y chemiczne, ¶rodki: czysto¶ci, dezynfekcyjne i gospodarcze zgodnie z wytycznymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
W ramach realizacji zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji w zakresie wykonywania us³ugi od¶nie¿ania oraz us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w sobotê lub w niedziele.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy DZIA£ II SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90919000-2 - Us³ugi sprz±tania biur i szkó³ oraz czyszczenia urz±dzeñ biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
W ramach realizacji zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji w zakresie wykonywania us³ugi od¶nie¿ania oraz us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w sobotê lub w niedziele. Zamawiaj±cy przyznaje sobie prawo do zwiêkszenia zamówienia:a) wykonania us³ugi od¶nie¿ania, tj. zwiêkszenia o dodatkowe 70 dni, czyli zwiêkszenie z 15 gwarantowanych dni do maksymalnie 85 dni wykonywania us³ugi od¶nie¿ania;
b) w przypadku zaistnienia konieczno¶ci odbywania siê zajêæ i imprez masowych na obiektach przy Placu D±browskiego 2, ul. Ko¶ciuszki 20 oraz ul. Ga³czyñskiego 28 w soboty lub niedziele, tj. zwiêkszenie o dodatkowe 900 godzin, czyli zwiêkszenie ze 100 gwarantowanych godzin pracy w sobotê lub niedzielê do maksymalnie 1000 godzin pracy w sobotê lub w niedzielê.
Wykonawca nie mo¿e domagaæ siê dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania, w przypadku, gdy Zamawiaj±cy nie skorzysta z przewidzianego prawa opcji. Prawo opcji jest realizowane na podstawie umowy, w zwi±zku z tym nie wi±¿e siê z konieczno¶ci± zawierania aneksu do umowy. Umowa zawarta z Wykonawc± regulowaæ bêdzie zarówno wykonanie czê¶ci zamówienia objêtego zakresem zadeklarowanym przez Zamawiaj±cego (czê¶æ minimalna zagwarantowana przez Zamawiaj±cego), jak i zastosowanie oraz warunki realizacji prawa opcji. Z prawa opcji Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ w terminie obowi±zywania umowy z Wykonawc±. Zamawiaj±cy zobowi±zany jest do pisemnego b±d¼ mailowego poinformowania Wykonawcy o decyzji skorzystania z prawa opcji, zgodnie z warunkami umownymi.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnosz±cych siê do przedmiotu zamówienia publicznego.
2. Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Kryterium oceny ofert i jego znaczenie oraz opis sposobu oceny ofert:
- kryterium „Cena”:
Uwaga: Zamawiaj±cy przyzna punkty w kryterium bior±c pod uwagê cenê oferty wraz z cen± dla prawa opcji.
a) znaczenie kryterium - 60 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert wed³ug kryterium „Ceny”:
L cena = (C min / C) x 60 pkt
gdzie:
L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
C min - cena w ofercie z najni¿sz± cen±
C - cena w ofercie ocenianej
- kryterium: „Jako¶æ us³ugi”
a) znaczenie kryterium - 40 pkt;
b) opis sposobu oceny ofert wed³ug kryterium „Jako¶æ us³ugi”.
Ocena w zakresie kryterium „mycie okien oraz powierzchni przeszklonych wewn±trz budynków 1 raz na 3 m-ce” (J) polega na przyznaniu Wykonawcy punktów, za wykonanie szerszej us³ugi ni¿ wskazana w opisie przedmiotu zamówienia us³uga mycia okien oraz powierzchni przeszklonych wewn±trz budynków, tj. 1 raz na 4 m-ce.
Je¿eli Wykonawca wska¿e, i¿ wykona us³ugê mycia okien oraz powierzchni przeszklonych wewn±trz budynków 1 raz na 3 m-ce, otrzyma 40 pkt.
Je¿eli Wykonawca wska¿e, i¿ wykona us³ugê mycia okien oraz powierzchni przeszklonych wewn±trz budynków 1 raz na 4 m-ce, otrzyma 0 pkt.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± ilo¶ci± punktów, stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ka¿dym kryterium, obliczonych wg. wzoru:
P= LC+J
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów,
LC – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
J - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Jako¶æ us³ugi”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ us³ugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, tj. dotycz±ce:- sytuacji ekonomicznej lub finansowej – o udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, którzy wyka¿±, ¿e:
jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 500 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
a) dysponuje minimum 1 osob± pe³ni±c± funkcjê koordynatora,
b) dysponuje minimum 20 osobami posiadaj±cymi kwalifikacje odpowiednie do wykonania us³ugi stanowi±cej przedmiot zamówienia,
c) posiada do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje us³ugê polegaj±c± na sprz±taniu pomieszczeñ w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 600 000,00 z³ brutto (s³ownie: sze¶æset tysiêcy z³otych 00/100).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, Za³±cznik nr 10 do SWZ,
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, Za³±cznik nr 11 do SWZ,
3. dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego, tj. na kwotê co najmniej 500 000,00 z³ brutto.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.Do oferty (tj. Formularz oferty) nale¿y do³±czyæ:
1) Formularz cenowy (Za³±cznik nr 2 do SWZ).
2) O¶wiadczenie dotycz±ce kryterium pozacenowego (Za³±cznik nr 3 do SWZ).
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 4 do SWZ) w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 5 do SWZ) w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (Za³±cznik nr 6 do SWZ), a tak¿e wraz z o¶wiadczeniami, o którym mowa w pkt 2 i 3, tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, tj.:
a) O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 7 do SWZ;
b) O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 8 do SWZ.
6) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (Oferta wspólna):
a) o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu z postepowania – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 4 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców (na oddzielnym formularzu) lub pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli) w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postepowaniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 5 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu (na oddzielnym formularzu) lub pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli) w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
c) o¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (Za³±cznik nr 9 do SWZ), z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w formularzu oferty.
8) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
9) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: pieni±dzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy – Mazowiecka Uczelnia Publiczna w P³ocku, PKO Bank Polski S.A. 46 1020 3974 0000 5102 0084 8077 – w tytule „¦wiadczenie us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci na terenie obiektów Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku w 2022 roku”
Zaleca siê do³±czyæ kopiê dowodu wp³aty wadium do oferty.
2. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
3. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza,
4. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
5. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
9. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium je¶li pieni±dze znajduj± siê na koncie Zamawiaj±cego w terminie /godzina/ sk³adania ofert.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia, je¿eli:
a) warunek okre¶lony w Rozdziale XI ust. 1 pkt. 3) SWZ spe³nia co najmniej jeden z Wykonawców;
b) warunek okre¶lony w Rozdziale XI ust. 1 pkt. 4) a) i b) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± mog± spe³niaæ ³±cznie;
c) warunek okre¶lony w Rozdziale XI ust. 1 pkt. 4) c) SWZ spe³nia co najmniej jeden z Wykonawców.
W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±cz± do oferty o¶wiadczenie z art. 117 ust 4 Pzp, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (Za³±cznik nr 8 do SWZ).
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania: o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu z postêpowania (Za³±cznik nr 4 do SWZ) oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu) (Za³±cznik nr 5 do SWZ) sk³ada: - ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub - pe³nomocnik (umocowany do sk³adania o¶wiadczeñ woli) w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 i 2 Prawa Zamówieñ Publicznych oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian w zakresie:a) zmiany wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT,
b) zmiany wynagrodzenia poprzez jego zmniejszenie w wyniku zawê¿enia zakresu sprz±tania ze wzglêdu na wykonanie ewentualnego remontu na obiekcie.
c) zmiany wynagrodzenia poprzez jego zmniejszenie w wyniku zawê¿enia zakresu sprz±tania ze wzglêdu na rozwój pandemii Covid i zwi±zane z tym wprowadzenie na Uczelni ograniczenia w prowadzeniu zajêæ dydaktycznych ze studentami w formie stacjonarnej.
d) zmiany wynagrodzenia poprzez jego zmniejszenie w przypadku wyst±pienia dni wolnych, których nie uwzglêdni³ Zamawiaj±cy. Zmiana wynagrodzenia w przypadku wyst±pienia dni wolnych w danym miesi±cu, nie wymaga zmiany umowy w formie aneksu.,
e) zmiany wynagrodzenia poprzez jego zmniejszenie w wyniku zawê¿enia zakresu sprz±tania ze wzglêdu na zbycie lub wydzier¿awienie obiektu/obiektów przez Zamawiaj±cego,
f) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy wykonawca wykonuje umowê przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym z SWZ,
g) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci:
- zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych,
- zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienia ziemi, pandemia,
- buntów, niepokoi, strajków.
2. Zmiany postanowieñ niniejszej umowy mog± nast±piæ za zgod± obu stron w formie aneksu pisemnego, pod rygorem niewa¿no¶ci.
Zakres zmian umowy zosta³ szerzej opisany w Dziale III SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-12
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Posi³ki w formie obiadów z dowozem dla klienta Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w 2025r.
- ¦wiadczenie us³ug przewozu i przechowywania zw³ok i szcz±tków ludzkich na obszarze dzia³ania prokuratur okrêgu p³ockiego i poza ich obszarem
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowej (sprzeda¿ i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespo³u Szkó³ im. Stanis³awa Staszica w G±binie
- Dostawa i monta¿ instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z monta¿em i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci w budynku Szko³y Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdañskiej w Pszczó³kach, 83-032 Pszczó³ki, ul. Szkolna 4
- Us³ugi utrzymania czysto¶ci
- "Codzienne sprz±tanie pomieszczeñ biurowych (...) w 2025 roku".
- Sprz±tanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci w budynkach oraz na posesjach budynków S±du Rejonowego w Legnicy
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na sprz±taniu budynku Domu Kultury "KADR" w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy przy ul. W. Rzymowskiego 32 w Warszawie w 2025 roku
wiêcej: Us³ugi sprz±tania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.