Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00290683/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
- 2022/BZP 00029129/01 - Wynik z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 im. mjr Henryka Dobrzańskiego "Hubala" w Łodzi w ramach programu „Laboratoria Przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. MJR. HENRYKA DOBRZAŃSKIEGO " HUBALA"
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472336680
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Harcerzy - Zatorowców 6
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 91-144
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: raf@binar.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp3lodz.wikom.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301740
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00290683/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-01-31
Po zmianie:
2022-07-29
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamówienie zostało podzielone na etapy.
Termin realizacji Etapu I od podpisania umowy do 28 grudnia 2021 r. – polega na dostarczeniu min. 60% wartości zaoferowanego zamówienia.
Termin realizacji Etapu II od 29 grudnia 2021 r. do 31 stycznia 2022 r. – polega na dostarczeniu pozostałej części wartości zamówienia.
Po zmianie:
Zamówienie zostało podzielone na etapy.
Termin realizacji Etapu I od podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. – polega na dostarczeniu min. 60% wartości zaoferowanego zamówienia.
Termin realizacji Etapu II od 31 grudnia 2021 r. do 29 lipca 2022 r. – polega na dostarczeniu pozostałej części wartości zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-07 08:30
Po zmianie:
2021-12-15 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-07 09:00
Po zmianie:
2021-12-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-01-05
Po zmianie:
2022-01-13
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
- "Zakup sprzętu, aparatury i wyposażenia medycznego i niemedycznego do poszczególnych lokalizacji MCM "Górna" w Łodzi".
- Adaptacja pomieszczeń w ZSPM w Łodzi w ramach projektu nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "Stopklatka"
- EZ.28.79.2025 Usługa 2 - letniej pogwarancyjnej obsługi serwisowej dla mammografu typ Selenia Dimensions o nr seryjnym 81005166638 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Sukcesywna dostawa leków, sprzętu, środków dezynfekcyjnych, preparatów weterynaryjnych i farmacji ludzkiej na potrzeby Schroniska dla Zwierząt w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kwalifikacje zawodowe sukcesem Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa drukarki 3D dla WEiP - DE-dzp.272-201/25
- Dostawa sprzętu technologii informacyjno-komunikacyjnych do szkół
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz ploterów na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.