Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00153842/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja obiektów szkolnych oraz szkół zarządzanych przez Powiat Kolbuszowski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kolbuszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 10
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172275880
1.5.8.) Numer faksu: 172271523
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolbuszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolbuszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja obiektów szkolnych oraz szkół zarządzanych przez Powiat Kolbuszowski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb6432ae-d0f5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301806
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032661/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja obiektów szkolnych oraz szkół zarządzanych przez Powiat Kolbuszowski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153842/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Liceum Ogólnokształcące w Kolbuszowej
Projektuje się wykonanie parkingów wraz z jezdnią manewrową, odwodnieniem, oświetleniem i monitoringiem. A także remont istniejącego utwardzenia zlokalizowanego bezpośrednio przy hali sportowej, wymianę ogrodzenia, budowę odcinka brakującego chodnika oraz wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznej na budynku strzelnicy.
Budowa oświetlenia parkingu, instalacji fotowoltaicznej oraz monitoringu zawiera się w oddzielnie opracowanych projektach branżowych wykonawczych.
Wymiana ogrodzenia wiąże się z rozbiórką istniejącego i wstawieniem nowego o wysokości 1,8m stalowe ocynkowane , malowane proszkowo i 2.2m betonowe.
Sala gimnastyczna
- Demontaż istniejącej stolarki okiennej
- Montaż nowej stolarki okiennej
- Demontaż części drzwi wewnętrznych ( w pomieszczeniach magazynowych )
- Montaż drzwi wewnętrznych ( w pomieszczeniach magazynowych )
- Roboty naprawcze tj. szpachlowanie , malowanie ścian -po wymianie okien i wykonaniu wymiany instalacji wentylacyjnych ,centralnego ogrzewania i elektrycznych
- Roboty instalacyjne wg opracowań branżowych ( wymiana oświetlenia na energooszczędne oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji ) zaplecze szatniowe przy sali :
- przebudowa - dostosowanie istniejących sanitariatów do obowiązujących przepisów
- wyburzenia istniejących ścianek działowych w sanitariatach( zgodnie z rysunkiem wyburzeń )
- wykonanie nowych ścianek działowych
roboty remontowe
- gipsowanie, malowanie, szpachlowanie
- okładziny ścienne - płytki na ścianach
- wymiana stolarki okiennej - demontaż i montaż nowej stolarki
- wymiana stolarki drzwiowej - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej oraz montaż nowych drzwi
- wymiana okien i drzwi bez kasowych na drzwi i okna Ei60 ( w ścianie z łącznikiem )
- remont posadzek - usunięcie starych warstw posadzkowych, oraz wykonanie nowych posadzek
- wymiana istniejących instalacji wewnętrznych
Kolor stolarki, materiał są zawarte w dokumentacji, oraz przedmiarach. Informacje dotyczące szkła powinien dostarczyć dostawca w oparciu o podstawowe wymagania (odporność ogniowa, przenikanie cieplne).
2) Centrum Kształcenia Zawodowego w Kolbuszowej
1. Ogrodzenie stalowe wykonane z profilu stalowego cynkowane i malowane proszkowo z cokołem betonowym, wysokość całkowita płotu h-1,8 m
2. Dwie instalacje fotowoltaiczne o mocy 40kW i 20kW z paneli polikrystalicznych o mocy znamionowej jednego panelu min. 535 Wp .
3) Zespół Szkół Agrotechniczno Ekonomicznych w Weryni
Projektuje się przebudowę istniejącego utwardzenia wraz z prze budową alejek i ustawieniem ławek parkowych, przebudowę odwodnienia, budowę instalacji oświetlenia parkowego, budowę instalacji fotowoltaicznej, budowę pochylni dla niepełnosprawnych do budynku szkoły a także wymianę istniejącego ogrodzenia.
Budowa wewnętrznej instalacji oświetlenia alejek, instalacji fotowoltaicznej oraz pochylni dla niepełnosprawnych zawiera się w oddzielnie opracowanych projektach branżowych wykonawczych.
Roboty wewnątrz budynku :
- Remont sali gimnastycznej (wraz z adaptacją garażu na magazyn sprzętu sportowego)
- Remont i przebudowa zaplecza sportowego wraz z komunikacją
- Budowa pochylni dla niepełnosprawnych wraz z przebudową wejścia i pomieszczeń przyległych, w tym remont łazienki dla osób niepełnosprawnych
- Remont pomieszczeń sportowych w piwnicy (szatnie siłownie, sale ćwiczeń, sanitariaty itp.)
- Wymiana instalacji elektrycznych w pomieszczeniach objętych zakresem opracowania (oświetlenia, gniazd wtykowych)
- Instalacje sanitarne w zakresie przebudowanych podejść wod.-kan., oraz grzejnikowa w zakresie przesunięcia/wstawienia grzejnika
4) Zespół Szkół Technicznych w Kolbuszowej
Przebudowa utwardzenia placu będzie polegała na rozebraniu istniejącego a następnie wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni z kostki brukowej mikrofazy. Wymiana ogrodzenia wiąże się z rozbiórką istniejącego i wstawieniem nowego o wysokości 1,8m stalowe ocynkowane , malowane proszkowo i 2.2m betonowe.. W miejscu gdzie jest duża różnica terenu z sąsiednią działką około (0,5m) projektuje się wykonanie elementów prefabrykowanych typu L i bezpośrednio przy nim posadowiono ogrodzenie.
Uwaga 1. Kanalizację deszczową w obiektach należy wykonać z rur PE strukturalnych karbowanych o wytrzymałości SN-8 kielichowych..
W opracowaniach projektowych nie podano konkretnych konstrukcji pod panele fotowoltaiczne, gdyż w tym przypadku wymagane są niekatalogowe opracowania i indywidualne dostosowanie do potrzeb.
Wytyczne dotyczące konstrukcji i szyn montażowych ujęte są w częściach opisowych projektów , na rysunkach będących częścią projektu oraz w przedmiarach..
Konstrukcje należy wykonać indywidualnie i dostosować do połaci dachu .Panele fotowoltaiczne powinny mieć w miarę możliwości wystawę południową i nachylenie około 30 stopni.
Zmiany umowy (cd):
Zamawiający dopuszcza:
1) zmianę podwykonawcy (zmiana niewymagająca sporządzania aneksu),
2) rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3) możliwość zmiany zakresu /robót/ prac jakie Wykonawca wskazał w ofercie do wykonania przy pomocy Podwykonawców (zmniejszenie, zwiększenie), jeżeli w odniesieniu do danej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa (nie dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu)
Zmiany mogą nastąpić po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego i spełnieniu wymagań specyfikacji dotyczących wykonywania wskazanego zakresu robót przez podwykonawców, w szczególności wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec nowego podwykonawcy.
Zapisy dotyczące podwykonawców i zawierania z nimi umów wynikające z SWZ oraz wzoru umowy stosuje się odpowiednio.
Zmiana umowy-terminy:
9) wykonywania robót, prac zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową. jeżeli konieczność ich wykonania może spowodować opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy–o czas wynikający z przygotowań do ich realizacji oraz o czas ich wykonywania jeżeli wymagają one dłuższego okresu wykonywania niż w pierwotnej umowie
10_ wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, w tym przeprojektowania.9) wykonywania robót, prac zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową. jeżeli konieczność ich wykonania może spowodować opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy–o czas wynikający z przygotowań do ich realizacji oraz o czas ich wykonywania jeżeli wymagają one dłuższego okresu wykonywania niż w pierwotne umowie
11) wystąpienia warunków architektonicznych tj. przebiegu kabli przewodów elektrycznych, rur, przewodów wentylacyjnych i innych w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji projektowej o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, w tym przeprojektowania.
Zmiany umowy -termin w przypadku
2) prowadzenia równoległych robót budowlano - montażowych przez inne podmioty, które uniemożliwiają realizację zamówienia – o okres, w którym nie była możliwa realizacja zamówienia z tego powodu.
3) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako pożar, powódź, huragan, eksplozje, awarie energetyczne, wojna, operacje wojskowe, stan wojenny, stan wyjątkowy, rozruchy, niepokoje społeczne, ataki terrorystyczne, strajki, epidemie, stany pandemii, znaleziska archeologiczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
4) wystąpienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy w szczególności:
a) wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn, których nie mógł przewidzieć, lub w przypadku niezbędnej konieczności np. z uwagi na bezpieczeństwo uczniów, pracowników, konieczność realizowania zadań szkoły np. matury itp.
b) brak dostępu do mediów niezawiniony przez Wykonawcę (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody, gazu czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy),
- o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy,
5) wstrzymania przez Zamawiającego lub organy administracji publicznej np. urzędy nadzoru budowlanego (w tym orzeczeniem sądu) prac objętych Umową, w szczególności z powodu zagrożenia życia lub zdrowia na budowie, prac archeologicznych, - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy,
6) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7195500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7195500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7195500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana REMBISZ Ryszard Rembisz Zielonka 39A 36-130 Raniżów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 814 102 22 78
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7195500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 15 pakietach
- Dostawa oleju napędowego
- Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk skratek i piasku tj. odpadów o kodzie 19 08 01 oraz 19 08 02 z oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej, ul Łąkowa
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.