Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363020205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 111A
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkim.kolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgkim.kolbuszowa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20510f4f-d715-4e68-b33c-d10e211dbf0b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630873
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20510f4f-d715-4e68-b33c-d10e211dbf0b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która dostępna
jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
Szczegóły zawarte zostały w pkt VIII, XII Instrukcji dla wykonawców - Rozdział I SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.1. Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej spółka z o.o. w Kolbuszowej tel.172275 227 http://www.zgkim.kolbuszowa.pl/ e-mail zgkim@kolbuszowa.pl
22.1.1.2Inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej spółka z o.o. Kolbuszowa jest Pan Wiesław Haraf : e-mail: iod1@zgkim.kolbuszowa.pl, tel. 17 227 52 27,
1.1.2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Dostawa oleju napędowego - numer referencyjny nadany sprawie: 1/T/12/2024
prowadzonym w trybie: podstawowym bez przeprowadzania negocjacji
1.1.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019)., dalej „ustawa Pzp”;
1.1.4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.1.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.1.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.1.7. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.1.8. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/T/12/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju napędowego (ON właściwy do warunków klimatycznych) w ilości ok. 200 000 litrów, do zbiornika dwupłaszczowego typu Fuelmaster o pojemności 5000 litrów, zlokalizowanego na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Kolbuszowej ul. Piłsudskiego 111A w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 do 14:00. Podana ilość jest szacunkowa. Umowa zostanie rozliczona do kwoty określonej w umowie i ofercie Wykonawcy. Sposób rozliczenia został określony w pkt. 12.1 niniejszej instrukcji.
2. Ilość zamówionych dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że ilość litrów podana w pkt. 1 jest ilością szacunkową, podaną w celu określenia przypuszczalnej ilości zamówienia. Z uwagi na to że, podane ilości mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych litrów paliwa.
3. Zakup paliw odbywał się będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że zapotrzebowanie określone w pkt. 1 zostało określone szacunkowo i może ulec zmianie. Z tytułu zakupu mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości lub wartości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać olej napędowy w odmianie odpowiedniej dla pory roku, zapewniając spełnienie przez dostarczone paliwo odpowiednich własności niskotemperaturowych w okresie zimowym.
5. Olej powinien odpowiadać normie PN-EN590:2013-12 oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz.U.2015.1680).
6. Wymagane jest by samochód auto-cysterna był wyposażony w przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliw (atestowaną). Podczas przeładunku paliwa z auto-cysterny do zbiornika paliw Wykonawca winien zachować szczególną ostrożność. Czynność ta winna być wykonywana z zachowaniem wszelkich, w tym zakresie przepisów BHP. Za cały cykl związany z dostarczaniem oleju napędowego do zbiornika odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
7. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą w ilości szacunkowej: od 2 tys. do 4,5 tys. litrów jednorazowo około 1-2 razy w miesiącu według potrzeb Zamawiającego.
8. Wykonawca zrealizuje jednostkową dostawę, nie później niż drugiego dnia roboczego, liczonych od dnia otrzymania zamówienia nadanego telefonicznie, faksem lub e-mailem przez Zamawiającego (termin dostawy podaje Zamawiający).
9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać do każdej dostawy, przed każdym rozładunkiem, komplet niezbędnych dokumentów dotyczących przywiezionego paliwa, zawierający co najmniej świadectwo jakości (orzeczenie laboratoryjne) producenta paliwa lub poświadczoną przez niego kopię atestu dotyczącą dostarczonej partii paliwa uwierzytelnionej podpisami Wykonawcy. Ewentualne wystąpienie niezgodności w ateście na paliwo danej partii, będzie uznane za niezgodne z zamówieniem i będzie podlegało reklamacji.
10. Faktyczna cena za jednostkową dostawę 1000 litrów oleju napędowego dla każdej dostawy ustalona zostanie przez Wykonawcę (i zweryfikowana przez Zamawiającego) z uwzględnieniem zaoferowanej marży oraz wyceny ze strony internetowej producenta oleju napędowego, ustalonej na dzień dostawy (wycena jednorazowej dostawy winna być dołączona do dokumentu WZ lub dosłana e-mailem najpóźniej w dniu dostawy).
11. Odbioru dostaw będzie dokonywał przedstawiciel Zamawiającego. Zamawiający może pobierać próbki paliwa przy każdej dostawie, w celu dokonania oceny wzrokowej czy paliwo jest klarowne, bez zawiesin, osadów, ciał stałych lub wody.
W przypadku stwierdzenia zanieczyszczeń paliwo uznane zostanie za niezgodne
z zamówieniem i zwrócone do Wykonawcy na jego koszt, z wymogiem natychmiastowego dostarczenia nowego, czystego paliwa.
12. W razie wątpliwości co do jakości dostarczanego oleju napędowego strony mogą zlecić jego zbadanie niezależnemu podmiotowi, na co Wykonawca wyraża zgodę. Gdy reklamacja okaże się nieuzasadniona, koszt badania ponosi Zamawiający.
W pozostałych przypadkach koszty badania ponosi Wykonawca.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania (zmniejszenia) zakresu rzeczowego zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń z tytułu zmniejszenia ilości zamawianych dostaw oraz całości zamówienia.
14. Zamawiający wymaga od Wykonawcy należytej staranności przy realizacji zobowiązań umowy.
15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
16. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- 09134100-8 - olej napędowy.
17. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności
z istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział II SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża brutto
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:1) Braku podstaw wykluczenia
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo Energetyczne (j.t. Dz.U.2022.1385) oraz złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ.
W celu spełnienia warunku udziału należy przedłożyć: kopię dokumentu stwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę odpowiednich uprawnień do obrotu paliwami tj. kopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo Energetyczne.
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż: 400.000,00 zł.
b. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującą osobą:
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują minimum jedną auto cysterną wyposażoną w przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliw (atestowaną), spełniającą wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach (j.t.Dz.U.2019.541) i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie auto cystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych - tylko w odniesieniu do dostawy na ON).
W celu spełnienia warunku udziału Zamawiający wymaga od Wykonawcy Wykazu sprzętu - Wykonawca musi dysponować minimum jedną auto cysterną wyposażoną w przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliw (atestowaną), spełniającą wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie auto cystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych - tylko w odniesieniu do dostawy na ON) - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2, Rozdział II SIWZ. W przypadku dysponowania sprzętem innym niż własny, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia danego sprzętu, wystawione przez podmiot udostępniający na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia.
Na potwierdzenie w/wym. warunku Wykonawca załączy wykaz sprzętu, z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1d do Rozdział I SWZ.
b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie):
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna spełnione przez udokumentowanie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: przynajmniej 2 dostawy związane z dostawą paliw o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto każda na zakres odpowiadający rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie Wykonawca składa wykaz wykonanych dostaw, którego wzór stanowi Rozdział II SIWZ Załącznik nr 1 do oferty wraz z załączeniem dowodów, że te dostawy zostały wykonane w sposób należyty lub są wykonywane należycie. W przypadku dostaw nadal wykonywanych należy podać łączną wartość dostarczonego paliwa przed upływem terminu składania ofert.
W celu spełnienia warunku udziału Zamawiający wymaga od Wykonawcy Wykazu wykonanych głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
Na potwierdzenie w/wym. warunku Wykonawca załączy wykaz wykonanych głównych dostaw, z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1e do Rozdział I SWZ.
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) Braku podstaw wykluczenia
2) Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.
W celu spełnienia warunku udziału należy przedłożyć: kopię dokumentu stwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę odpowiednich uprawnień do obrotu paliwami tj. kopię koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo Energetyczne.
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
b. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującą osobą:
W celu spełnienia warunku udziału Zamawiający wymaga od Wykonawcy Wykazu sprzętu - Wykonawca musi dysponować minimum jedną auto cysterną wyposażoną w przewoźną instalację pomiarową do wydawania paliw (atestowaną), spełniającą wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności Ustawy z dnia 11 maja 2001 r. prawo o miarach i aktów wykonawczych do ustawy w zakresie auto cystern (pojazdów do transportu paliw ciekłych - tylko w odniesieniu do dostawy na ON) - wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2, Rozdział II SIWZ. W przypadku dysponowania sprzętem innym niż własny, Wykonawca do wykazu załącza pisemne zobowiązanie do udostępnienia danego sprzętu, wystawione przez podmiot udostępniający na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia.
Na potwierdzenie w/wym. warunku Wykonawca załączy wykaz sprzętu, z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1d do Rozdział I SWZ.
b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie):
W celu spełnienia warunku udziału Zamawiający wymaga od Wykonawcy Wykazu wykonanych głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
Na potwierdzenie w/wym. warunku Wykonawca załączy wykaz wykonanych głównych dostaw, z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 1e do Rozdział I SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć:1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;
2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;
3. pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzieleniezamówienia:
a) W przypadku, o którym mowa w pkt 7, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b)Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania
określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
c) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.2. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie m.in. w niżej wymienionych przypadkach:
a) nierozpoczęcia przez Wykonawcę realizacji przedmiotu umowy,
b) dwukrotnego opóźnienia w dostawie zamówionego paliwa przekraczającego 24 godziny, które skutkowało będzie koniecznością zakupu przez Zamawiającego danej partii paliwa u innego dostawcy,
c) dwukrotnej odmowy przez Zamawiającego odbioru zamówionego paliwa, w sytuacjach określonych w §2.
d) dwukrotnej zasadnej reklamacji,
e) stwierdzenia, że Wykonawca nie wypełnia obowiązków wynikających z §2 ust.3 umowy.
f) nie przedłożenia ważnej polisy, w sytuacjach określonych w § 9.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-12
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Dostawa oleju napędowego
- Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk skratek i piasku tj. odpadów o kodzie 19 08 01 oraz 19 08 02 z oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej, ul Łąkowa
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_2" ..
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 02 03
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 odbieranych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliwa na rok 2025
- Dostawa paliwa napędowego dla Urzędu Miasta Milanówka
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Bydgoszczy
- Sukcesywne dostawy paliwa w roku 2025
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Głogów na 2025 r.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.