Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243026/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie Aleja Róż 2 – II ETAP”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 743 59 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 550667994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 742 77 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie Aleja Róż 2 – II ETAP”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc22997f-ff91-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301854
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059502/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja Instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie - II ETAP.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243026
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZ.272.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 511888,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie Aleja Róż 2 – II ETAP obejmuje część budynku „A” i „C” na poziomie parteru i pierwszego piętra.
W zakresie jest:
Demontaż istniejącej instalacji i grzejników oraz montaż nowej instalacji ze stali niskowęglowej wysokiej jakości pokrytej warstwą ocynku łączonej za pośrednictwem złączek zaciskowych, grzejniki płytowe wyposażone w zawory grzejnikowe termostatyczne, montaż zaworów regulacji przepływu montowanych u podstawy pionów. Wykonanie izolacji termicznej przewodów poziomych. Łączenie nowej instalacji z rur stalowych czarnych bez szwu wg PN 84/H-74200 łączonych przez spawanie do istniejącej instalacji węzła ciepłowniczego po stronie niskich parametrów.
Wykonanie robót w części budynku „C” – piwnica, parter i pierwsze piętro. Włączenie obiegu „C” do wspólnego rozdzielacza węzła cieplnego. Wyjście z węzła ciepłowniczego z obiegiem grzewczym „C”.
Wykonanie robót w części budynku „A” - piwnica, parter i pierwsze piętro. Włączenie obiegu „A” do wspólnego rozdzielacza węzła cieplnego. Obieg grzewczy „A” wyprowadzony został z pomieszczenia węzła podczas I etapu realizacji.
Próby szczelności, rozruch, uruchomienie i regulacja przepływów na całości instalacji nastaw wszystkich zaworów w okresie uruchomienia instalacji oraz w sezonie grzewczym.
Roboty budowlane wynikające z uszkodzeń w czasie prac demontażowych i montażowych – należy przewidzieć naprawy do stanu pozwalającego wykonanie malowania ścian sufitów, naprawa posadzek.
Roboty będą prowadzone podczas pracy Starostwa i Urzędu Miejskiego, po stronie Wykonawcy wymagane jest w przypadku kolizji, przesuniecie i zabezpieczenie istniejącego umeblowania i wyposażenia w miejscu prowadzonych robót a po zakończonej pracy przywrócenie ustawienia umeblowania i wyposażenia oraz posprzątanie pomieszczeń.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- Projektem Budowlanym pn. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie.
- Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych cz. II Instalacje sanitarne i przemysłowe.
- Przedmiarem robót.
UWAGA!
Wykonawca zobowiązany jest do demontażu grzejników i rurociągów oraz ich utylizacji – zapłata za złom wraca do Zamawiającego.
Uwaga:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki do SWZ:
• Przedmiar robót
• Projekt budowlany
• Projektowane Postanowienia Umowy
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – określony jako kryterium oceny ofert (min. okres gwarancji wynosi 24 miesiące).
Rodzaj wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia:
Kosztorysowe
Obowiązki Wykonawcy:
Zgodnie z postanowieniami PPU
Zasady realizacji przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami PPU
Warunki rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami PPU
Uwaga:
Odpady powstałe podczas wykonywania remontu stanowią własność Wykonawcy zgodnie z art. 3 pkt.32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.):
• materiały z demontażu nie nadające się do dalszego wykorzystania (np.: ziemia, gruz, itp.) traktowane są jako odpad, którego wytwórcą jest Wykonawca i który jest zobowiązany do wywiezienia go z terenu budowy;
• wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne leży po stronie Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407706,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407706,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T&D Instal Tomasz Piwko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241756755
7.3.3) Ulica: Fabryczna 49
7.3.4) Miejscowość: Ostrówek
7.3.5) Kod pocztowy: 07-132
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 407706,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
- Dzierżawa analizatora backup do badań immunochemicznych wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych
- "Wykonanie odgruzowania i remont kominów oraz wymiana pokrycia dachowego na budynku biurowym Starostwa Powiatowego w Wyszkowie przy ul. Zakolejowej 15A".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Łącznej w Wyszkowie
- Modernizacja dachu, elewacji i łazienek budynku hali sportowej Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Modernizacja obiektów szkolnych - 2 zadania
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- "Rozbudowa strażnicy OSP w miejscowości Działki - Rozbudowa strażnicy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.