Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00230019/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa oprogramowania biurowego, komputerów, laptopów, monitorów i głośników. Zadanie zostało podzielone na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@spradom.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa oprogramowania biurowego, komputerów, laptopów, monitorów i głośników. Zadanie zostało podzielone na 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-947eb0c4-f78e-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301878
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007123/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230019/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.272.53.2022.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 171138,22 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157183,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – Oprogramowanie:Oprogramowanie Microsoft Office Home and Business 2019 lub równoważne. Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane.
1) Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania pakietów biurowych, programów i planów licencyjnych opartych o rozwiązania chmury oraz rozwiązań wymagających stałych opłat w okresie używania zakupionego produktu.
2) Zamawiający nie dopuszcza dostawy licencji typu OEM.
3) Licencje na oprogramowanie biurowe muszą pozwalać na przenoszenie oprogramowania pomiędzy stacjami roboczymi (np. w przypadku wymiany stacji roboczej).
4) Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy oprogramowania biurowego oraz jego licencja pochodziły od tego samego producenta. Interfejs użytkownika w pełnej polskiej wersji językowej.
5) Możliwość automatycznej instalacji komponentów pakietu (przy użyciu instalatora systemowego).
6) Oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać z oprogramowaniem: system operacyjny Microsoft Windows 10, Microsoft Office 2010, Microsoft Office 2013, Microsoft Office 2016, Microsoft Office 2019, Microsoft Windows Server 2008, Microsoft Windows Server 2012, Microsoft Windows Server 2016, Microsoft Windows Server 2019* Możliwość zintegrowania uwierzytelnienia użytkowników z usługą katalogową (Active Directory).
7) Tworzenie i edycja dokumentów elektronicznych w ustalonym formacie, który spełnia następujące warunki:
− posiada kompletny i publicznie dostępny opis formatu,
− posiada zdefiniowany układ informacji w postaci XML,
− umożliwia wykorzystanie schematów XML,
− wspiera w swojej specyfikacji podpis elektroniczny w formacie XADES,
− możliwość automatycznego odzyskiwania dokumentów elektronicznych w wypadku nieoczekiwanego zamknięcia aplikacji, np. w wyniku wyłączenia zasilania komputera,
− prawidłowe odczytywanie i zapisywanie danych w dokumentach w formatach: DOC, DOCX, XLS, XLSX, XLSM, PPT, PPTX, MDB, ACCDB, w tym obsługa formatowania, makr, formuł i formularzy w plikach wytworzonych w MS Office 2003, MS Office 2007, MS Office 2010, MS Office 2013 i MS Office 2016, bez utraty danych oraz bez konieczności reformatowania dokumentów,
− wszystkie aplikacje w pakiecie oprogramowania biurowego muszą być integralną częścią tego samego pakietu, współpracować ze sobą (osadzania i wymiana danych, posiadać jednolity interfejs oraz ten sam jednolity sposób obsługi),
− edytor tekstowy powinien zapewnić możliwość tworzenia dokumentów dostępnych cyfrowo. Powinien zawierać narzędzie „inspektor dostępności” sprawdzające część wymagań dostępności w wytworzonym dokumencie. Edytor powinien pozwalać również na opisywanie osadzonych wszelakich obiektów w tekście (np.: tabela, wykres, grafika itp.) tekstem alternatywnym.
8) Pakiet zintegrowanych aplikacji biurowych musi składać się co najmniej z następujących aplikacji:
− edytora tekstów,
− arkusza kalkulacyjnego,
− narzędzia do przygotowywania i prowadzenia prezentacji,
− narzędzia do zarządzania informacją osobistą (pocztą elektroniczną, kalendarzem, kontaktami i zadaniami).
9) W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego powinno ono spełnić wszystkie wymagania opisane w pkt. od 1) do 9).
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji, na etapie dostawy, czy oprogramowanie i powiązane z nim elementy, takie jak certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania są oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powyższym celu zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne. W przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania płatności do czasu dostarczenia oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych. Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane producentowi oraz odpowiednim służbom i organom ścigania.
*Przedstawione powyżej zastrzeżone znaki handlowe służą jedynie do celów identyfikacyjnych i do określenia kompatybilności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 19582,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Komputery, laptopy, monitory i głośniki:1. Komputer przenośny (slim)
Przedmiot Zamówienia Nazwa Parametry minimalne
Laptop – 4 sztuki Procesor Wielordzeniowy, architektura x86, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, wydajność co najmniej 15000 pkt. dla systemów jednoprocesowych według Passmark – CPU Mark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) Zamawiający dokona oceny zaoferowanego procesora na podstawie wyniku testu Passmark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wydruku wyniku testu z w/w strony. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji na podstawie danych pobranych z tej strony, według stanu na dzień składania ofert.
Ekran przekątna min. 13” – max. 13,6”, rozdzielczość Full HD 1920x1080, podświetlenie LED;
Pamięć RAM 8GB DDR4
Dysk twardy dysk SSD 512 GB
Wbudowane komponenty, interfejsy klawiatura QWERTY;
kamera internetowa umieszczona na górze ekranu, rozdzielczość min. 0,9 Mpix;
karta dźwiękowa;
karta sieciowa Gigabit Ethernet – Zamawiający dopuszcza zewnętrzną kartę 1xRJ45
karta sieciowa Wi-Fi 802.11
karta Bluetooth;
moduł TPM lub moduł PTT;
porty: 2xUSB, 1xUSB 3.1 typ C, 1xHDMI,
gniazdo audio;
wbudowane głośniki.
Zasilanie akumulator litowo-jonowy
czas pracy 730 min
4-celowy;
zewnętrzny zasilacz sieciowy o wysokiej sprawności;
Zainstalowany system operacyjny min. Licencja Microsoft Windows 10 Professional PL 64Bit wersja polska z nośnikiem lub równoważny, tj. umożliwiający podłączenie komputera do domeny AD, zapewniający w 100% poprawne działanie pakietu office np. Microsoft Office 2007, 2010, 2013, 2016, 2019, 2021 wraz z obsługą programów dedykowanych – stworzonych pod system Windows 8, Windows 7 z zachowaniem ich pełnej funkcjonalności, stabilności, poprawności działania programów, systemu. Ww. oprogramowanie systemowe (rozwiązanie równoważne) powinno zapewnić poprawną obsługę powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych). Zamawiający nie dopuszcza w systemie możliwości instalacji dodatkowych narzędzi emulujących działanie systemów.
Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia legalność licencji u producenta oprogramowania.
Akcesoria
i wyposażenie torba (dedykowana rozmiarem) do przenoszenia notebooka;
mysz laserowa bezprzewodowa o długości min. 10 cm i szerokości min. 5 cm u podstawy.
Gwarancja min. 3 lata, w tym ekran i akumulator, naprawa w następnym dniu roboczym w miejscu instalacji; dyski twarde pozostają u Zamawiającego
2. Komputer typu All-in-One (komputer desktop z jednostką centralną zintegrowaną
w obudowie monitora LCD) z akcesoriami i oprogramowaniem.
Przedmiot Zamówienia Nazwa Parametry min.
KOMPUTER
(ALL–IN–ONE) – 25 sztuk
Procesor Wielordzeniowy, architektura x86, wydajność co najmniej 10 000 pkt. dla systemów jednoprocesowych według Passmark – CPU Mark (http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php) Zamawiający dokona oceny zaoferowanego procesora na podstawie wyniku testu Passmark CPU Mark ze strony: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia wydruku wyniku testu z w/w strony. Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji na podstawie danych pobranych z tej strony, według stanu na dzień składania ofert.
Ekran LCD; przekątna min. 23"; rozdzielczość Full HD 1920x1080;
Pamięć RAM 8GB DDR4
Dysk twardy DYSK SSD 256 GB
Napęd optyczny DVD +/-RW (wewnętrzny lub zewnętrzny)
Wbudowane komponenty, interfejsy karta graficzna HD;
karta dźwiękowa - zintegrowana;
karta sieciowa Gigabit Ethernet z obsługą WOL;
karta sieciowa Wi-Fi;
porty: 1xRJ45, 4xUSB typ A, 1xUSB typ C, 1xHDMI, gniazdo audio;
Zasilanie zasilacz o wysokiej sprawności, spełniający wymagania certyfikatu 80 Plus Bronze;
Zainstalowany system operacyjny min. Licencja Microsoft Windows 10 Professional PL
system 64Bit wersja polska z nośnikiem lub równoważny, tj.:
system operacyjny umożliwiający podłączenie komputera do domeny AD, zapewniający w 100% poprawne działanie pakietu office np.: Microsoft Office 2016, 2019, 2021 wraz z obsługą programów dedykowanych – stworzonych pod system Windows 8, 10, 11 z zachowaniem ich pełnej funkcjonalności, stabilności, poprawności działania programów, systemu. Ww. oprogramowanie systemowe (rozwiązanie równoważne) powinno zapewnić poprawną obsługę powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych).
Zamawiający nie dopuszcza w systemie możliwości instalacji dodatkowych narzędzi emulujących działanie systemów. Licencja i oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nigdy wcześniej nieaktywowane.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia
legalność licencji u producenta oprogramowania.
Akcesoria
i wyposażenie • klawiatura przewodowa QWERTY;
• mysz laserowa przewodowa o długości min. 10 cm
i szerokości min. 5 cm u podstawy;
• zintegrowana podstawa z regulacją wysokości
i pochylenia ekranu;
• wbudowane głośniki;
• wbudowany mikrofon;
• wbudowana w górną część obudowy matrycy cyfrowa kamera Full HD.
Gwarancja Minimum 3 lata, naprawa w następnym dniu roboczym
w miejscu instalacji, dysk twardy pozostaje
u Zamawiającego. (on-site, next business day)
Certyfikaty
i standardy Deklaracja zgodności CE
Komputer musi spełniać wymogi normy EPEAT – wymagany wpis dotyczący oferowanego modelu komputera w internetowym katalogu https://www.epeat.net lub równoważny, tj. wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę badawczą, który potwierdza: Efektywność energetyczna i żywotność baterii; Kryteria podstawowe GPP w UE: ST1 i KU1 / kryteria kompleksowe: KU5 dla danego urządzenia komputerowego wg. wytycznych zawartych w Rozporządzeniu (EU) nr 617/2013; Lista substancji wzbudzających szczególnie duże obawy (SVHC) w stężeniu większym niż 0,1 % (w/w); Kryteria podstawowe GPP w UE: ST3 / kryteria kompleksowe: ST4 dla danego urządzenia komputerowego wg. wytycznych zawartych w Rozporządzeniu REACH (WE) nr 1907/2009.
3. Monitor 27”Full HD 1920x1080 Porty: HDMI, D-SUB, Displayport - parametry minimalne
Proporcje obrazu: 16:9
Przekątna ekranu: 27"
Typ matrycy: TFT IPS
Rozdzielczość: 1920 x 1080 (FHD 1080)
Czas reakcji : 5 ms
Jasność: 250 cd/m2
Kontrast statyczny: 1 000:1
Kontrast dynamiczny: 10 000 000:1
Gniazda we/wy: 1 x Displayport
Gniazda we/wy: 1 x D - SUB
Gniazda we/wy: 1 x HDMI
Wbudowane głośniki: Tak
Certyfikaty: CE
Standard VESA: Pobór mocy: 15.4 W
Akcesoria w zestawie: Monitor z podstawą - Przewód D-Sub - Przewód Audio - Przewód zasilający - Dokumentacja użytkownika
4. Zestaw głośników komputerowych – parametry minimalne
Moc wyjściowa RMS 20 W x2
Stosunek sygnału do szumu ≥ 85 dBA
Pasmo przenoszenia 75 Hz - 18 KHz (+/- 9 dB)
Czułość wejścia
LPC: 750 mV ± 50 mV;
Aux: 550 mV ± 50 mV;
Rodzaj wejścia
RCA - 3,5 mm Auxiliary, RCA
Bass driver
4”, 6Ω, z portem bass reflex
Wejścia dla połączeń RCA do RCA lub RCA do AUX muszą umożliwiać podłączenie do: komputera, laptopa, tabletu, telefonu lub odtwarzacza płyt.
Głośniki mogą być ze sobą połączone za pomocą zwykłego przewodu głośnikowego.
Pilot.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
33195100-4 - Monitory
32342412-3 - Głośniki
4.5.5.) Wartość części: 137601,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20895,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22988,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20895,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICROCOMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962534464
7.3.3) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 14
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20895,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162965,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162965,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMCOM OLGA KWIATKOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482622689
7.3.3) Ulica: ul. Frontowa 4b
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162965,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- OPRACOWANIE KONCEPCJI TECHNICZNO DLA ZWIĘKSZENIA POJEMNOŚCI RETENCYJNEJ RZEKI MLECZNEJ WRAZ ZE ZBIORNIKIEM RETENCYJNO - ZALEWOWYM NA ODCINKU OD MOSTU W UL. WARSZAWSKIEJ DO MOSTU W UL. ALEKSANDROWICZA
- Przebudowa ul. Idalińskiej w Radomiu
- Wykonanie inwentaryzacji i audytu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasta Radomia
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa soków i napojów bezalkoholowych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu na rok 2025.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- Dostawa 9 szt. serwerów NAS z dyskami dla Urzędu Miasta w Redzie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.