eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumWykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sztumski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192638080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 31

1.5.2.) Miejscowość: Sztum

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55-267-74-20

1.5.8.) Numer faksu: 55-267-74-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: organizacyjny@powiatsztumski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5786fd29-3266-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003573/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w roku 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00241291/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.272.20.2021.DA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3108G Sztumskie Pole – Uśnice, nr 3107G Gościszewo – Węgry, nr 2900G Koniecwałd – Gronajny, nr 3106G DK nr 55 – stacja kolejowa Gościszewo, 2901G (DK nr 22 – Miłoradz) – Piekło.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 59479,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3105G Sztum – Dąbrówka Malborska – Łoza, nr 3109G Sztum – Kalwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 56798,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3103G DK nr 55 – stacja kolejowa Sztumska Wieś, nr 3141G Sztum – Watkowice, nr 3144G Postolin – (Pułkowice), nr 3113G Polaszki – Mikołajki Pomorskie, 3115G Postolin – Sadłuki – Dąbrówka Pruska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 65158,62 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3140G Pierzchowice – (Trzciano), nr 3142G Mikołajki Pomorskie – Pierzchowice – (Watkowice), nr 3143G Wilczewo – (Kamienna), nr 3113G ul. Dworcowa w Mikołajkach Pomorskich, nr 3137G Mikołajki Pomorskie – Nowy Targ, nr 3102G Klecewo – Cierpięta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 76187,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3104G Stary Targ – Nowy Targ – Balewo, nr 3101G Stary Targ – Kalwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 38224,98 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3130G Szropy – Jurkowice, nr 3128G Tropy Sztumskie – Żuławka Sztumska, nr 3129G Grzymała – Szropy – Tropy Sztumskie, nr 3131G Łoza – Lasy, nr 2913G DW nr 515 – Malewo, nr 2912G Szropy – (Złotowo).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 89979,33 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 2936G Dzierzgoń – Żuławka Sztumska – (Stare Pole), nr 3123G Żuławka Sztumska – (Stalewo).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 53944,23 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3124G Budzisz – Jasna – (Złotnica), nr 3126G Bągart – (Święty Gaj), nr 3125G Nowiec – Bągart – Jasna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 52469,43 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3110G Stary Targ – Waplewo Wielkie, nr 3100G Ramoty – Waplewo Wielkie – Dzierzgoń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 53898,24 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3146G Dworek – Stążki – (Jakubowo), nr 3147G Stążki – (Rodowo), nr 3116G Balewo – Cieszymowo – Matule.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 41673,33 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3114G Mikołajki Pomorskie – Dzierzgoń, nr 3111G Olszówka – Blunaki – Tywęzy, 3112G Tywęzy – Stara Wieś – Minięta.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 68501,37 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3127G Stary Dzierzgoń – Bądze, nr 3139G Bądze – (Kamieniec), nr 3117G Stary Dzierzgoń – Matule, nr 3145G DW nr 515 – Monasterzysko Wielkie – (Pachutki), nr 3121G Stare Miasto – Folwark.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 85759,83 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacje śliskości dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
- Ośnieżanie z jednoczesną likwidacją śliskości metodą jak wyżej dróg jednojezdniowych na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg.
- Usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu sprzętu technicznego umożliwiającego usuwanie zatorów - koparko-ładowarki, ładowarki, fadromy
Na drogach: nr 3133G granica powiatu – Gisiel – Myślice – Latkowo - granica powiatu, nr 3118G Myślice – (Porzecze), nr 3134G DW nr 526 – stacja kolejowa Myślice, nr 3122G Dzierzgoń – Lubochowo – Pronie, nr 3132G Lubochowo – Najatki, nr 3119G Pronie – Tabory.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 92292,70 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sztumskiego obejmujące działania prewencyjne, odśnieżanie i likwidację śliskości, przy użyciu własnych materiałów oraz własnego sprzętu i transportu, a w szczególności obejmuje:
- Mechaniczne odśnieżanie patrolowo - interwencyjne dróg miejskich na pełnej szerokości dwóch pasów ruchu pługiem oraz zatok autobusowych w ciągu tych dróg.
- Likwidacja śliskości dróg miejskich jednojezdniowych na pełnej szerokości oraz na zatokach autobusowych w ciągu tych dróg poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m².
- Mechaniczne odśnieżanie chodników w ciągu dróg powiatowych miejskich na szerokość od 1 m do 1,5 m.
- Likwidacja śliskości chodników w ciągu dróg powiatowych miejskich poprzez uszorstnianie mieszanką 30% soli z piaskiem w ilości 120g/m²
Na drogach powiatowych i chodnikach w pasie dróg powiatowych na terenie miasta Sztum.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 79427,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Rażąco Niska Cena

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9143,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9143,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Rażąco Niska Cena

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8755,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8755,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73818,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73818,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73818,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Trans - Wod - Kan P.H.M.B. - Eugeniusz Miklewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-000-02-18

7.3.4) Miejscowość: Ryjewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73818,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86154,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86154,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86154,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Trans - Wod - Kan P.H.M.B. - Eugeniusz Miklewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 581-000-02-18

7.3.4) Miejscowość: Ryjewo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86154,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36136,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36136,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36136,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRUSZ - POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-226-83-46

7.3.4) Miejscowość: Przezmark

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36136,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81774,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81774,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81774,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Macieszyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-225-49-76

7.3.4) Miejscowość: Bukowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81774,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52957,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52957,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52957,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-122-58-08

7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52957,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48831,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48831,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48831,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe "DARIA" Krzysztof Czałpiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-122-58-08

7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48831,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41601,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51098,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41601,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRUSZ - POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-226-83-46

7.3.4) Miejscowość: Przezmark

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41601,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38342,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38342,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38342,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Gajewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-111-99-86

7.3.4) Miejscowość: Stary Dzierzgoń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38342,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64085,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64085,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64085,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRUSZ - POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-226-83-46

7.3.4) Miejscowość: Przezmark

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64085,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51344,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78733,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51344,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J. AGRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-226-94-69

7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51344,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46170,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66328,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46170,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J. AGRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-226-94-69

7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46170,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80368,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80368,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80368,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUKAD P.H.U. Jerzy Detmer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-148-76-26

7.3.4) Miejscowość: Sztum

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80368,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.