Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251999/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Powiat Piski sercu bliski – utworzenie we wsi Łupki Alei im. Dr W. Klementowskiego, jako ogólnodostępnego miejsca służącego rekreacji i turystyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874254700
1.5.8.) Numer faksu: 874258701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9023081.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Powiat Piski sercu bliski – utworzenie we wsi Łupki Alei im. Dr W. Klementowskiego, jako ogólnodostępnego miejsca służącego rekreacji i turystyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-701bfc55-e692-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054200/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Powiat Piski sercu bliski” – utworzenie we wsi Łupki alei im. dr. W. Klementowskiego, jako ogólnodostępnego miejsca służącego rekreacji i turystyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Powiat Piski sercu bliski - utworzenie we wsi Łupki Alei im. dr W. Klementowskiego jako ogólnodostępnego miejsca służącego rekreacji i turystyce” w ramach Programu Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251999
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101557,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego oświetlenia parkowego wraz z montażem elementów małej architektury w celu utworzenia Alei im. dr W. Klementowskiego na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Łupkach na działce nr ew. 52/1 obręb Łupki.
Zamówienie publiczne realizowane ze środków Unii Europejskiej.
Nazwa projektu i programu: „Powiat Piski sercu bliski - utworzenie we wsi Łupki
Alei im. dr W. Klementowskiego jako ogólnodostępnego miejsca służącego rekreacji i turystyce”.
Zakres prac dotyczy:
1) Oczyszczenie fragmentu terenu (liście, gałęzie i chwasty),
2) Demontaż istniejących stalowych latarni parkowych – 7 sztuk,
3) Rozmieszczenie i wbudowanie nowych latarni oświetlenia parkowego w linii istniejących wraz z wykonaniem nowego zasilania z budynku internatowego SOSW w Łupkach – zgodnie z PZT rys.E-1 .
4) Dostawa i montaż kosza parkowego na śmieci montowanego do podłoża gruntowego,
5) Dostawa i montaż ławki parkowej z oparciem montowanej do podłoża gruntowego,
6) Dostawa i montaż tablicy informacyjnej montowanej do podłoża gruntowego,
7) Uporządkowanie terenu po wykonywanych pracach.
Całość instalacji wykonać zgodnie z normami, PBUE, przepisami bhp, „Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlano - montażowych - cz. V Instalacje elektryczne" oraz z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1225), a także w koordynacji z pozostałymi branżami procesu budowlanego obiektu.
Przed przystąpieniem do robot zapoznać się dokładnie z projektem technicznym. Prace należy prowadzić zgodnie z przedstawionym projektem technicznym oraz aktualnie obowiązującymi przepisami i normami. Wszelkie zmiany w trakcie realizacji robot związanych z wykonawstwem objętych niniejszym projektem instalacji, winny być uzgodnione z autorem opracowania i inspektorem nadzoru budowlanego oraz potwierdzone wpisem do dziennika budowlanego.
Wytyczenie trasy kabla oraz stanowiska słupów linii kablowej nN w terenie i inwentaryzację powykonawczą należy powierzyć właściwej jednostce geodezyjnej.
Po wykonaniu instalacji objętych niniejszym projektem, należy przeprowadzić badania pomontażowe i próby zgodnie z PN-93/05009/61 „Sprawdzenie odbiorcze". Wyniki dokonanych pomiarów i prób, winny się mieścić w odpowiednich granicach dopuszczalnych normami i przepisami. Wyniki pomiarów należy odnotować w odpowiednich protokołach, które wraz z niniejszą dokumentacją powinny być przechowywane przez użytkownika, przez cały okres eksploatacji wykonanych instalacji.
Użyte do budowy materiały i urządzenia powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub opinie badawcze wydane przez upoważnione jednostki badawcze.
Całość robot wykonać w sposób staranny i estetyczny, zgodnie z projektem, obowiązującymi przepisami i normami oraz sztuką budowlaną.
Środki techniczne i organizacyjne zapobiegające niebezpieczeństwom wynikających z wykonania robót budowlanych ujętych w projekcie.
Prace w pasach drogowych lub w ich pobliżu wykonać po odpowiednim oznakowaniu ciągów komunikacyjnych niezbędnym dla wykonania poszczególnych robot i wydzieleniu miejsc pracy zgodnie z „Rozporządzeniem Ministra Komunikacji oraz Administracji Gospodarki Terenowej i ochrony Środowiska z dnia 10.02.1977r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robot drogowych i mostowych" (Dz. U. nr 7 poz. 30).
Wszyscy pracownicy wykonujący roboty elektryczne winni posiadać świadectwo kwalifikacyjne dla osób uprawnionych do budowy i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w odpowiednim zakresie.
Osoby dozoru technicznego robót elektrycznych winne posiadać świadectwo kwalifikacyjne dla osób sprawujących dozór na eksploatacją i budową urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych w odpowiednim zakresie.
Pracownicy pracujący na wysokości winni być przeszkoleni i posiadać odpowiedni sprzęt asekuracyjny zgodnie z „Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robot budowlanych” (Dz. U. nr 47 poz. 401) spełniający wymogi normy PN-90 Z-08057 „Sprzęt ochronny chroniący przed upadkiem z wysokości".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122385,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151290,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122385,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELECTRO SUPPORT Hubert Czyż
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8491507007
7.3.3) Ulica: ul. Tuwima 40
7.3.4) Miejscowość: Pisz
7.3.5) Kod pocztowy: 12-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122385,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna II.
- Przebudowa drogi Snopki - Wąglik - etap I
- 1-Dostawa żwirów kruszonych o frakcjach: 2-5,6 mm i 8-11,2 mm w łącznej ilości ok. 648 t. 2-Dostawa ok. 108 t kruszywa łamanego 0/31,5 [mm] i ok. 108 t pospółki sortowanej o frakcji 0-63 mm bez gliny.
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
- 1 - Remont DP Nr 1658N (Turowo - Zawady). 2 - Remont DP Nr 1875N (Kumielsk - Cwaliny). 3 - Remont DP Nr 1664N (Stare Guty). 4 - Remont DP Nr 4616N (ul. Jagodna).
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.