eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PorąbkaDostawa mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco oraz wynajmem samochodu ciężarowego z termosem na potrzeby remontów dróg administrowanych przez Gminę Porąbka



Ogłoszenie z dnia 2024-04-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco oraz wynajmem samochodu ciężarowego z termosem na potrzeby remontów dróg administrowanych przez Gminę Porąbka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Porąbka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Porąbka

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-353

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.omasta@ug.porabka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69d1915b-f0db-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco oraz wynajmem samochodu ciężarowego z termosem na potrzeby remontów dróg administrowanych przez Gminę Porąbka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69d1915b-f0db-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050317/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa mieszanki mineralnoasfaltowej drobnoziarnistej na gorąco na potrzeby remontów cząstkowych dróg gminnych i wewnętrznych administrowanych przez Gminę Porąbka w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 187171,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa masy mineralno – asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco wraz z transportem oraz wynajmem samochodu ciężarowego z termosem na czas wbudowania masy na potrzeby remontów cząstkowych dróg gminnych i wewnętrznych administrowanych przez Gminę Porąbka na terenie sołectw Porąbka, Czaniec, Kobiernice i Bujaków w 2024 roku, w ilości około 270 ton. Wymagania dotyczące masy mineralno-asfaltowej stanowiącej przedmiot dostawy: 1) Przedmiotem dostawy będzie mieszanka mineralno-asfaltowa, do ręcznego wbudowania na gorąco, o uziarnieniu 0-8 mm przy czym zawartość frakcji kruszywa pow. 2 mm powinna stanowić nie mniej niż 50% mieszanki; z przeznaczeniem do wykonywania napraw nawierzchni bitumicznych (remontów cząstkowych, usuwania skutków przekopów
i deformacji nawierzchni drogowych, nawierzchni parkingów, itp.) dla dróg KR-3-4. 2) Dostarczana masa winna spełniać wymogi normy PN-EN 13108-1:2008 lub normy równoważnej. 3) Temperatura masy w momencie jej dostawy Zamawiającemu powinna wynosić między 160°-165°C. Mieszanka będzie wbudowywana bezpośrednio na naprawianych odcinkach dróg w temperaturze otoczenia 5°-30°C. Wyremontowane nawierzchnie muszą być oddawane do ruchu natychmiast po wbudowaniu masy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215207,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381915,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215207,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGRÓD Szymon Tetla

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381360105

7.3.3) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimskich 37/A

7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215207,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji umowy: od podpisania umowy do 31.10.2024 r. (około 6-7 miesięcy), a w przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji maksymalnie do 16.12.2024 r. - łącznie maksymalnie 8 miesięcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.