eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockOpracowanie dok. projektowo-kosztorysowej wraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania remontowego pn. "Remont elewacji budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. G. Narutowicza 4 i 6"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie dok. projektowo-kosztorysowej wraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania remontowego
pn. „Remont elewacji budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. G. Narutowicza 4 i 6”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Płocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-404

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 269 72 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@plock.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plock.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76e32ab0-0439-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


sąd powszechny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie dok. projektowo-kosztorysowej wraz uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania remontowego
pn. „Remont elewacji budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. G. Narutowicza 4 i 6”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76e32ab0-0439-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034597/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji sanitarno-kanalizacyjnej oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z ekspertyzą techniczną elewacji w budynku SO Płock

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG-262-15/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 325203,25 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej remontu elewacji budynku Sądu Okręgowego w Płocku wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania remontowego pn. „Remont elewacji budynku Sądu Okręgowego w Płocku przy pl. Gabriela Narutowicza 4 i 6”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
• opracowanie inwentaryzacji wszystkich elewacji budynku na podstawie wykonanych pomiarów;
• wykonanie ekspertyzy technicznej elewacji zawierającej wyniki badań zasolenia i zawilgocenia murów, ich interpretację oraz zalecenia dotyczące naprawy uszkodzeń fasady;
• konsultowanie proponowanych rozwiązań z biurem Miejskiego Konserwatora Zabytków;
• opracowanie projektu budowlanego remontu elewacji na podstawie sporządzonej ekspertyzy;
• opracowanie projektu technicznego remontu elewacji;
• sporządzenie dokumentacji kosztorysowej projektowanego remontu;
• uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę ( po uzgodnieniu konserwatorskim);
• udzielanie odpowiedzi na pytania złożone w trakcie postępowania na realizację projektu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację zamówienia zamawiający zamierzał przeznaczyć kwotę 300 000,00 zł. W postępowaniu wpłynęły dwie oferty: mamArchitekci Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na kwotę 115 000,00 zł oraz WEKTOR-P Kowalscy Sp. j. z siedzibą w Płocku na kwotę 393 600,00 zł. Oferta Wykonawcy mamArchitekci Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie została odrzucona, natomiast cena oferty Wykonawcy WEKTOR-P Kowalscy Sp. j. z siedzibą w Płocku przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.