eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Młynarskiej 16 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego - numer postępowania: 21/ZP/23



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Młynarskiej 16 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego – numer postępowania: 21/ZP/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Młynarskiej 16 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego – numer postępowania: 21/ZP/23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02745846-d900-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518899/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Młynarskiej 16 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176728

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4759453,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Młynarskiej 16 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej wymienionej w ppkt. 5.1), które polegają na wykonaniu m.in. następujących elementów:
a) roboty wyburzeniowe, rozbiórkowe i demontażowe – wyburzanie części ścianek działowych,
b) roboty murarskie – wykonanie nowych ścianek działowych, zamurowanie fragmentów otworów drzwiowych,
c) montaż dźwigu osobowego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach,
d) wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z zestawieniem stolarki,
e) wymiana instalacji sanitarnych i elektrycznych,
f) montaż wentylacji,
f) roboty wykończeniowe,
g) przebudowa i dostosowanie instalacji wewnętrznych do nowego układu pomieszczeń zgodnie z projektem technicznym,

3. Charakterystyka obiektu.
Przedsięwzięcie polega na przebudowie budynku Urzędu Dzielnicy. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 51 w obrębie 0316 Warszawa przy ul. Młynarskiej 16. Budynek usytuowany jest przy północnej granicy działki.
Obsługę komunikacyjną zapewnia ul. Młynarska od strony zachodniej działki. Zakres planowanych robót obejmuje wyłącznie wewnętrzną część budynku. Przebudowa budynku ma poprawić funkcjonalność budynku i dostosować do potrzeb Urzędu Stanu Cywilnego.
Na poziomie piwnicy budynku znajdują się pomieszczenia archiwum oraz pomieszczenia o funkcji technicznej: węzeł cieplny oraz komunikacja pozioma i pionowa.
Na poziomie parteru, I piętra znajdują się pomieszczenia, w których realizowana będzie funkcja Urzędu Stanu Cywilnego. Na parterze znajduje się strefa ogólnodostępna składająca się z wiatrołapu, komunikacji, biura obsługi interesantów oraz węzła sanitarnego dla interesantów i personelu oraz strefa ograniczonego dostępu składających się z pomieszczeń biurowych. Na I piętrze będą pomieszczenia sali ślubów, pomieszczenia biurowe, węzeł sanitarno – higieniczny, szatnie dla interesantów oraz komunikację poziomą i pionową. Na II piętrze będzie wyłącznie wydzielenie klatki schodowej ścianką i drzwiami aby oddzielić Urząd Stanu Cywilnego od pomieszczeń Urzędu Pracy.
Forma architektoniczna budynku nie ulegnie zmianie. Otoczenie budynku (teren zewnętrzny) nie wchodzi w zakres opracowania.

4. Roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie, będącym budynkiem użyteczności publicznej. Realizacja przedmiotu umowy powinna przewidzieć etapowanie robót budowlanych realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w ppkt. 5.1), spowodowane faktem, że prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie.
Organizacja robót musi uwzględniać specyfikę obiektu, wynikające stąd ograniczenia i nie może zakłócać pracy placówki. Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu oraz Użytkownikowi (Dyrektor placówki) plan organizacji robót zapewniający najmniejszą uciążliwość dla placówki.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają:

5.1) dokumentacja projektowa (załącznik nr 10 do SWZ) pn. „Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Młynarskiej 16 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego”- przebudowa części budynku siedziby Urzędu Dzielnicy na potrzeby USC przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie, opracowanej przez Pracownię Projektową MM PROJ-BUD Marcin Młodziankiewicz, 87-100 Toruń, ul. Gen. Józefa Hallera 65a/3, w skład której wchodzą n/w dokumenty:
a. projekt zagospodarowania terenu,
b. projekt architektoniczno-budowlany,
c. projekty techniczne w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej,
d. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej,
e. przedmiary robót, służące do celów informacyjnych/pomocniczych,
f. decyzja o pozwoleniu na budowę nr 16/N/2023 z dnia 22 lutego 2023r.,
g. ekspertyza p.poż
h. dokument dot. kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności

5.2) projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy - stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.

6. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową wymienioną w ppkt 5.1).

7. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z
ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

8. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia.
Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

9. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest
do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.

10. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 5.854.127,33 zł.

11. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - Rozdział XIV SWZ.
Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.

12. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.

13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

14. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4672770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5690000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4672770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&T SERVICE POLAND Michał Urban

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971545013

7.3.4) Miejscowość: Grójec

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4672770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.