Og³oszenie z dnia 2022-08-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00360367/01 - Wynik z dnia 2022-09-22
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odziennego ¿ywienia m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnej Nr 1 im. Janusza Korczaka w Kaliszu przy ul. Przemys³owej 1 w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301501373
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Handlowa 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckziu@ckziu.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ckziu.kalisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odziennego ¿ywienia m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnej Nr 1 im. Janusza Korczaka w Kaliszu przy ul. Przemys³owej 1 w roku szkolnym 2022/2023
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-071d7c73-19ae-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00303170
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00024846/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug ca³odziennego ¿ywienia dla m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ ePUAPu : /CKZiU_Kalisz/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej pod adresem: ckziu@ckziu.kalisz.pl, z tym, ¿e ofertê wraz z za³±cznikami (a tak¿e o¶wiadczenie o zmianie b±d¼ wycofaniu oferty) mo¿na z³o¿yæ tylko za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniportalu oraz Regulaminie ePUAP.
3. Szczegó³owe informacje dotycz±ce korespondencji elektronicznej zamieszczone zosta³y w rozdziale XII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy informuje, na podstawie art. 13 oraz art. 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), ¿e:
1) Administratorem przekazanych przez Pañstwa danych osobowych jest Dyrektor Centrum, Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Micha³ Matuszewski, kontakt e-mail m.matuszewski@brandtrainer.pl, tel.: 509-633-085
2) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) Pañstwa dane osobowe mog± byæ przekazywane organom pañstwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom ¶wiadcz±cym dla Administratora us³ugi prawne, doradcze, podatkowe oraz podmiotom obs³uguj±cym systemy teleinformatyczne oraz innym podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówieñ publicznych (art. 74) przez okre¶lony czas (art. 78);
4) Dane osobowe przechowywane s± przez Administratora dla celów archiwizacyjnych, zgodnie z wewnêtrznymi ustaleniami, jak równie¿ do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ lub obrony przez ewentualnymi roszczeniami;
5) Posiadaj± Pañstwo prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrze¿eniem, ¿e:
a) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
b) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
c) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.)), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 2016/679”, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w SWZ, do up³ywu terminu na ich wniesienie,
6) W przypadku stwierdzenia, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przys³uguje Pañstwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
7) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia,
8) Decyzje dotycz±ce przetwarzania danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator nie profiluje danych osobowych,
9) Pañstwa dane osobowe nie bêd± przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CKZIU-KG.271.10.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: us³uga pn. "¦wiadczenie us³ug w zakresie ca³odziennego ¿ywienia m³odzie¿y przebywaj±cej w Bursie Szkolnej Nr 1 im. Janusza Korczaka w Kaliszu przy ul. Przemys³owej 1 w roku szkolnym 2022/2023".
2. Okres w którym realizowane bêdzie zamówienie: od 01 wrze¶nia 2022 r. do 23 czerwca 2023 r.
3. £±czna powierzchnia sto³ówki wraz z pomieszczeniami pomocniczymi wynosi 90 m2.
4. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania us³ugi ¿ywienia w formie cateringu z czê¶ciowym wykonaniem posi³ków, które musz± byæ przygotowywane partiami ze wzglêdu na d³ugo¶æ wydawania posi³ków, na bazie istniej±cej kuchni mieszcz±cej siê przy ul. Przemys³owej 1.
5. Wykonawca zobowi±zany jest do przygotowania i wydawania czterech posi³ków dziennie przez 5 dni w tygodniu dla 150 wychowanków Bursy Szkolnej Nr 1 w dniach nauki szkolnej z uwzglêdnieniem przerw ¶wi±tecznych, wakacji i ferii oraz absencji chorobowej ucznia.
6. Wykonawca bêdzie przygotowywa³ posi³ki, uwzglêdniaj±c podstawowe sk³adniki i produkty spo¿ywcze wysokiej jako¶ci, stosowane w ¿ywieniu, zachowuj±c wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie higieny osobistej personelu Wykonawcy, warunków przygotowywania i podawania posi³ków zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz. U. 2016 r. poz.1154).
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony zosta³ w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55300000-3 - Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: urozmaicenie jad³ospisu
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ocena techniczna
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 Pzp, dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, ¶wiadczy³ minimum dwie us³ugi polegaj±ce na codziennym i ca³odziennym zapewnieniu posi³ków w formie cateringu lub ich wytwarzania w miejscu wydawania, a warto¶æ ka¿dej z tych us³ug nie mo¿e byæ mniejsza ni¿ 150.000,00 z³. brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej; wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy; wzór stanowi za³±cznik nr 3 do
SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi byæ za³±czony dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniaw postêpowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwa nale¿y przed³o¿yæ w oryginale opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub kopii po¶wiadczonej notarialnie kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. Wykonawcy, którzy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej mog± spe³niaæ ³±cznie, za¶ warunek dotycz±cy wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia z powodu niespe³nienia warunków okre¶lonych w art. 108 ust. 1 Pzp oraz art. 109 ust.1 pkt 4, 8 Pzp a tak¿e na podstawie
obowi±zuj±cych przepisów okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) musi byæ spe³niony przez ka¿dego wykonawcê samodzielnie.
3. Wykonawcy, którzy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie (zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ), z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków i braku podstaw do wykluczenia oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Postanowienia umowy zawarto w za³±czniku nr 6 do SWZ – Wzór umowy.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp.
3. Postanowienia, które wprowadzone zostan± do umowy, zawieraj± informacje w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu tych danych zgodnie z Rozporz±dzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-19 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z za³±cznikami (a tak¿e o¶wiadczenie o zmianie b±d¼ wycofaniu oferty) mo¿na z³o¿yæ tylko za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniportalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-17
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa materia³ów dla uczniów uczestnicz±cych w warsztatach sk³adaj±cych siê z d³ugopisów biodegradowalnych, notesów A5 z recyklingu i worków/plecaków
- Budowa o¶wietlenia zewnêtrznego w m. Golina ul. Polna, K±kolowa i ul. ¦wierkowa, gm. Golina - etap I
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okrêgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu wraz z obs³ug± systemów monitoringu, ochron± podczas imprez plenerowych i transportem zbiorów
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla Domu Pracy Twórczej "Pa³ac My¶liwski w Antoninie" - LODY
- ¦wiadczenia us³ug schronienia dla bezdomnych kobiet i bezdomnych osób z dzieæmi z terenu miasta Kalisza w 2025r.
wiêcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej w zakresie zapewnienia posi³ków dla placówek o¶wiatowych na terenie Gminy Zbuczyn
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej w zakresie zapewnienia posi³ków dla placówek o¶wiatowych oraz Dziennego Domu Senior+ w Zbuczynie
- Kompleksowa organizacja i obs³uga czterech 2-dniowych spotkañ stacjonarnych w ramach projektu "Sieæ dostêpno¶ci cyfrowej wsparcie systemowego wdra¿ania dostêpno¶ci cyfrowej w podmiotach publicznych"
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastêpczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastêpczej Powiatu Lidzbarskiego"
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych w filii Krajowej Szko³y Skarbowo¶ci we Wroc³awiu
wiêcej: Us³ugi restauracyjne i dotycz±ce podawania posi³ków »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.