Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00297287/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00297317/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00321100/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
- 2024/BZP 00342716/01 - Wynik z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji
oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303333
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00297287
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zmiany umowy cd
2. Zmianę zakresu robót, prac lub dostaw lub zmianę ich rodzaju lub zmianę ich ilości, albo zmianę polegająca na zamówieniu dodatkowych robót, prac lub dostaw w przypadku konieczności wykonania robót, prac lub dostaw nie ujętych w dokumentacji projektowej i SWZ, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a których konieczności wykonania Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, w szczególności gdy:
1) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych elementów lub obiektów, kolizji itp.,
2) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych zmian konstrukcyjnych, zmian w zakresie użytych materiałów, braków materiałowych lub konstrukcyjnych, innych nieautoryzowanych zmian w sposobie wykonania obiektu lub miejsca, którego dotyczy przedmiot zamówienia;
3) dokonanie zmian jest niezbędne ze względu na bezpieczeństwo ludzi albo mienia w toku realizacji przedmiotu zamówienia,
4) dokonanie zmian jest niezbędne dla zabezpieczenia miejsc lub obiektów w toku realizacji przedmiotu zamówienia;
5) dokonanie zmian jest niezbędne w celu zapobieżenia uszkodzeniom lub awariom istniejących lub realizowanych lub instalowanych obiektów, systemów, instalacji, urządzeń itp.;
3. Zmianę wynagrodzenia Wykonawcy będąca następstwem zmian opisanych w ust. 2; zmiany te będą dokonywane zgodnie z § 4 ust. 7.
4. Zmiany osobowe:
1) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz doświadczeniem zawodowym opisanym w SWZ.
2) Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym jak podwykonawca wskazany w niniejszej umowie.
3) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
5. Zmianę polegającą na rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
a) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe w terminach określonych w § 5 ust. 1 umowy,
b) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe z przyczyn finansowych, technicznych, albo na skutek zmiany przepisów prawnych np. p.poż., bhp, norm technicznych, decyzji organów państwa lub samorządu,
c) nastąpiła zmiana technologii, sposobu wykonania robót, liczby lub asortymentu dostarczonych urządzeń.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone zgodnie z § 4 ust. 6, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie świadczenia oraz udokumentowane, uzasadnione i celowe koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
6. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia poprzez: przesunięcie w czasie, w tym związane ze zmianą finasowania, zmianę zakresów rzeczowych zakończonych i wyodrębnionych technicznie elementów robót, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu.
7. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia będącą następstwem wprowadzenia zmian w planie finansowym Zamawiającego.
8. Zmianę polegającą na zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia do wysokości 20 % wartość umowy kwoty wskazanej w § 4 ust. 1.
Zamawiający wyznacza WIZJĘ LOKALNĄ na 26.04.2024 r. o godz. 15:00. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe - Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej
Po zmianie:
Zmiany umowy cd
2. Zmianę zakresu robót, prac lub dostaw lub zmianę ich rodzaju lub zmianę ich ilości, albo zmianę polegająca na zamówieniu dodatkowych robót, prac lub dostaw w przypadku konieczności wykonania robót, prac lub dostaw nie ujętych w dokumentacji projektowej i SWZ, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a których konieczności wykonania Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, w szczególności gdy:
1) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych elementów lub obiektów, kolizji itp.,
2) konieczność dokonania zmian jest następstwem odkrycia w toku realizacji przedmiotu zamówienia niezinwentaryzowanych lub ukrytych zmian konstrukcyjnych, zmian w zakresie użytych materiałów, braków materiałowych lub konstrukcyjnych, innych nieautoryzowanych zmian w sposobie wykonania obiektu lub miejsca, którego dotyczy przedmiot zamówienia;
3) dokonanie zmian jest niezbędne ze względu na bezpieczeństwo ludzi albo mienia w toku realizacji przedmiotu zamówienia,
4) dokonanie zmian jest niezbędne dla zabezpieczenia miejsc lub obiektów w toku realizacji przedmiotu zamówienia;
5) dokonanie zmian jest niezbędne w celu zapobieżenia uszkodzeniom lub awariom istniejących lub realizowanych lub instalowanych obiektów, systemów, instalacji, urządzeń itp.;
3. Zmianę wynagrodzenia Wykonawcy będąca następstwem zmian opisanych w ust. 2; zmiany te będą dokonywane zgodnie z § 4 ust. 7.
4. Zmiany osobowe:
1) Zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz doświadczeniem zawodowym opisanym w SWZ.
2) Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia na innego, dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym jak podwykonawca wskazany w niniejszej umowie.
3) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy.
5. Zmianę polegającą na rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
a) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe w terminach określonych w § 5 ust. 1 umowy,
b) zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całości nie będzie możliwe z przyczyn finansowych, technicznych, albo na skutek zmiany przepisów prawnych np. p.poż., bhp, norm technicznych, decyzji organów państwa lub samorządu,
c) nastąpiła zmiana technologii, sposobu wykonania robót, liczby lub asortymentu dostarczonych urządzeń.
W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone zgodnie z § 4 ust. 6, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione należycie świadczenia oraz udokumentowane, uzasadnione i celowe koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
6. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia poprzez: przesunięcie w czasie, w tym związane ze zmianą finasowania, zmianę zakresów rzeczowych zakończonych i wyodrębnionych technicznie elementów robót, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu.
7. Zmianę polegającą na wprowadzeniu zmian w harmonogramie rzeczowo–finansowym realizacji przedmiotu zamówienia będącą następstwem wprowadzenia zmian w planie finansowym Zamawiającego.
8. Zmianę polegającą na zmniejszeniu zakresu przedmiotu zamówienia do wysokości 20 % wartość umowy kwoty wskazanej w § 4 ust. 1.
Zamawiający wyznacza WIZJĘ LOKALNĄ na 26.04.2024 r. o godz. 15:00. oraz 08.05.2024 godz. 16:00. Odbycie wizji lokalnej jest obowiązkowe - Zamawiający odrzuci ofertę złożoną bez odbycia wizji lokalnej
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-08 08:00
Po zmianie:
2024-05-14 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-08 08:05
Po zmianie:
2024-05-14 08:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-06
Po zmianie:
2024-06-12
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi cateringowej na terenie subregionu poznańskiego, pilskiego, kaliskiego, leszczyńskiego i konińskiego
- AN/ZP/14/25 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Politechniki Poznańskiej na Laboratorium naukowo - dydaktyczne w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Publikacja ogłoszeń prasowych w tytułach o zasięgu regionalnym (wojewódzkim) i ogólnopolskim na potrzeby UMWW w Poznaniu w 2025r. z podziałem na dwie części
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 471 w zakresie budowy chodnika na odcinku od m. Nadzież do m. Małgów
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do budynku administracyjno-garażowego w RDW Gniezno.
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na terenie RP na rzecz pracowników G-PSK, ich dzieci oraz osób towarzyszących w ramach usług społecznych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- Przebudowa dróg gminnych: ul. K. Kurpińskiego, S. Moniuszki, F. Chopina w Rydzynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.