Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00297287/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00297317/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00303333/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
- 2024/BZP 00321100/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji
oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uep1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacjioraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a0e2c9f-0151-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028216/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa Centrum Informatyki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297287
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/010/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń na drugim piętrze budynku A wraz z budową nowej klimatyzacji oraz przebudowa instalacji wentylacyjnej dla części budynku A.
2. Przedmiot umowy obejmuje roboty, prace i dostawy w następującym zakresie:
1) przebudowa budynku A oraz sąsiedniego budynku garażu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ NA POZIOMIE PRZYZIEMIA, II ORAZ III PIĘTRA BUDYNKU A, UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO W POZNANIU PRZY AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10, WRAZ Z BUDOWĄ NOWEJ KLIMATYZACJI DLA CZĘŚCI BUDYNKU A ORAZ PRZEBUDOWĄ INSTALACJI WENTYLACYJNEJ DLA STREFY KUCHNI I SALI WYKŁADOWEJ W PRZYZIEMIU BUDYNKU A” autorstwa BIPROINSTAL Rafał Marciniak z grudnia 2023 r.
2) przebudowa istniejącego systemu automatyki wentylacji kuchni oraz budowa nowego systemu automatyki dla maszynowni wody lodowej zgodnie z projektami technicznymi automatyki opracowanymi przez firmę BCD AUTOMATYKA, które stanowią uzupełnienie dla dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę BIPROINSTAL (patrz Zakres A) oraz w oparciu o niezbędne projekty warsztatowe i uzgodnienia z Zamawiającym (patrz Zakres C).
3) wykonanie prac uzupełniających dla zakresu A oraz B polegających na opracowaniu projektów warsztatowych, ich uzgodnieniu z Zamawiającym i Nadzorem Autorskim oraz na ich podstawie realizacji prac budowlanych, instalacyjnych, montażowych, programistycznych oraz dostaw wyposażenia.
4) opracowanie i przekazanie 2 egzemplarzy zbiorczej dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej (pliki edytowalne i nieedytowalne) dla robót budowlanych i instalacyjnych zrealizowanych przez Wykonawcę w ramach zakresu A, B i C z podziałem na dokumentację powykonawczą wykonaną na podstawie projektu budowlanego (2 egzemplarze) - w celu zgłoszenia zakończenia robót budowlanych oraz dokumentację powykonawczą wykonaną na podstawie projektów technicznych wykonawczych przekazanych przez Zamawiającego i projektów warsztatowych opracowanych przez Wykonawcę (2 egzemplarze), zgodnie z wymaganiami szczegółowymi zebranymi w załączniku nr 12 do SWZ.
5) przeprowadzenie przez Wykonawcę, na koszt i staraniem Wykonawcy wszystkich niezbędnych testów, pomiarów i sprawdzeń potwierdzających poprawność działania oraz osiągnięcie projektowanych parametrów wykonanych oraz przebudowanych instalacji, w tym zapewnienie urządzeń pomiarowych oraz zapewnienie urządzeń symulujących działanie elementów automatyki, w celu potwierdzenia poprawności w zakresie wykonanych oraz przebudowanych i dostarczonych systemów automatyki oraz instalacji i systemów okablowania sieci komputerowej, systemu Kontroli Dostępu.
6) Przeprowadzenie przez Wykonawcę, na koszt i staraniem Wykonawcy, na podstawie wydanego przez Zamawiającego pełnomocnictwa postępowania w Urzędzie Dozoru Technicznego dotyczącego zgłoszenia urządzeń maszynowni wody lodowej podlegających dozorowi technicznemu oraz uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację tych urządzeń oraz maszynowni wody lodowej jako zespołu urządzeń, w tym zapewnienia przez Wykonawcę własnym staraniem i na swój koszt, przeprowadzenia przez odpowiednią notyfikowaną jednostkę oceny zgodności zgodnie z dyrektywą ciśnieniową zakończoną wydaniem deklaracji zgodności dla zespołu urządzeń tworzących instalację maszynowni wody lodowej, wraz z przygotowaniem przez Wykonawcę wszystkich niezbędnych dokumentów dla przeprowadzenia ww. procedur i przekazaniem kopii ww. dokumentów oraz kopii korespondencji z UDT do Zamawiającego, oraz zawiadomienia o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do użytkowania obiektu po przebudowie do Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz Państwowej Straży Pożarnej, a po zajęciu stanowisk przez powyższe instytucje lub braku sprzeciwu tych instytucji, przekazanie zawiadomienia o zakończeniu budowy do organu Nadzoru Budowlanego i uzyskaniu od Nadzoru Budowlanego stosownej decyzji w przedmiotowej sprawie, wraz z przygotowaniem przez Wykonawcę wszystkich niezbędnych dokumentów dla przeprowadzenia ww. procedur i z przekazaniem kopii ww. dokumentów oraz kopii korespondencji z ww. instytucjami do Zamawiającego.
Uwaga: prace budowlane i instalacyjne będą prowadzone w i przy budynku użyteczności publicznej (uczelni wyższej), nie wyłączonym z użytkowania, wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych
pod nr A 226, decyzją z dn. 20.03.1980 r.
3. Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) przebudowę istniejącego systemu wentylacji mechanicznej dla kuchni i sali wykładowej 0011 obejmującej:
- odseparowanie systemu wentylacyjnego sali wykładowej 0011 od systemu wentylacyjnego kuchni z montażem nowej centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z pompą ciepła wraz z wykonaniem nowych czerpni i wyrzutni oraz wykonaniem rozbudowanej automatyki gwarantującej zapewnienie komfortu oraz ekonomicznego wykorzystania wentylacji w zależności od ilości osób w sali wykładowej,
- wymianę istniejącego wentylatora wyciągowego z okapów kuchennych,
- montaż nowego kanału wyrzutowego ponad dach budynku z okapów kuchennych z zastosowaniem systemu kominowego montowanego na elewacji,
- wymianę głównych okapów kuchennych na okapy systemowe z potrójnym systemem filtracji,
- demontaż 2 mniejszych okapów w strefie kuchni,
- przebudowę istniejącego systemu automatyki wentylacji kuchni z uwzględnieniem przeprowadzonej przebudowy oraz uwzględnieniem zdemontowanych i nowo zainstalowanych urządzeń.
2) przebudowę pomieszczeń w tzw. Centrum Informatyki na 2 piętrze budynku A wraz z wykonaniem:
- nowych posadzek, sufitów, drzwi prac budowlanych wykończeniowych,
- generalnego remontu toalet,
- dedykowanych systemów wentylacji wyciągowej i nawiewno-wywiewnej z przynależną automatyką,
- systemu klimatyzacji w oparciu o system wody lodowej z przynależną automatyką,
- wymianą wszystkich grzejników instalacji C.O.,
- przebudowy i rozbudowy istniejących systemów ppoż., kontroli dostępu, systemu okablowania strukturalnego, instalacji elektrycznej oraz niskoprądowej. Zamawiający wymaga od Wykonawcy uzyskania i przekazania Zamawiającemu co najmniej 25-letniej gwarancji systemowej producenta na cały wykonany system transmisyjny w zakresie przebudowanego systemu okablowania strukturalnego. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wszelkich wymogów nakładanych przez producenta systemu na instalatorów wykonujących prace
- zabudów meblowych, dostawę mebli i wyposażenia,
3) przebudowę pomieszczeń na poziomie przyziemia w budynku A wraz z wykonaniem nowej maszynowni chłodniczej (klimatyzacyjnej) w zakresie I etapu wraz z przynależną automatyką oraz maszynowni wentylacyjnej z nową centralą wentylacyjną wraz z przynależną automatyką dla sali wykładowej 0011 i nowym wentylatorem wyciągowym dla okapów kuchennych, z niezbędną rozbudową zasilania elektrycznego, przebudową istniejących systemów ppoż., kontroli dostępu, instalacji elektrycznej niskoprądowej oraz przebudową istniejącej instalacji gazowej.
4) montaż na dachu sąsiedniego garażu chłodnic wentylatorowych (tzw. drycoolerów) dla systemu klimatyzacji w zakresie I etapu wraz z podkonstrukcją oraz wykonaniem robót ziemnych polegających m.in. na przeprowadzeniu w gruncie pomiędzy budynkiem A a garażem rurociągów glikolowych i okablowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 11 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5996402,52
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5996402,52 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi cateringowej na terenie subregionu poznańskiego, pilskiego, kaliskiego, leszczyńskiego i konińskiego
- AN/ZP/14/25 Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Politechniki Poznańskiej na Laboratorium naukowo - dydaktyczne w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Publikacja ogłoszeń prasowych w tytułach o zasięgu regionalnym (wojewódzkim) i ogólnopolskim na potrzeby UMWW w Poznaniu w 2025r. z podziałem na dwie części
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 471 w zakresie budowy chodnika na odcinku od m. Nadzież do m. Małgów
- Wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do budynku administracyjno-garażowego w RDW Gniezno.
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na terenie RP na rzecz pracowników G-PSK, ich dzieci oraz osób towarzyszących w ramach usług społecznych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Czerniejewo
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania pn: "Budowa kanalizacji sanitarnej oraz modernizacja stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Syców"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty - etap II"
- Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
- Przebudowa dróg gminnych: ul. K. Kurpińskiego, S. Moniuszki, F. Chopina w Rydzynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.